FANDOM

Els Pirates Bèsties[4] són una poderosa tripulació pirata establerta al Nou Món i liderada pel Yonko Kaido. Actualment es troben en el País de Wano[5] i, a causa de les seves accions, fan el paper del principal grup antagonista dels arcs de Zou i Wano, i són un dels grups antagonistes centrals de la Saga dels Yonko.

Jolly RogerEdita

La Jolly Roger de la tripulació és una calavera amb un os enmig del parell d'ossos creuats. La calavera té banyes similars a les d'en Kaido i dues formes que la flanquegen.

MembresEdita

[v · e · ?]
Pirates Bèsties
Governador General
Kaido
Caps de Cartell
King Queen Jack
Tobiroppo
Who's Who Sasaki Black Maria Ulti Page One
X Drake 
Números
Juki Hatcha Nangi Goki Jaki
Estrelles
Sheepshead * Ginrummy * Basil Hawkins Holdem Speed
Dobon Babanuki Daifugo Solitaire Bao Huang
????? Mizerka ????? Brisca Hamlet
Fourtricks Poker
Gifters
Batman Gazelleman Mouseman Snakeman Rabbitman
Sarahebi Alpacaman Madilloman Dachoman Bearman 
????? ????? ????? ????? ?????
????? ????? ????? ????? ?????
????? ????? ????? ?????
Altres membres
Scotch Scratchmen Apoo Kamijiro Pleasures Waiters
Yamato  Hihimaru 
Subordinats
Pirates On Air Pirates d'en Hawkins Oniwabanshu Mimawarigumi Pirates d'en Drake 
Aliats i afiliats
Pirates de la Big Mom Família Kurozumi  Pirates d'en Donquixot  Caesar Clown 

OrganitzacióEdita

En Kaido, el capità, té autoritat sobre tota la banda. Ell és molt més gran que un ésser humà normal sent fins i tot temut pels propis membres de la seva banda a causa de la seva fúria quan s'emborratxa. La majoria dels membres de la banda vesteixen com guerrers bàrbars o víkings, portant armament, cascs, espases, cinturons, capes de pèl o plomes, pantalons llargs i botes. No obstant això, el pit el porten normalment descobert; una excepció és la Ginrummy, membre femení de l'organització, qui, encara que porta poca roba, té copes de cuirasses metàl·liques cobrint-li el pit. A l'igual que el seu capità, gairebé tots els membres dels Pirates Bèsties porten un ornament al cap amb banyes, o posseeixen banyes d'animals reals, mentre que altres posseeixen fins i tot ullals o altres trets d'animals i una gran quantitat de pèl que sol ser llarg, salvatge i ondulat. L'organització conté a una gran quantitat de persones, amb al voltant de cinc-cents consumidors de fruites SMILE i un nombre desconegut de Pleasures i Waiters. Les SMILE prenen un important paper a l'hora d'organitzar la banda pirata.

Els Waiters són els membres a l'espera de consumir una d'elles. Si ho aconsegueixen, tenen dues possibilitats: passar a pertànyer als Gifters si aconsegueixen els seus poders, o als Pleasures si simplement pateixen els efectes secundaris.

Caps de cartell Edita

Els membres dels Pirates Bèsties de major rang són coneguts com a caps de cartell (大看板 Ōkanban?). Tenen la major autoritat i poder en combat sobre la tripulació, només per darrere del propi governador-general Kaido. Els tres homes amb aquest rang són en Jack, en Queen i en King, i de manera informal també són coneguts com a desastres (災害 Saigai?). També semblen estar a càrrec d'algunes regions del País de Wano i són els encarregats de tractar amb els majors problemes dins del seu territori.

Estrelles Edita

La banda també compta amb diverses estrelles (真 打 shin'uchi), que actuen sota el comandament dels caps de cartell i del mateix Kaido. Molts d'ells han menjats alguna SMILE, com en Sheepshead, el Four Tricks o en Holdem. En Sheepshead és una estrella dels gifters, encara que el veritable significat d'això es desconeix. Gent molt poderosa que s'uneixi a la tripulació pot arribar a ser una estrella en poc temps, tal com va passar amb en Basil Hawkins.

