FANDOM

Els Pirates Rodants són una tripulació pirata introduïda a l'Arc de Thriller Bark. Les ombres dels membres de la tripulació van ser robades per en Gekko Moriah tres anys abans de l'arribada d'en Ruffy i els altres, als qui van ajudar a derrotar en Moriah, fent en Ruffy més fort[1].

HistòriaEdita

PassatEdita

Tres anys abans de l'arribada dels Pirates del Barret de Palla a Thriller Bark, els Pirates Rodants van navegar des del Nou Món fins a l'Illa dels Tritons, travessant la Red Line i arribant al Triangle Florià, on van ser capturats pel vaixell fantasma Thriller Bark. Allà, en Gekko Moriah els va robar les ombres i les hi va inserir a diversos zombis, especialment zombis salvatges, excepte la de la capitana Lola, que va ser inserida a un zombi general. Com que no tenien ombra es van veure obligats a amagar-se de la llum del sol en el bosc de Thriller Bark fins a trobar la forma de recuperar les seves ombres. En algun moment després de perdre les ombres i abans no arribessin els Pirates del Barret de Palla es van fer membres de l'Associació de Víctimes de Thriller Bark.

Mentre s'amagaven al bosc van esbrinar el secret més ben amagat sobre la fruita ombra-ombra: qualsevol persona pot fer servir les ombres per augmentar la seva força absorbint tantes ombres com la seva capacitat li permeti. A més, si s'inserten una ombra al seu cos poden tornar a caminar sota la llum del sol, però s'arrisquen a perdre la seva personalitat i canviar-la per la del propietari de l'ombra que s'insereixin. Durant la seva estada obligada a Thriller Bark també van estar recollint totes les ombres que van poder dels zombis que s'anaven purificant. Només podien fer que esperar que algú prou fort com per derrotar en Moriah arribés a Thriller Bark, li fessin absorbir les ombres que havien anat capturant i així poguessin recuperar les seves ombres[3].

Arc de Thriller BarkEdita

Tres anys després d'arribar a Thriller Bark, els Pirates Rodants per fi van trobar algú que podia derrotar en Moriah: en Ruffy i els Pirates del Barret de Palla, les ombres dels quals també havien estat robades per en Moriah. Així, van explicar a en Ruffy que si era capaç d'inserir-se prou ombres al seu cos sense perdre el coneixement, podria derrotar l'Ozu i en Moriah amb la força que aquestes li donarien. Així és com van crear en Ruffy Malson[1]. Tot i que això va donar bons resultats, no va ser suficient per derrotar en Moriah. Aleshores, la Lola es farta d'amagar-se en la foscor i decideix quedar-se recolzant els Pirates del Barret de Palla encara que això faci que desaparegui en tocar-li el sol[4]. Per sort, en Ruffy derrota en Moriah abans que això no passi[5].

Després de la derrota d'en Moriah, els Pirates Rodants es queden per recolzar els Pirates del Barret de Palla en la seva breu lluita contra el shichibukai Bartholomew Kuma[6]. Després que en Zoro se sacrifiqui pels seus companys[7], els Pirates Rodants, la resta de l'Associació de Víctimes i els Pirates del Barret de Palla fan una gran festa per celebrar la victòria sobre en Moriah i en Kuma. Quan s'estan acomiadant dels Pirates del Barret de Palla, la Lola els dóna la Vivre Card de la seva mare, una poderosa pirata del Nou Món a qui poden demanar ajuda si la necessiten, i la Nami comparteix part del tresor de Thriller Bark amb la Lola. A més, en Franky arregla el vaixell d'en Brook perquè els Pirates Rodants puguin marxar de Thriller Bark amb ell[8].

Des de les Cobertes del MónEdita

Pirates Rodants amb Mozu i Kiwi
Dos anys després dels esdeveniments de l'Arc de Thriller Bark, els Pirates Rodants han aconseguit escapar-se del Triangle Florià i han arribat a Water 7.

