FANDOM

Peeply Lulu

PeeplyLulu Manga PostTimeskip

Manga - Anime

PeeplyLulu Anime PreTimeskip

Informació
Nom japonès: ピープリー・ルル
Nom anglès: Peepley Lulu
Nom català: Peeply Lulu
Afiliació: Galley-La Company
Ocupació: Mestre d'aixa
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 2 de gener
Doblatge català:
En Peeply Lulu és un dels 5 mestres d'aixa del moll 1 de la Galley-La Company a Water 7. Les seves especialitats com a fuster de vaixells són la brea, l'aparell de politges i la ferreria.

Aparença Edita

Lulu PostEniesLobby Outfit

La roba d'en Lulu a Water 7, després d'Enies Lobby.

En Peeply Lulu és un home musculat amb els cabells negres i un bigoti, i usualment porta ulleres. Té constantment una part dels seus cabells en punxa, i quan prova d'aixafar-la, sempre surt a algun altre lloc, sigui a l'altra banda del seu cap, el bigoti, la mà, i els caps d'altres persones. La seva part superior està coberta de tatuatges; verds al pit i vermells als braços. Porta uns pantalons que tenen franges de color més clar al voltant de la cintura i a dalt de tot de les seves cames, i unes sabates estàndards. Durant el viatge amb el Rocket Man, és vist portant una jaqueta descordada de colors brillants i un parell de katanes a la seva esquena.

Personalitat Edita

En Lulu sembla prendre's la seva feina molt seriosament, i es cuida molt dels seus companys i empleats.

Encara que en Lulu pot semblar seriós de vegades, realment és un personatge còmic, com ho demostren els gags dels que pren part. Com, per exemple, quan fa créixer la punxa dels seus cabells al cap dels seus enemics per distreure'ls. O en el moment en què la Nami es va canviar al Rocket Man i ell formava part dels homes que treien sang pel nas.

Lulu Lluitant

En Lulu lluitant amb les seves espases a Enies Lobby.

Com el seu company capatàs, en Lulu posseeix una increïble força física. Va ser capaç de ferir el cos de goma d'en Ruffy amb un cop de peu, i també ha demostrat tenir grans habilitats de combat.

Com a lluitador, fa servir dues espases que, de vegades, va canviant: utilitza espases, pistoles i serres.

També pot fer servir els seus cabells en una batalla, per, com s'ha esmentat abans, fer-ne créixer la punta al nas dels enemics per distreure'ls i poder-los atacar més fàcilment.

Història Edita

Saga Water 7 Edita

És vis per primer cop a l'intent d'assassinat de l'Iceburg. Ell i els 5 mestres d'aixa de la Galley-La Company hi van anar i van buscar en Ruffy quan en Franky va interrompre i va fer servir un Cop de Vent per destruir el Moll 1, causant la distracció, i permetent-los fugir. Després d'aquella nit, en Lulu i els altres van esperar-se a la Galley-La Company per enxampar l'assassí i revelar la seva cara real. Quan el caos va començar, en Lulu va trobar la Califa amb la seva màscara, que el va derrotar abans de començar a còrrer.

Saga Enies Lobby Edita

Mozu Lulu FamíliaFrankyDefeat Jurymen

La Mozu, en Lulu i la Família Franky havent derrotat en Jurymen.

En Lulu més tard és vist al Tren de Mar amb la Família Franky, els Pirates del Barret de Palla i els altres mestres d'aixa. Comenta que l'àvia Kokoro s'assembla a una granota, quan ella està parlant amb en Yokozuna. Quan el grup arriba a Enies Lobby, en Lulu lluita amb els de la Marina amb en Paulie i en Tilestone. Després, juntament amb en Tilestone, s'adona que la gent que va provar de matar l'Iceburg no era ningú més que en Lucci, en Kaku, la Califa i en Blueno. En Lulu també lluita contra l'Oimo i en Kashi amb en Paulie i en Tilestone. En Lulu i en Tilestone es posen a les espatlles d'en Kashi i claven la seva cara al terra amb martells. Després ajuda els altres mestres d'aixa a derrotar totes les unitats dels Marines. Quan el Rocket Man xoca a l'esquena de l'Oimo, en Lulu també és vist xocant, juntament amb tothom, dient que obrir les reixes havia estat inútil.

Després de la Saga Enies Lobby Edita

En Lulu està amb l'Iceburg, en Franky i la resta dels mestres d'aixa de la Galley-La Company, ajudant a construir el Thousand Sunny.

Dos anys després Edita

Quan en Peeply Lulu surt després del timeskip amb els altres empleats del Moll 1, estan construint el nou tren de mar, el Puffing Ice.