Els Tobiroppo (飛び六胞 Tobi Roppō?, lit. "Sis Voladors") són les sis estrelles més poderoses, entre les que s'inclouen l'X Drake, en Page One, l'Ulti, en Sasaki, en Who's Who i la Black Maria.

Les estrelles són, normalment, els oficials de la tripulació de rang més alts en pobles i llogarets al llarg i ample del País de Wano en què resideixen els més alts oficials (a part de la Capital de les Flors) i, per tant, són els que tracten amb petits problemes que ocorren a les seves zones. El poble de Bakura, per exemple, té a tres estrelles estacionades allà.

Gifters Edita

Els Gifters (ギフターズ Gifutāzu) Són la infanteria d'elit de la tripulació, formada per gairebé 500 usuaris de fruites del diable artificials. Havent menjat una SMILE, tenen habilitats i atributs semblants a les Zoan, tot i que només el 10% de les persones que han menjat una SMILE guanyen poders i, per tant, es consideren "superdotats" (d'aquí el seu nom).

Aquests poders semblants permeten als seus manipuladors transformar parts del seu cos, per exemple els seus caps o extremitats, en parts del cos d'un animal. A la tripulació, els Gifters semblen tenir noms de codi que corresponen al seu poder animal en lloc dels seus noms reals, i tenen parells de banyes negres al cap.

Els Gifters són formidables, sobretot en nombre acumulatiu, i alguns solien ser pirates independents que alguna vegada van somiar amb convertir-se en rei pirata, abans de ser colpejats i sotmesos per el Kaido i introduïts a les seves files. Amb la derrota del Doflamingo i la captura del Caesar Clown, la construcció del exèrcit de Gifters del Kaido va acabar bruscament, deixant-los permanentment reduïts als seus números actuals. 

Força de la tripulació Edita

Els Pirates Bèsties estan liderats pel Yonko Kaido, fent-los una de les quatre tripulacions pirates més poderoses del món. En Donquixot Doflamingo, un antic Shichibukai i el líder d'una tripulació pirata increïblement poderosa, que normalment manté una actitud intrèpida, tenia molta por a en Kaido. En Kaido també va derrotar un altre Shichibukai, en Gekko Moria, i va massacrar la seva tripulació. Van intentar atacar els Pirates d'en Barbablanca amb l'esperança de matar en Barbablanca, una cosa que molt pocs s'atrevirien, i es van acabar enfrontant amb els Pirates del Pèl-Roig. El Gorosei va declarar que eren una de les poques organitzacions que podria aturar en Barbanegra i la seva tripulació. Durant el timeskip, van formar una aliança amb els Pirates d'en Drake, una tripulació de la Pitjor Generació.

Com els altres Yonko, els Pirates Bèsties posseeixen territoris en el Nou Món, i s'ha vist que controlen amb puny de ferro i aturen qualsevol insurrecció.

La veritable força de la tripulació resideix a les seves connexions amb els baixos fons. Degut a l'aliança d'en Kaido amb en Donquixot Doflamingo i en Caesar Clown, tenien accés a les SMILEs per ajudar-los a formar un exèrcit de 500 usuaris de fruites del diable tipus zoan. També tenen accés a l'arma de gas verinós d'en Caesar, que van utilitzar per destruir la ciutat els minks.

Vaixells Edita

MamutEdita

Article principal: Mamut
El Mamut[6] (マンモス号 Manmosu-gō) era el vaixell que capitanejava en Jack. Era un gran vaixell pirata amb l'escultura del cap d'un mamut al capdavant.[7] En Jack hi va viatjar quan va provar de rescatar en Doflamingo de la Marina, sense èxit. Se sap, però, que van sobreviure a la batalla. Tot i això, va ser totalment destruït per l'elefant Zunesha quan en Jack va tornar a atacar Zou.[8]
Mammoth
El Mamut, el vaixell liderat per en Jack.
Vaixell del Queen
El vaixell del Queen.

