FANDOM

Els Pirates d'en Rocks va ser una banda de pirates llegendària 40 anys abans del començament de la història. Estaven dirigits per el Rocks D. Xebec i es consideraven la tripulació pirata més perillosa i forta del seu temps. Van governar els mars abans que el Gol D. Roger i la seva tripulació.

Organització Edita

La banda va sorgir de la unió d'un grup de perillosos pirates que es van reunir a l'illa Hachinosu, on la seva recerca mútua de fama i fortuna va conduir a la formació de la tripulació. No obstant això, segons en Sengoku, eren molt violents, i la seva manca de companyonia va provocar que els membres de la tripulació es matessin mútuament constantment fins i tot mentre estaven al mar.

Va ser a causa d’aquesta pobra relació entre uns i altres que els membres tendien a minimitzar el seu temps junts amb la resta del món, el que juntament amb el fet que el Govern Mundial va tapar les seves accions, va fer que la tripulació fos relativament desconeguda per a la següent generació.

Galeria Edita

Pirates rocks grup
Els membres principals de la banda.

Membres Edita

Pirates d'en Rocks
Capità
Rocks D. Xebec 
Tripulació
Edward Newgate  Charlotte Linlin Kaido Shiki John 
Silver Axe Ochoku

Força de la tripulació Edita

Els Pirates d'en Rocks eren una tripulació extremadament poderosa amb un potencial sorprenent, sent considerats com una amenaça per a tot el món. Van ser, sens dubte, la tripulació pirata més forta del seu temps. La força de la tripulació en aquell moment els va convertir en l'organització més perillosa per al govern mundial, de manera que el govern va decidir tapar les seves accions. Amb l'objectiu de convertir-se en la força militar més forta del món, tenien almenys tres dels quatre futurs emperadors.

Finalment, va necessitar la força combinada del Gol D. Roger i en Monkey D. Garp per derrotar-los.

Referències Edita

  1. Charlotte Linlin: 500.000.000 Berrysymbol

Navegació Edita

[v · e]
Pirates d'en Rocks
Capità: Rocks D. Xebec 
Membres: Edward Newgate   •  Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Shiki  •  John   •  Silver Axe  •  Ochoku
Habilitats
Fruites del Diable: Gura Gura no Mi  •  Soru Soru no Mi
Tècniques de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Armes: Murakumogiri
Articles Relacionats
Illes: Hachinosu  •  God Valley
Arcs: Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Altres: Yonko  •  Testament d'en D.  •  Incident de God Valley (Monkey D. Garp  •  Gol D. Roger)