FANDOM

Patty

Patty 2 anys després

Manga - Anime

Patty

Informació
Nom japonès: パティ
Nom anglès: Patty
Nom català: Patty
Afiliació: Baratie
Ocupació: Cuiner
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Francesc Belda
En Patty és un cuiner del Baratie.

Aparença Edita

En Patty és un home d'alçada normal i muscular. Té molt de pèl als braços i les cames. És l'únic cuiner que porta un uniforme negre, a més d'en Sanji. Després de dos anys en Patty ha deixat de rapar-se el pèl i se l'ha deixat créixer negre. Després del timeskip ja no té el cap rapat perquè els seus cabells li han crescut. També sembla tenir una barba més llarga. Porta la camisa i els pantalons curts per l'estil, i la resta la té igual excepte el seu davantal, on ara hi diu "Baratie".

Personalitat Edita

En Patty és un dels cuiners del Baratie. No s'entenen massa ell i en Sanji. Ell té una mentalitat empresarial cap als clients: els que paguen obtenen un bon servei i ambient, i els que no els fa fora a puntades de peu si cal. No obstant això, tendeix a insultar sense saber-ho als seus clients quan els dóna la benvinguda. El seu costat més amable quan tracta de salvar a en Gin després d'haver inhalat gasos tòxics.

En Patty normalment actua com un goril·la. És més musculós i fort que un ésser humà mitjà, però no demostra cap força sobrehumana.

  • Mandonguilla enverinada (食あたり砲弾(ミートボール), Shokuatari Mītobōru; que significa literalment "Mandonguilla indigesta"): en Patty utilitza aquest atac contra pirates forts. És un bazuca en forma de gamba que dispara una bala de canó. Tot i això, no va fer res a l'armadura d'acer d'en Don Krieg.

Història Edita

Saga del Baratie Edita

Quan va sortir per primera vegada, se'l va veure renyar a en Sanji per colpejar a en Fullbody. Més tard, es va burlar de la fam d'en Gin per no tenir diners i l'envia a fora. Després li va dir a en Zeff que no cuines per en Don Krieg i els seus homes. Ell, juntament amb en Carne, va ajudar a defensar el restaurant d'en Don Krieg. No obstant això, ell, juntament amb en Carne, van ser derrotats per en Perla. Ell i els altres cuiners després va ser testimoni de la derrota d'en Don Krieg a mans d'en Ruffy.

Després d'Enies Lobby Edita

Després de l'incident d'Enies Lobby, se'l va veure rient del cartell d'en Sanji.

Dos anys després Edita

En Patty va ser vist quan van inaugurar el nou Baratie.