FANDOM

Namur
Manga - Anime

Namur

Informació
Nom japonès: ナミュール
Nom anglès: Namur
Nom català: Namur
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Comandant de la 8a Divisió
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Namur és el comandant de la vuitena divisió dels Pirates d'en Barbablanca. El seu nom va ser revelat en el SBS volum 58.

AparençaEdita

Sembla ser un Home-Peix tauró, com ho demostra per les seves dents de tauró. Li falta la seva orella esquerra, i té una cicatriu o una marca en forma de llamp a la banda esquerra de la seva cara i els ullals sobresurten de la mandíbula inferior, similars als d'en Jinbe. És una mica baix i té el seu cabell arreglat amb pics cap amunt, igual que en Gekko Moriah. Ell té el número "8" tatuat a la part esquerra del seu coll per representar la divisió que ell dirigeix​​. Porta uns pantalons grisos clars i una samarreta groga clara, amb les mànigues blaves amb la marca Crimminal al centre. A l'anime es veu que té una aleta a l'esquena.

PersonalitatEdita

Se sap que guarda respecte a en Barbablanca, ja que és l'únic Home-Peix (a part d'en Macro) que s'ha vist que treballa per a algun humà. Quan en Teach va cobrir a un mort Barbablanca amb el mantell negre, es va posar furiós.

Habilitats i PodersEdita

Namur dents

En Namur destrossant una destral amb les seves dents

Com a comandant de la 8a Divisió dels Pirates de Barbablanca, en Namur té autoritat sobre els subordinats de menor rang. Com a tritó, té diverses vegades la força d'un humà. A més, en ser comandant de Barbablanca, aquesta força segurament és superior a la normal, demostrant-se quan va enderrocar als oficials de la marina només amb les seves mans.

HistòriaEdita

PassatEdita

Algun temps abans de la història actual, de Namur es va convertir en un conegut pirata en el Nou Món, i es va fer comandant de la vuitena divisió de la tripulació d'en Barbablanca.

MarinefordEdita

Namur ataca

En Namur avança cap a la plaça

Quan es va anunciar que en Portgas D. Ace seria executat a Marineford, en Namur va anar juntament amb la tripulació per salvar-lo.

Va ser un dels primers Comandants en aparèixer, i al llarg d'alguns d'ells dóna suport a en Ruffy quan aquest va ser atacat per l'almirall Kizaru. Es va unir als seus companys en l'assalt de la plaça. Després de que en Barbablanca fos assassinat, estava comentant sobre el que en Barbanegra volia fer amb el cos d'en Barbablanca. Després de l'arribada d'en Shanks i que en Sengoku donés fi a la guerra, apareix amb la resta de la tripulació d'en Barbablanca.

Després de la GuerraEdita

Juntament amb la resta de la tripulació va assistir al funeral d'en Barbablanca i l'Ace en algun lloc del Nou Món.

Grans Batalles Edita