Llista de territoris protegits Edita

Se sap que els Pirates Bèsties tenen els següents territoris sota el seu control:

  • Onigashima, la seva base oficial d’operacions.
  • País de Wano, aliat inicialment amb la família Kurozumi després d'usurpar l'anterior shogunat fa vint anys. Posteriorment, en Kaido va matar a l'Orochi, anunciant el seu desig d'ocupar directament Wano.
  • Illa d'hivern sense nom protegida per l'Scotch i on va operar el revolucionari Gaburu i el seu exèrcit.

HistòriaEdita

PassatEdita

En algun moment en el passat, en Kaido va formar els Pirates Bèsties. En algun punt durant els últims vint anys, en Kaido i la seva tripulació van derrotar en Moria i la seva tripulació.

Fa vint anys, es van aliar amb el Kurozumi Orochi i van executar al Kozuki Oden a causa de que aquest es negava a revelar el que va descobrir en Laugh Tale.

Per la seva banda l'esposa d'Oden, els fills d'aquesta i els seus vassalls van intentar escapar però el Kaido es va anticipar i va incendiar el castell, abans de morir Kozuki Toki va enviar a el futur al seu fill Kozuki Momonosuke i als seus vassalls Kin'emon, Kanjuro i Raizo.

En els anys posteriors el shogun és considerat un heroi i el Kaido un rei savi que protegeix el país.

En algun moment en els últims quatre anys, van fer una aliança amb en Donquixot Doflamingo i en Caesar Clown per crear un exèrcit d'usuaris de Fruites del Diable tipus Zoan artificials.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de Marineford Edita

Quan es van assabentar que els Pirates d'en Barbablanca es dirigien a Marineford, els Pirates Bèsties van intentar interceptar-los perquè el seu capità pogués matar en Barbablanca. No obstant això, els Pirates del Pèl-Roig els van aturar.

Saga de l'Aliança PirataEdita

Arc de Punk HazardEdita

Quan van veure que en Caesar Clown havia sigut derrotat per en Monkey D. Ruffy, un home amb dos banyes va dir-li a un altre que informés en Jack del què acabava de passar. L'altre home estava espantat, però, tement el què passaria si el Jack s'involucrés.

Saga dels Yonko Edita

Arc de ZouEdita

Liderats per en Jack de les tres Calamitats, uns quants Pirates Bèsties van arribar a Zou per buscar en Raizo el ninja. Van entrar en conflicte amb la Tribu Mink, els quals van derrotar fàcilment els Pleasures, fent que en Jack enviés els Gifters. En Jack i els Gifters aleshores van començar a lluitar contra els Mosqueters liderats per l'Inuarashi. Tot i això, quan el sol es va pondre, els Mosqueters es van veure obligats a retirar-se i els Guardians se'n van encarregar. El seu líder, en Nekomamushi, va descarregar amb molta força contra en Jack, i la batalla entre els Pirates Bèsties i els Guardians va començar.

Ducat de Mokomo Enverinat

Els Pirates Bèsties drets i triomfants sobre el Ducat de Mokomo.

La batalla va durar cinc dies, amb els Mosqueters i els Guardians canviant-se cada 12 hores. Amb el temps, els minks van aconseguir guanyar avantatge tot i que no van ser capaços de vèncer el mateix Jack. Finalment, en Jack es va cansar de lluitar i va utilitzar l'arma de gas d'en Caesar Clown, envoltant Zou de gas verinós. Amb els minks sotmesos fàcilment, els Pirates Bèsties van començar a massacrar els guerrers. En Jack va crucificar l'Inuarashi, en Nekomamushi i els guerrers més forts i els va torturar per saber la localització d'en Raizo. No obstant això, van tornar a quedar-se sense resposta ja que els minks van caure inconscients.

