FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Onigumo" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Onigumo
Manga - Anime

Onigumo

Informació
Nom japonès: オニグモ
Nom anglès: Onigumo
Nom català: Onigumo
Afiliació: Marina
Ocupació: Vicealmirall
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 8 de febrer[1]
Doblatge català: Oriol de Balle
L'Onigumo és un dels 5 vicealmiralls que va comandar el Buster Call d'Enies Lobby.

Aparença Edita

L'Onigumo és un home alt i fort. Té els cabells d'un color gris fosc molt llargs igual que la pell, d'un color gris més clar. Sempre surt fumant un cigarret. Porta un vestit també de color gris amb una capa de la Marina penjant del coll. Sol tenir els ulls mig tancats que combinat amb les faccions de la cara li donen un aire terrorífic. Com a tret distintiu, porta un casc militar amb una ploma vermella penjant d'aquest.

Personalitat Edita

És un home fred i calmat i porta el lema de Justícia Absoluta de la Marina fins al límit actuant sense sentiments ni emocions com es demostra al Buster Call d'Enies Lobby on ordena enfonsar un vaixell de la Marina amb 1000 homes dins amb el simple objectiu de matar en Ruffy i després matar a sang freda un dels seus homes al qüestionar aquest fet.

Tot i això mostra sentiments semblants a la ràbia quan en Ruffy derrota al seu avi a Marineford.

Al ser un vicealmirall té la capacitat per liderar un Buster Call juntament amb quatre almiralls més quan una d'aquestes és convocada. També és un home veloç i sigilós ja que és capaç d'acostar-se a en Marco i posar-li unes manilles de kairoseki.

ArmesEdita

L'Onigumo és un espadatxí, sol lluitar amb dues espases tot i que quan utilitza també el poder de la fruita del diable utilitza fins a vuit espases. També se l'ha vist utilitzar una escopeta durant el Buster Call per tal de matar a un dels seus homes.

Haki Edita

Com a vicealmirall de la Marina té la capacitat d'utilitzar el haki tot i que fins ara no s'ha demostrat.

Fruita del Diable Edita

Aparentment l'Onigumo es va menjar una fruita del diable del tipus zoan que li permet crear 6 braços extres de la seva esquena, més exactament del seu cabell, i també li creix un abdomen similar al dels aràcnids a l'esquena. Aquest fet combinat amb el seu nom (鬼蜘蛛, Onigumo, literalment "aranya dimoni"), fa pensar que sigui una fruita que li permeti transformar-se en aranya.

Spider Demon Man
L'Onigumo utilitzant el poder de la fruita del diable, es poden veure els 6 braços de l'esquena.
Onigumo back
L'Onigumo vist d'esquena, es poden apreciar millor els seus braços i l'abdomen.

Referència Edita