FANDOM

Esbós
Article incomplet

Nero
Manga - Anime

Nero

Informació
Nom japonès: ネロ
Nom anglès: Nero
Nom català: Nero
Afiliació: CP9 (abans)
Ocupació: Agent del CP9 (abans)
Sobrenom: Nero la Mustela de mar (海イタチのネロ, Umi Itachi no Nero?)
Edat:
Aniversari: 26 de gener
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Jaume Villanueva
En Nero, conegut com a "Mostela de Mar", era el membre més nou del CP9. Va ser introduït per primer cop al Puffing Tom, on havia d'escoltar a la presonera Nico Robin en el viatge cap a Enies Lobby.

AparençaEdita

En Nero és un home prim de pell pàl·lida. Porta un vestit cridaner que consisteix en una samarreta de color marró fosc, uns pantalons de color taronja, unes sabates decorades i un barret adornat amb una ploma vermella. Ell té dos collarets al coll, un fet de boles verdes i un altre de més gran i més elaborat, que està fet de moltes joies vermelles unides entre si. Porta un guant a la mà esquerra, i polseres al canell.

Habilitats i PodersEdita

Tot i ser membre del CP9, en Nero només domina quatre de les habilitats del Rokushiki: el Soru, el Pas de lluna, el Full de Paper i la Tempesta de Cames. Per compensar que no ha après la Massa d'Acer i el Dit de canó, fa servir amb habilitat les tècniques que sap per evadir, i en subsititució del dit de canó fa servir un parell de pistoles. Tot i no ser tant fort com els altres CP9, ho compensa amb intel·ligència, ja que va ser capaç de deduir que els assaltants del Puffing Tom anirien pel sostre per evitar-se enemics, i també per descobrir que el punt feble d'en Franky era l'esquena. Tot i això, va ser eliminat per en Lucci, ja que el va considerar massa feble per pertanyer a una organització com el CP9.

HistòriaEdita