Mentre això succeïa, altres membres dels Pirates Bèsties van rebre les notícies que en Donquixot Doflamingo havia caigut.

Sheepshead vs Brook

Els Pirates del Barret de Palla lluiten contra els Pirates Bèsties.

El dia següent, en Jack va rebre la notícia de la caiguda d'en Doflamingo i va marxar de Zou per anar a rescatar-lo, deixant darrere alguns subordinats. Liderats pel cap de files dels Gifters Sheepshead, els pirates que quedaven van continuar terroritzant els supervivents i buscant en Raizo. Els Pirates del Barret de Palla liderats per en Sanji van arribar a l'illa i van començar a lluitar contra els Pirates Bèsties, evitant que en Sheepshead perseguís un mink. Els Pirates del Barret de Palla van aconseguir derrotar en Sheepshead, i els pirates que el seguien es van retirar. Cansats que en Raizo no apareixés després de tots els seus esforços, els Pirates Bèsties van decidir informar que en Raizo no es trobava allí, marxant de l'illa.

Mentrestant, en Kaido va intentar suicidar-se saltant d'una Illa del Cel i va aterrar a la base dels Pirates d'en Kid. Va sobreviure a la caiguda i es va preparar perquè en Doflamingo l'ajudés a començar la guerra més gran del món.

Uns dies després, en Jack va atacar el convoy de la Marina que escortava en Doflamingo. Encara que va poder enfonsar dos dels vaixells, finalment en Jack va ser abatut i declarat mort, tot i que no es va trobar el seu cos.

Trivia Edita

  • Els Pirates Bèsties tenen la segona recompensa més alta coneguda d'una banda pirata, amb 6.931.100.000 Berrysymbol. Si incloem les tripulacions subordinades durant el timeskip, la recompensa total de la banda ascendeix fins als 7.823.100.000 Berrysymbol.
  • La tripulació sembla tenir un tema de cartes de joc, amb els caps de cartell que reben el nom de les cartes de joc, els números són les cartes numèriques, i les estrelles (excepte les de la pitjor generació) reben el nom dels jocs de cartes. Comparteixen aquest tema amb un dels seus antics aliats, els Pirates d'en Donquixot.
  • Els Pirates Bèsties tenen el nombre més gran d’usuaris coneguts de fruites del diable de qualsevol tripulació pirata, ja que molts dels seus membres han menjat una SMILE. Irònicament, els poders de la tripulació consisteixen en totes les variants de Zoan (Antiga, Mítica i Artificial), a excepció de les Zoan normals.

