FANDOM

Accions i Llocs Visitats

Llocs visitatsEdita

Mentre viatjaven, els Pirates del Barret de Palla han visitat unes illes que formaven més o menys una línia, seguint la ruta que indicava el Log Pose; la tripulació ha viatjat d'una illa a una altra sense fer marxa enrere o s'han separat per certes situacions que els han obligat a fer-ho - a menys que algun hagi estat agafat, només la visita de la tripulació a l'illa retarda el viatge (per exemple, la festa al poble de Coco, o la celebració nacional a Alabasta). No és fins a Water 7 que canvia aquesta "fórmula": la tripulació va haver d'anar des de Water 7 fins a Enies Lobby per rescatar la Robin.

Abans del Capítol 514, els Pirates del Barret de Palla havien visitat 20 illes seguint un patró senzill, tots junts. A cada Saga els Pirates han visitat menys de 10 illes o així (excloent la Saga de la Gran Guerra, en la qual es separen): 7 illes a la Saga East Blue (sense contar l'illa Dawn i l'illa Goat); 5 illes a la Saga Banda Baroque; 2 illes a la Saga de l'Illa del Cel; 3 illes a la Saga CP9; 17 illes a la Saga de la Gran Guerra (incloent Merveille a Strong World); 2 illes a la Saga de l'Illa dels Tritons (que inclou la tornada a Sabaody) i 2 illes fins ara a l'Aliança Pirata.

Pel Capítol 514, One Piece va prendre una direcció diferent, canviant la "fórmula" que fins ara semblava evident; tota la tripulació del Barret de Palla es va dispersar, a 9 illes diferents (12, si comptem que en Ruffy també va visitar Impel Down, Marineford i Rusukaina). Des de que van entrar a la Grand Line, els Pirates del Barret de Palla no havien sortit de la Grand Line. Però després dels esdeveniments de Sabaody, en Chopper va ser enviat al South Blue, la Robin a l'East Blue, i la resta de la tripulació es va dispersar per tota la Grand Line, en diferents rutes del Log Pose i tan lluny els uns dels altres que no seria fàcil reunir-se. La majoria d'illes que la tripulació havien visitat tenien una única estació i un únic clima (per exemple, estiu o primavera; neu perpètua, canals, o feta de núvols), avaluats mentre visitaven l'illa, com Drum sent una illa d'hivern o Alabasta sent una illa de Sorra. Fins ara, la història havia succeït de manera que visitaven una illa amb unes característiques determinades i no les tornaven a trobar en cap més illa; ja no passa més: la Nami va ser eviada en una illa del cel (Weatheria), en Franky va ser enviat a una altra illa d'hivern, i en Ruffy va ser enviat a una altra illa selvàtica - Amazon Lily.

Després d'entrar al Nou Món des de l'Illa dels Tritons, els Pirates del Barret de Palla no han visitat cap illa que el Log Pose els hagi indicat. Van descobrir Punk Hazard per casualitat, una illa que no el Log Pose no pot indicar, i des que han format una aliança amb el Trafalgar Law, han utilitzat la seva navegació per arribar a Dressrosa i més tard una Vivre Card per arribar a Zou.

Actualment, la tripulació ha visitat 35 localitzacions.

Saga de l'East BlueEdita

  1. Illa Dawn
  2. Illa Goat
  3. Regió de l'Illa Yotsuba (Shells Town)
  4. Illes Organ
  5. Illa del Tresor de l'East Blue
  6. Illes Gecko
  7. Baratie
  8. Illes Conomi
  9. Arxipèlag Polestar (Loguetown)

Saga d'AlabastaEdita

  1. Mont Invertit (Red Line)
  2. Illa del Cactus (Whiskey Peak)
  3. Little Garden
  4. Drum (BighornCocoa WeedRocadrum(Castell de Drum))
  5. Illa de Sorra (Alabasta)(NanohanaRiu SandoraErumaluDesert SandoraYubaBase FluvialAlubarna)

