FANDOM

Els Pirates Bèsties[3] són una tripulació pirata infame i poderosa, liderats pel yonko Kaido. Actualment es troben en el País de Wano[4] i, a causa de les seves accions, fan el paper del principal grup antagonista dels arcs de Zou i Wano, i són un dels grups antagonistes centrals de la Saga dels Yonko.

Jolly RogerEdita

La Jolly Roger de la tripulació és una calavera amb un os enmig del parell d'ossos creuats. La calavera té banyes similars a les d'en Kaido i dues formes que la flanquegen.

MembresEdita

[v · e · ?]
Pirates Bèsties
General
Kaido
Caps de cartell
King Queen Jack
Sis lluitadors voladors
X Drake * Page One
Estrelles
Sheepshead * Ginrummy * Basil Hawkins * Holdem Speed
Dobon Babanuki Daifugo Solitaire
Gifters
Batman Gazelleman Mouseman Snakeman Rabbitman
Rokuro Alpacaman Madilloman ?????
Altres membres
Scotch Scratchmen Apoo Kamijiro Pleasures Waiters
Hihimaru 
Tripulacions subordinades
Pirates d'en Drake Pirates On Air Pirates d'en Hawkins
Aliats i afiliats
Família Kurozumi Pirates de la Big Mom Numbers Pirates d'en Donquixot * Caesar Clown *

OrganitzacióEdita

En Kaido, el capità, té autoritat sobre tota la banda. Ell és molt més gran que un ésser humà normal sent fins i tot temut pels propis membres de la seva banda a causa de la seva fúria quan s'emborratxa. La majoria dels membres de la banda vesteixen com guerrers bàrbars o víkings, portant com armament, cascs, espases, cinturons, capes de pèl o plomes, pantalons llargs i botes. No obstant això, el pit el porten normalment descobert; una excepció és la Ginrummy, membre femení de l'organització, qui, encara que porta poca roba, té copes cuirasses metàl·liques cobrint-li el pit. A l'igual que el seu capità, gairebé tots els membres dels Pirates Bèsties porten un ornament al cap amb banyes també, o posseeixen banyes d'animals reals, mentre que altres posseeixen fins i tot ullals o altres trets d'animals i una gran quantitat de pèl que sol ser llarg, salvatge i ondulat. L'organització conté a una gran quantitat de persones, amb al voltant de cinc-cents consumidors de fruites SMILE i un nombre desconegut de Pleasures i Waiters. Les SMILE prenen un important paper a l'hora d'organitzar la banda pirata.

Els Waiters són els membres a l'espera de consumir una d'elles. Si ho aconsegueixen, tenen dues posibiblidades: Passar a pertànyer als Gifters si aconsegueixen els seus poders, o als Pleasures si simplement pateixen els efectes secundaris.

Caps de cartell Edita

Aquells membres dels Pirates Bèsties d'alt rang són coneguts com a caps de cartell (大 看板 Ōkanban). Tenen la major autoritat i poder en combat sobre la tripulació només per darrere del propi Kaido. Tres d'ells especialment, son coneguts com Calamitats (災害 Saigai) i actuen com a mans dretes d'en Kaido: Són en Jack, en Queen i el King. També semblen estar a càrrec d'algunes regions del País de Wano i són els encarregats de tractar amb els majors problemes dins del seu territori.

Estrelles Edita

La banda també compta amb diverses estrelles (真 打 shin'uchi), Que actuen sota el comandament dels caps de cartell i del mateix Kaido. Alguns d'ells han menjats SMILE, com en Sheepshead o el Holdem. Sheepshead és una estrella dels gifters, encara que el veritable significat d'això es desconeix. Gent molt poderosa que s'uneixi a la tripulació pot arribar a ser una estrella en poc temps, tal com va passar amb l'X Drake i el Basil Hawkins. Els sis lluitadors voladors (飛 六 胞 Tobiroppō) són les sis estrelles més poderoses, entre les que s'inclouen el propi Drake, en Page One i a altres quatre.

Les estrelles són, normalment, els oficials de la tripulació de rang més alts en pobles i llogarets al llarg i ample del País de Wano en què resideixen els més alts oficials (a part de la Capital de les Flors) i, per tant , són els que tracten amb petits problemes que ocórreguen en les seves zones. El poble Bakura, per exemple, té a tres estrelles estacionades allà.