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 595 (pàg. 4) i Episodi 513, Apareix l'Scotch, un membre dels Pirates Bèsties.
  2. Kaido: 4.611.100.000 Berrysymbol
    Queen: 1.320.000.000 Berrysymbol
    Jack: 1.000.000.000 Berrysymbol
  3. Pirates Bèsties: 6.931.100.000 Berrysymbol
    Pirates On Air: 350.000.000 Berrysymbol
    Pirates d'en Hawkins: 320.000.000 Berrysymbol
    Pirates d'en Drake: 222.000.000 Berrysymbol
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 81 Capítol 808 (pàg. 4) i Episodi 757, La info-box d'en Jack mostra el nom de la tripulació.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 818 (pàg. 16) i Episodi 770, En Kin'emon revela que els Pirates Bèsties estan residint a Wano.
  6. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 808 (pàg. 4), es revela que el vaixell d'en Jack es deia Mamut.
  7. One Piece Manga — Vol. 80 Capítol 801 (pàg. 11), es veu el Mamut per primer cop.
  8. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 821, en Zunesha destrueix el Mamut.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates Bèsties
Governador: Kaido
Caps de Cartell: King  •  Queen  •  Jack
Tobiroppo: Who's Who  •  Sasaki  •  Black Maria  •  Ulti  •  Page One  •  X Drake 
Números: Juki  •  Hatcha  •  Nangi  •  Goki  •  Jaki
Estrelles: Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Basil Hawkins  •  Holdem  •  Speed  •  Dobon  •  Babanuki  •  Daifugo  •  Solitaire  •  Bao Huang  •  Mizerka  •  Brisca  •  Hamlet  •  Fourtricks  •  Poker
Gifters: Batman  •  Gazelleman  •  Mouseman  •  Snakeman  •  Rabbitman  •  Sarahebi  •  Alpacaman  •  Madilloman  •  Dachoman  •  Bearman 
Altres membres: Scotch  •  Scratchmen Apoo  •  Kamijiro  •  Yamato   •  Hihimaru 
Subordinats: Pirates On Air  •  Pirates d'en Hawkins  •  Oniwabanshu  •  Mimawarigumi  •  Pirates d'en Drake 
Aliats: Pirates de la Big Mom  •  Família Kurozumi   •  Pirates d'en Donquixot   •  Caesar Clown 
Vaixells: Mamut   •  Liberal Hind   •  Stay Tune  •  Grudge Dolph
Habilitats
Fruites del Diable: Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Paquicefalosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)   •  Wara Wara no Mi  •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Electro
Armes: Koro  •  Kairoseki  •  Bales excitants  •  Warabide
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món
Territoris: Onigashima  •  País de Wano
Altres: Yonko  •  Nou Món  •  Submón  •  Festival del Foc  •  Hora Llegendària  •  Projecte Nova Onigashima  •  Pirates d'en Rocks
[v · e]
Els Quatre Emperadors
Membres: Shanks  •  Edward Newgate   •  Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Marshall D. Teach
Tripulacions: Pirates del Pèl-roig  •  Pirates d'en Barbablanca   •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates Bèsties  •  Pirates d'en Barbanegra
Vaixells: Red Force  •  Moby Dick   •  Queen Mama Chanter  •  Saber of Xebec
Habilitats
Fruites del Diable: Gura Gura no Mi  •  Yami Yami no Mi  •  Soru Soru no Mi
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Armes: Gryphon  •  Murakumogiri   •  Napoleó  •  Prometeu  •  Zeus
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Alabasta  •  Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions  •  Les històries de l'autoproclamada Gran Flota del Barret de Palla
Altres: Incident de God Valley  •  Guerra de Marineford  •  Batalla de la Venjança  •  Pirates d'en Rocks  •  Projecte Nova Onigashima  •  Tres Grans Poders
[v · e]
Submón
Emperadors: Drug Peclo  •  Umit  •  Giberson  •  Morgans  •  Stussy *  •  Du Feld 
Brokers: Donquixote Doflamingo  •  Tamago  •  Pekoms  •  Rob Lucci
Compradors: Crocodile  •  Franky   •  Kaido  •  Charlotte Linlin  •  Kurozumi Orochi   •  Nobles Mundials  •  Ibusu
Mercenaris: Yeti Cool Brothers  •  Bobby Funk  •  Kelly Funk  •  Suleiman   •  Germa 66
Altres membres: Duval   •  Disco   •  Caesar Clown   •  Carmel   •  Silvers Rayleigh   •  Trafalgar Law   •  Jack  •  Eustass Kid  •  Killer  •  Capone Bege  •  Kuzan  •  Dice    •  Jigra 
