FANDOM

Nako
Manga - Anime

Nako

Informació
Nom japonès: ナコー
Nom anglès: Nako
Nom català: Nako
Afiliació:
Ocupació: Doctor
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Nako és un doctor de Coco. Encara que sigui un personatge secundari, va ser un dels personatges principals de la infància de la Nami.

Aparença Edita

Porta un mocador al cap amb una creu vermella en ell (un símbol comú per al personal mèdic), unes ulleres de sol, una bata de metge, una samarreta de ratlles verdes, uns pantalons, i unes xancletes normals. Té el cabell blanc, amb un bigoti i una barba.

Personalitat Edita

Sembla que està disposat a ajudar als altres, ja que és un metge, i és, probablement, valent, ja que es va unir als altres per tractar de derrotar a l'Arlong, tot i que sabia que anava a morir. Sembla una mica rondinaire, quan es va quedar estupefacte i furiós quan va saber que en Ruffy no tenia un metge a la seva tripulació per tractar les greus ferides que tenien, com les ferides d'en Zoro. Cuida molt a la Nami.

Història Edita

La saga de l'Arlong Edita

Ell va ajudar a la gent a la lluita contra els Pirates de l'Arlong i després va curra les ferides d'en Zoro, d'en Ruffy, d'en Yosaku i d'en Johnny. En Nako es va queixar que la tripulació no tingues un metge i va donar a en Ruffy la idea de trobar a un metge pel seu compte. Després va posar el tatuatge al braç esquerre de la Nami per cobrir les cicatrius de les ferides que es va fer quan es va apunyalar l'altre tatuatge.

Dos anys després Edita

Després del timeskip, en Nako es va veure amb la Nojiko, en Chabo i en Genzo portant mandarines.