FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Mousse" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Mousse
Manga - Anime

Mousse

Informació
Nom japonès: ムース
Nom anglès: Mousse; Musse
Nom català: Mousse
Afiliació: Shandians
Ocupació: Vilatana Shandiana
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 3 de juny[1]
Doblatge català:
La Mousse era una vilatana shandiana, filla d'en Calgara i la Herb. Se la considerava la més bonica de les noies de la tribu fa quatre-cents anys.

Aparença Edita

És una noia de cos curvilini i pell blanca. Té els cabells blau molt fosc, ondulats i molt llargs, lligats en una cua al derrere i en dues al davant. Porta un vestit ajustat i curt, de color verd oliva, amb ratlles horitzontals grogues i liles a les vores i unes tires blanques a les mànigues. Té unes ales petites i blanques a l'esquena, comunes dels habiatants d'Skypiea. Com a complements, duu una mena de barret de copa sense visera blanc i amb rectangles lila fosc, unes arrecades d'aro blanques i un braçalet al braç esquerre.

PersonalitatEdita

La Mousse no va heretar la personalitat violenta i temperamental del seu pare. Ans al contrari, era una persona molt considerada i que es preocupava profundament pel benestar dels membres de la seva tribu, fins al punt d'estar decidida a sacrificar-se a l'altar per protegir-los. Igualment, en veure el Déu Kashi, va entrar en un estat de pànic que la va paralitzar fins i tot quan el mateix Norland l'havia salvada de morir matant la serp divina gegant.

Com que li va salvar la vida a ella en un primer moment i a tota la tribu després, va ser la primera a considerar en Norland un bon home. A més, va ser prou intel·ligent i bondadosa com per anar a veure els homes d'en Norland la nit abans que marxessin de l'illa per explicar-los el motiu del sobtat canvi d'actitud dels shandians vers a ells, així com per explicar entre plors al seu pare que tot havia estat un malentès.

TriviaEdita

ReferènciesEdita

NavegacióEdita

[v · e]
Shandians
Antics shandians: Calgara  •  Mousse  •  Herb  •  Seto  •  Nola  •  Déu Kashi  •  Pantri
Actuals shandians: Wiper  •  Laki  •  Kamakiri  •  Braham  •  Genbou  •  Aisa  •  Cap dels Shandians  •  Isa  •  Yotsubane  •  Mayushika  •  Warashi
Habilitats
Armes: Waver  •  Dials  •  Bazuca de flames  •  Pistola de flaix  •  Espasa de flames
Altres: Mantra
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: On són ara (Part 1)
Localitzacions: Jaya  •  Shandra  •  Skypiea  •  Jardí Superior
Altres: Febre dels arbres  •  Campana d'Or