Yakuza: Família Kyoshiro  •  Hyogoro  •  Tsunagoro  •  Cho  •  Omasa  •  Yatappe  •  Ashura Doji 
Habilitats
Fruites del Diable: Suna Suna no Mi  •  Ito Ito no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  Kame Kame no Mi  •  Gasu Gasu no Mi   •  Ope Ope no Mi   •  Jake Jake no Mi  •  Nagi Nagi no Mi  •  Soru Soru no Mi  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Tori Tori no Mi (Model Albatros)  •  Tama Tama no Mi
Armes: Shinokuni  •  Koro
Estils de lluita: Haki  •  Rokushiki  •  Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de Whiskey Peak  •  Arc de Little Garden  •  Arc d'Alabasta  •  Arc de Water 7  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Altres: Banda Baroque  •  Govern Mundial  •  Buggy's Delivery  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates Bèsties  •  Pirates d'en Donquixot  •  Barto Club  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Cinc Famílies de l'Oest  •  Gran Tesoro 
[v · e]
País de Wano
Shogun: Kurozumi Orochi   •  Kozuki Sukiyaki 
Capital de les Flors: Denjiro  •  Hyogoro  •  Shinobu  •  Urashima  •  Sarahebi  •  Fukurokuju  •  Daikoku  •  Hanzo  •  Fujin  •  Raijin  •  Chome  •  Jigoku Benten  •  Kazekage  •  Bishamon  •  Yazaemon  •  Sarutobi  •  Hotei  •  Kaku  •  Kuni  •  Suke  •  Toko  •  Han  •  Saki  •  Bingo  •  Bongo  •  Bungo  •  Minatomo  •  Kisegawa  •  Kumagoro  •  Rakuda  •  Kobee  •  Mestre de geisha  •  Tokijiro  •  Kurozumi Higurashi   •  Kurozumi Semimaru   •  Katsuzo 
Kuri: Kozuki Oden   •  Kozuki Toki   •  Kozuki Momonosuke  •  Kozuki Hiyori  •  Kin'emon  •  Ashura Doji  •  Tenguyama Hitetsu  •  Tama  •  Tsurunojo  •  Gorobe  •  Hihimaru  •  Komachiyo  •  Bunbuku
Ringo: Cho  •  Kikunojo  •  Izo  •  Gyukimaru  •  Shimotsuki Ushimaru   •  Shimotsuki Ryuma 
Udon: Raizo  •  Omasa  •  Jo  •  Tetsu  •  Hanji  •  Bearman 
Kibi: Jibuemon  •  Yatappe  •  Kurozumi Kanjuro 
Hakumai: Tsunagoro  •  Shimotsuki Yasuie 
Onigashima: Kaido  •  Yamato  •  Black Maria  •  Bao Huang  •  Brisca  •  Hamlet  •  Fourtricks  •  Poker  •  Mizerka
Yo: Kikuhime   •  Toratsugu   •  Lark   •  Hitaki  
Afiliacions: Pirates Bèsties
Habilitats
Fruites del Diable: Hebi Hebi no Mi (Model Yamata no Orochi)  •  Fuku Fuku no Mi  •  Juku Juku no Mi  •  Maki Maki no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Tanuki)  •  Toki Toki no Mi   •  Mane Mane no Mi   •  Bari Bari no Mi   •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku   •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Ittoryu  •  Nitoryu  •  Ninjutsu
Armes: Shusui  •  Shodai Kitetsu  •  Nidai Kitetsu  •  Sandai Kitetsu   •  Enma  •  Ame no Habakiri  •  Wado Ichimonji   •  Soto Muso
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Localitzacions: Capital de les Flors  •  Kuri  •  Kibi  •  Udon  •  Hakumai  •  Ringo  •  Onigashima  •  Yo 
Altres: Nou Món  •  Submón  •  Nou Beines Vermelles  •  Oniwabanshu  •  Mimawarigumi  •  Família Kozuki  •  Família Shimotsuki  •  Família Kurozumi  •  Família Amatsuki  •  Família Uzuki  •  Família Fugetsu  •  Família Hitaki  •  Família Kyoshiro  •  Poneglyph  •  Kairoseki  •  La Revolta de l'Harem  •  Hora Llegendària  •  Festival del Foc  •  Projecte Nova Onigashima
Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc  • Armada Happo
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor  • Pirates d'en Caribou
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Barbarrosa  • Pirates Kuja
Nou Món: Pirates Gegants d'Elbaf •Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates Little  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Pirates de l'A.O.  • Pirates de l'Ideo  • Esquadró Tonta  • Nous Pirates Gegants  • Gran Flota Yonta Maria  • Pirates Gèrmens
Yonko: Pirates del Pèl-roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates d'en Roger  •Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot  • Pirates Nox
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates d'en World