Allà, la Lola i els Germans Risky seuen al bar de la Mozu i la Kiwi, on llegeixen el diari i parlen amb les noies mentre la Mozu els ensenya el cartell de cerca i captura d'en Franky[9].

MembresEdita

Els únics membres coneguts dels Pirates Rodants són la seva capitana Lola i els dos Germans Risky.

Pirates Rodants
Lola Portrait Germans Risky gras Portrait Germans Risky prim Portrait
Lola Germans Risky Germans Risky

Força de la TripulacióEdita

Els Pirates Rodants són del Nou Món, on només els pirates més forts poden sobreviure, així que han de tenir un cert poder i força, tot i que no suficient com per lluitar directament contra un shichibukai com en Gekko Moriah[10].

VaixellEdita

Segon vaixell Pirates Rumbar

El segon vaixell dels Pirates Rumbar en el qual en Brook s'hi va estar cinquanta anys, i que després regala als Pirates Rodants.

Després de derrotar en Moriah, la Tripulació fa servir el segon vaixell dels Pirates Rumbar que en Brook els regala, ja que no el necessitarà pas més. Tot i haver-se fet malbé després de cinquanta anys, en Franky els l'arregla perquè els Pirates Rodants i la resta de l'Associació de Víctimes de Thriller Bark puguin navegar fora del Triangle Florià[2].

TriviaEdita

  • Els Pirates Rodants són la segona tripulació pirata (la primera és l'Aliança Saruyama) que s'alia amb els Pirates del Barret de Palla. També són la primera tripulació canònica a ajudar els Pirates del Barret de Palla en la lluita contra l'antagonista principal.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 476 i Episodi 370, els germans Risky i la Lola ajuden en Ruffy a fer-se més fort absorbint cent ombres.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 489 i Episodi 381, en Brook regala el seu vaixell a l'Associació i en Franky els l'arregla.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 476 i Episodi 370, la Lola i els Germans Risky expliquen que fa tres anys que en Moriah els va robar l'ombra i que des d'aleshores s'amaguen al bosc, on han esbrinat la debilitat de la fruita d'en Moriah.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 49–50 Capítols 481482 i Episodi 374, la Lola roman al sol per animar els Pirates, tot i que està començant a desaparèixer.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 482 (pàg. 18-19) i Episodi 374, en Ruffy derrota en Moriah.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 483 i Episodi 375, els Pirates Rodants i la resta de l'Associació es nega a abandonar els Pirates davant d'en Kuma.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 485 i Episodi 377, el sacrifici d'en Zoro i l'intent d'en Sanji.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 489 i Episodi 381, els Pirates Rodants s'acomiaden dels Barret de Palla, no abans sense explicar-los coses sobre l'Illa dels Tritons i donar-los la Vivre Card de la mare de la Lola, una famosa pirata del Nou Món.
  9. One Piece Manga — Vol. 66 Capítol 654, mini-història de portada: Des de les Cobertes del Món Vol. 36.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 489 i Episodi 381, la Lola confirma a la Nami que vénen del Nou Món.

NavegacióEdita

Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc  • Armada Happo
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou  • Pirates d'en Barbarrosa
Nou Món: Pirates Gegants d'Elbaf •Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Pirates de l'A.O.  • Pirates de l'Ideo  • Esquadró Tonta  • Gran Flota Yonta Maria
Shichibukai: Pirates Kuja  • Pirates d'en Buggy
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates d'en Roger  •Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot  • Pirates Nox
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates d'en World
Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Perona  • Hogback  • Absalom
Zombis: Salvatges (Kumashi  • Germans Risky  • Inuppe  • Senyor Hipopòtam  • Aranya-ratolins  • Hildon  • Cèrber  • Moc Donald  • Unigaro)  • Sorpresa (Buhichuck)  • Soldat (Victoria Cindry  • Gyoro  • Nin  • Bao)  • Generals (Ryuma  • Lola  • Jigoro  • Taralan  • John)  • Especial (Ozu)
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Triangle Florià  • Thriller Bark
Víctimes: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Brook  • Margarita  • Goo  • Asahija
Altres: Shichibukai
[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació