FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Pica" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Pica
Manga - Anime

Pica anime

Informació
Nom japonès: ピーカ (Pīka)
Nom anglès: Pica
Nom català: Pica
Primera aparició: Capítol 700 [1]
Afiliació: Família Donquixot [1]
Ocupació: Comandant
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Ishi Ishi no Mi
Nom català: Fruita Pedra Pedra
Significat: Pedra
Tipus: Paramècia

En Pica és un dels comandants dels pirates d'en Donquixot [2], que ocupa el seient de la Pica [1].

Aparença Edita

En Pica és un home molt musculat. Té els cabells llargs, ondulats i clars fins a les espatlles. Duu un casc amb un visor en forma de creu amb una pica a la part de dalt. Un tret característic seu són les seves grans espatlles, amb dues unes pues que surten de cada omòplat.

Té una pica tatuada a cada espatlla, També duu l'emblema de la pica penjant amb cadenes pel damunt d'una espècie de faldilla de ferro de gladiador. Sota aquesta faldilla duu uns speedos. Duu algun tipus de guants negres a cada mà. Es pot considerar més alt que la gent corrent, i es pot comparar amb en Trébol i en Diamante.

PersonalitatEdita

No es coneix res de la seva personalitat, ja que encara no ha aparegut.

En Pica és prou fort per ocupar el seient de la pica entre els líders de la família Donquixot (això dóna a entendre que té un poder similar al d'en Law), i això li dóna poder sobre la seva divisió.

En Pica, en Trébol i en Diamante van ser prou poderosos per derrotar tot l'exèrcit de Dresrossa [2].

La Viola s'ha mostrat diverses vegades preocupada per si ella, en Ruffy i en Zoro trobaven en Pica durant el seu camí fins al palau reial, donant a entendre que és molt fort i que no podrien arribar al castell.

Fruita del Diable Edita

Ishi Ishi no Mi

En Pica transformat

Com es va veure durant el camí cap al castell, en Pica ha menjat una fruita del diable anomenada Ishi Ishi no Mi[3], que li va permetre fondre's (i després sortir) de la muralla B-1 del palau de Dresrossa. Mentre està transformat té una aparença similar a la d'un enorme golem, que fa que en Zoro, en Ruffy i la Viola empetiteixin en comparació.

Segons la Viola, no és un home de pedra, sinó un "assimilador de pedra", cosa que li permet absorbir i manipular tota la pedra que toca [3]; en llocs fets de pedra, com el palau de Dressrosa, pot controlar tot l'ambient, convertint-lo en un rival formidable.

Com que tota l'illa de Drassrosa està situada sobre pedra, en Pica pot canviar la geografia de tota l'illa, i convertir-se en un monstre de proporcions desmesurades.

Espasa Edita

Zoro atura Pica

En Pica utilitza l'espasa contra en Zoro

En Pica utilitza una enorme katana, més gran que ell, amb un tsuba (empunyadura) de forma ovalada. L'utilitza per primer cop al atacar en Ruffy i l'Ucy, però aquests s'aparten, i quan els intenta tornar a atacar en Zoro el bloqueja. A part d'això no es coneixen les habilitats d'en Pica amb aquesta.

Història Edita

Passat Edita

En Pica, juntament amb en Diamante i en Trébol, van participar a la conquista de Dresrossa [2].

Arc de Dresrossa Edita

En Pica era amb en Diamante i en Trébol quan en Doflamingo va donar la Mera Mera no Mi a en Diamante, perquè la utilitzés com a premi pel coliseu[1].

Quan en Franky intenta entrar a la Casa de les Joguines, ell sent tota la batalla a través d'un Cargol Telèfon[4].

Més tard apareix davant d'en Zoro, en Ruffy i la Viola, sortint de dintre d'un mur de paret, amb el qual semblava estar fusionat seguint les formes, el disseny i la consistència[5]. Fent servir els seus poders, en Pica intenta estavellar dos parets contra els pirates [3].

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga — Vol. 70 Capítol 700
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece MangaCapítol 722.
  3. 3,0 3,1 3,2 One Piece Manga - Capítol 737
  4. One Piece MangaCapítol 732.
  5. One Piece MangaCapítol 736.