Saga de l'Illa del CelEdita

  1. Jaya (Mock Town)
  2. Skypiea (Mar Blanca) (Skypiea#Illa de l'angelJardí Superior)

Saga de Water 7Edita

  1. Long Ring Long Land
  2. Water 7
  3. Enies Lobby

Saga de Thriller BarkEdita

  1. Thriller Bark (Triangle Florià)

One Piece La Pel·lícula: Strong WorldEdita

  1. Merveille

Saga de la Gran GuerraEdita

  1. Red Line
  2. Arxipèlag de Sabaody

Localitzacions de cada membre durant la separacióEdita

  1. Ruffy:Amazon Lily (Calm Belt) → Impel Down (Calm Belt) → Marineford (Grand LineRusukaina (Calm Belt)
  2. Nami:Weatheria (Mar del Cel)
  3. Franky:Illa Karakuri-Regne de Barujimoa (Grand Line)
  4. Sanji:Illa Momoiro-Regne Kamabakka (Grand Line)
  5. Usopp:Arxipèlag Boin (Grand Line)
  6. Brook:Illa Namakura-Regne Harahettania (Grand Line) → Illa Kenzan-Regne Tehna Gehna (Grand Line)→Gira Mundial
  7. Nico Robin:Tequila Wolf (East Blue) → Baltigo (Grand Line)
  8. Tony Tony Chopper:Regne Torino (South Blue)
  9. Roronoa Zoro:Illa Kuraigana-Antic Regne Shikkearu (Grand Line)

Saga de l'Illa dels TritonsEdita

  1. Retorn a l'Arxipèlag Sabaody
  2. Illa dels Tritons (Cova SirenaCoral HillGyoverly HillsPalau RyuguBosc MaríPlaça GyoncordeFàbrica de dolços)

Saga de DressrosaEdita

  1. Punk Hazard
  2. Dressrosa (AcaciaColiseu CorridaCamp de Flors)
  3. Green Bit

Saga dels YonkoEdita

  1. Zou
  2. Totto Land (Illa Cacau → Illa Pastís (Bosc Seductor, Ciutat Dolça)  Regne Germa)

AccionsEdita

A causa que la serie es concentra en la història dels Pirates del Barret de Palla, han sigut els responsables de innombrables accions durant els més de 700 capítols en que es narren les seves aventures. Aquestes accions poden ser considerades un benefici o un malefici segons el punt de vista.

Encara que els Pirates del Barret de Palla són un grup de persones molt properes i no els importes els afers mundials, sovint es fiquen enmig de guerres alienes a ells, normalment aquestes guerres els "van molt grans", i només s'hi fiquen perquè s'han fet amics de persones involucrades. La majoria d'aquestes persones tenen molt de poder polític i autoritat. Les seves accions s'informen en els diaris encara que no presenten detalls.

Totes aquestes accions dels Pirates del Barret de Palla van ser responsabilitat d'un d'ells o de tota la tripulació.

Saga East BlueEdita

  • Illa Goat: Responsable d'alliberar en Coby de l'Alvida.
  • Shells Town: Van alliberar Shells Town derrotant en Morgan, a causa que en Ruffy va salvar en Zoro i en Coby. Es va unir el primer membre de la tripulació, a part d'en Ruffy: en Roronoa Zoro, l'espadatxí.
  • Illes Organ: Van alliberar Orange Town derrotant en Buggy. Ho van fer per què en Buggy estava molestant en Ruffy, en Zoro i la Nami. Es va unir la segona membre de la tripulació, la Nami, la primera oficial.
  • Illa del Tresor de l'East Blue: Van ajudar en Gaimon a adonar-se que els cofres del tresors eren buits.
  • Illes Gecko: Van impedir els plans d'en Kuro de matar la Kaya i d'heredar la seva fortuna. També ho van fer perquè li feien un favor a l'Usopp. Es va unir el tercer membre de la tripulació, l'Usopp, el tirador. També van aconseguir el seu primer vaixell, el Going Merry.
  • Baratie: Es van involucrar en la defensa del Baratie, en Ruffy només volia ajudar en Sanji i alliberar-se de ser el noi de la neteja del restaurant derrotant en Krieg. Es va unir el quart membre de la tripulació, en Sanji, el cuiner.
  • Illes Conomi: Van derrotar l'Arlong per què la Nami pogués tornar amb ells i van acabar alliberant les Illes Conomi. Els Pirates del Barret de Palla van tornar a tenir la seva primera oficial, que els havia deixat a l'anterior saga, i van aconseguir la seva primera recompensa.
  • Loguetown: Es van escapar de la Marina a Loguetown.

Saga Banda BaroqueEdita

  • