FANDOM

Outlook III
Manga - Anime

Outlook III

Informació
Nom japonès: アウトルック3世 "Autorukku sansei"
Nom anglès: Outlook III
Nom català: Outlook III
Afiliació:
Ocupació: Noble
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Outlook III (アウトルック3世 Autorukku sansei) és el pare d'en Sabo i és un noble del Regne de Goa.

Aparença Edita

El pare d'en Sabo té la pell fosca i duu el cabell llarg, negre i ondulat amb un distintiu bigoti.

La seva vestimenta consisteix en un vestit blau amb ornamenta pròpia de la noblesa. Sota, duu una camisa verda adornada amb un mocador porpra, a més d'un barret de copa.

Personalitat Edita

Quan a la seva personalitat, es tracta del típic estereotip de Noble que odia i troba repulsius aquells de classe inferior, arribant-los a tractar com a escòria.

Relacions Edita

Sabo Edita

Desitjava que el seu fill es convertís en l'hereu, convençut que un fill ha de complir els desitjos dels seus pares. Va amenaçar en matar l'Ace i el Ruffy si en Sabo no complia i va ordenar-li que es casés amb una princesa quan cresqués.

Ace i Ruffy Edita

Tractava l'Ace i en Ruffy com a escòria, temia ser contaminat quan un pirata d'en Bluejam el tacava de sang en una baralla i considera que ha de ser descontaminat.

Per la seva condició de noble, té certa influència en el Regne de Goa i té una considerable traça a l'hora de tractar amb les autoritats.