FANDOM

Els Pirates Gegants d'Elbaf eren una tripulació pirata de fa un centenar d'anys que estava capitanejada per en Dorry l'"Ogre Blau" i en Brogy l'"Ogre Vermell". Eren una banda de gegants d'Elbaf.

Actualment la tripulació està dissolta, però l'Hajrudin i quatre gegants més estan intentant reviure-la[2] al formar els Nous Pirates Gegants, la sisena divisió de la Gran Flota del Barret de Palla.

MembresEdita

Pirates Gegants d'Elbaf
Yaruru Portrait Yoruru Portrait Dorry Portrait Brogy Portrait Oimo Portrait
Yaruru * Yoruru  Dorry Brogy Oimo
Kashi Portrait Blyue Portrait
Kashi Blyue

HistòriaEdita

PassatEdita

Fa més de 100 anys, la tripulació estava comandada per en Yoruru i en Yaruru. Els dos van desenvolupar una gran reputació i eren considerats herois entre els gegants. Amb el temps, van cedir la seva posició i en Dorry i en Brogy els van substituir com a capitans.[3]

Segons en Mr. 3 van aterroritzar el mar. Com es veu en els flashbacks, utilitzaven dos vaixells enormes a l'estil dels vikings. Un dia en Dorry i en Brogy van caçar i matar dos Reis del Mar, de la mateixa mida. La Yuki, una nena petita, els va preguntar quin dels dos era més gros, provocant una discussió entre els líders.

La resta de la tripulació van deixar que els capitans lluitessin a Little Garden. Tot i així, van ser capturats pel Govern Mundial i sentenciats a ser executats. Però durant l'execució una humana anomenada Germana Carmel hi va intervenir, assegurant que matant la tripulació suposaria el principi d'una guerra entre els gegants i els humans. Van donar una suspensió de l'execució als pirates i aquests va tornar a Elbaf.[3]

Al cap de 50 anys, l'Oimo i en Kashi van intentar anar a buscar els capitans però els Marines els van capturar i els van enganyar perquè servissin al Govern Mundial. Finalment, l'Usopp, que havia conegut els dos capitans, els va dir la veritat i els dos immediatament van abandonar el Govern Mundial i es van escapar. Van tornar a Elbaf sabent que els dos capitans encara estaven lluitant.

Arc de DressrosaEdita

En algun punt del temps, l'Hajrudin es va juntar amb quatre gegants més amb l'esperança de reviure la tripulació. Després de la batalla de Dressrosa, l'Hajrudin va demanar si podien convertir-se en subordinats dels Pirates del Barret de Palla.[2] Tot i que en Ruffy s'hi va oposar, els va acceptar com a camarades i amics, fet que l'Hajrudin i els altres van beure per celebrar.[4]

Arc de ZouEdita

Més tard l'Hajrudin va enviar un missatge a en Buggy informant-lo de la decisió dels gegants de deixar els Pirates d'en Buggy.[5]

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 15 Capítol 129 i Episodi 78, Apareixen els Pirates Gegants d'Elbaf originals.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga — Vol. 80 Capítol 799, L'Hajrudin va demanar de convertir-se en subordinat d'en Ruffy en nom dels Pirates Gegants d'Elbaf.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 866.
  4. One Piece Manga — Vol. 80 Capítol 800, L'Hajrudin i els altres sis representants van beure a la salut d'en Ruffy.
  5. One Piece Manga — Vol. 80 Capítol 803 (pàg. 11), L'Hajrudin deixa els Pirates d'en Buggy.