HistòriaEdita

PassatEdita

En algun moment en el passat, en Kaido va formar els Pirates Bèsties. En algun punt durant els últims vint anys, en Kaido i la seva tripulació van derrotar en Moriah i la seva tripulació.

Fa vint anys, es van aliar amb el Kurozumi Orochi i van executar al Kozuki Oden a causa de que aquest es negava a revelar el que va descobrir en Raftel.

Per la seva banda l'esposa d'Oden, els fills d'aquesta i els seus vassalls van intentar escapar però el Kaido es va anticipar i va incendiar el castell, abans de morir Kozuki Toki va enviar a el futur al seu fill Kozuki Momonosuke i als seus vassalls Kin'emon, Kanjuro i Raizo.

En els anys posteriors el shogun és considerat un heroi i el Kaido un rei savi que protegeix el país.

En algun moment en els últims quatre anys, van fer una aliança amb en Donquixot Doflamingo i en Caesar Clown per crear un exèrcit d'usuaris de Fruites del Diable tipus Zoan artificials.

Arc de MarinefordEdita

Quan es van assabentar que els Pirates d'en Barbablanca es dirigien a Marineford, els Pirates Bèsties van intentar interceptar-los perquè el seu capità pogués matar en Barbablanca. No obstant això, els Pirates del Pèl-Roig els van aturar.

Saga de l'Aliança PirataEdita

Arc de Punk HazardEdita

Quan van veure que en Caesar Clown havia sigut derrotat per en Monkey D. Ruffy, un home amb dos banyes va dir-li a un altre que informés en Jack del què acabava de passar. L'altre home estava espantat, però, tement el què passaria si el Jack s'involucrés.

Arc de ZouEdita

Liderats per en Jack de les tres Calamitats, uns quants Pirates Bèsties van arribar a Zou per buscar en Raizo el ninja. Van entrar en conflicte amb la Tribu Mink, els quals van derrotar fàcilment els Pleasures, fent que en Jack enviés els Gifters. En Jack i els Gifters aleshores van començar a lluitar contra els Mosqueters liderats per l'Inuarashi. Tot i això, quan el sol es va pondre, els Mosqueters es van veure obligats a retirar-se i els Guardians se'n van encarregar. El seu líder, en Nekomamushi, va descarregar amb molta força contra en Jack, i la batalla entre els Pirates Bèsties i els Guardians va començar.

Ducat de Mokomo Enverinat

Els Pirates Bèsties drets i triomfants sobre el Ducat de Mokomo.

La batalla va durar cinc dies, amb els Mosqueters i els Guardians canviant-se cada 12 hores. Amb el temps, els minks van aconseguir guanyar avantatge tot i que no van ser capaços de vèncer el mateix Jack. Finalment, en Jack es va cansar de lluitar i va utilitzar l'arma de gas d'en Caesar Clown, envoltant Zou de gas verinós. Amb els minks sotmesos fàcilment, els Pirates Bèsties van començar a massacrar els guerrers. En Jack va crucificar l'Inuarashi, en Nekomamushi i els guerrers més forts i els va torturar per saber la localització d'en Raizo. No obstant això, van tornar a quedar-se sense resposta ja que els minks van caure inconscients.

Mentre això succeïa, altres membres dels Pirates Bèsties van rebre les notícies que en Donquixot Doflamingo havia caigut.

Sheepshead vs Brook

Els Pirates del Barret de Palla lluiten contra els Pirates Bèsties.

El dia següent, en Jack va rebre la notícia de la caiguda d'en Doflamingo i va marxar de Zou per anar a rescatar-lo, deixant darrere alguns subordinats. Liderats pel cap de files dels Gifters Sheepshead, els pirates que quedaven van continuar terroritzant els supervivents i buscant en Raizo. Els Pirates del Barret de Palla liderats per en Sanji van arribar a l'illa i van començar a lluitar contra els Pirates Bèsties, evitant que en Sheepshead perseguís un mink. Els Pirates del Barret de Palla van aconseguir derrotar en Sheepshead, i els pirates que el seguien es van retirar. Cansats que en Raizo no apareixés després de tots els seus esforços, els Pirates Bèsties van decidir informar que en Raizo no es trobava allí, marxant de l'illa.

Mentrestant, en Kaido va intentar suicidar-se saltant d'una Illa del Cel i va aterrar a la base dels Pirates d'en Kid. Va sobreviure a la caiguda i es va preparar perquè en Doflamingo l'ajudés a començar la guerra més gran del món.

Uns dies després, en Jack va atacar el convoy de la Marina que escortava en Doflamingo. Encara que va poder enfonsar dos dels vaixells, finalment en Jack va ser abatut i declarat mort, tot i que no es va trobar el seu cos.

Força de la tripulacióEdita

Els Pirates Bèsties estan liderats pel Yonko Kaido, fent-los una de les quatre tripulacions pirates més poderoses del món. En Donquixot Doflamingo, un antic Shichibukai i el líder d'una tripulació pirata increïblement poderosa, que normalment manté una actitud intrèpida, tenia molta por a en Kaido. En Kaido també va derrotar un altre Shichibukai, en Gekko Moriah, i va massacrar la seva tripulació. Van intentar atacar els Pirates d'en Barbablanca amb l'esperança de matar en Barbablanca, una cosa que molt pocs s'atrevirien, i es van acabar enfrontant amb els Pirates del Pèl-Roig. El Gorosei va declarar que eren una de les poques organitzacions que podria aturar en Barbanegra i la seva tripulació. Durant el timeskip, van formar una aliança amb els Pirates d'en Drake, una tripulació de la Pitjor Generació.

Com els altres Yonko, els Pirates Bèsties posseeixen territoris en el Nou Món, i s'ha vist que controlen amb puny de ferro i aturen qualsevol insurrecció.

La veritable força de la tripulació resideix a les seves connexions amb els baixos fons. Degut a l'aliança d'en Kaido amb en Donquixot Doflamingo i en Caesar Clown, tenien accés a les SMILEs per ajudar-los a formar un exèrcit de 500 usuaris de fruites del diable tipus zoan. També tenen accés a l'arma de gas verinós d'en Caesar, que van utilitzar per destruir la ciutat els minks.

Vaixells Edita

MamutEdita

Article principal: Mamut

El Mamut[5] (マンモス号 Manmosu-gō) era el vaixell que capitanejava en Jack. Era un gran vaixell pirata amb l'escultura del cap d'un mamut al capdavant.[6] En Jack hi va viatjar quan va provar de rescatar en Doflamingo de la Marina, sense èxit. Se sap, però, que van sobreviure a la batalla. Tot i això, va ser totalment destruït per l'elefant Zunisha quan en Jack va tornar a atacar Zou.[7]

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 595 (pàg. 4) i Episodi 513, Apareix l'Scotch, un membre dels Pirates Bèsties.
  2. Kaido: 4.611.100.000Berrysymbol
    Queen: 1.320.000.0000Berrysymbol
    Jack: 1.000.000.0000Berrysymbol
    X Drake: 222.000.000Berrysymbol
    Basil Hawkins: 320.000.000Berrysymbol
    Scratchmen Apoo: 350.000.000Berrysymbol
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 81 Capítol 808 (pàg. 4) i Episodi 757, La info-box d'en Jack mostra el nom de la tripulació.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 818 (pàg. 16) i Episodi 770, En Kin'emon revela que els Pirates Bèsties estan residint a Wano.
  5. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 808 (pàg. 4), es revela que el vaixell d'en Jack es deia Mamut.
  6. One Piece Manga — Vol. 80 Capítol 801 (pàg. 11), es veu el Mamut per primer cop.
  7. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 821, en Zunisha destrueix el Mamut.

NavegacióEdita

Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc  • Armada Happo
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou  • Pirates d'en Barbarrosa
Nou Món: Pirates Gegants d'Elbaf •Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Pirates de l'A.O.  • Pirates de l'Ideo  • Esquadró Tonta  • Gran Flota Yonta Maria
Shichibukai: Pirates Kuja  • Pirates d'en Buggy
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates d'en Roger  •Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot  • Pirates Nox
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates d'en World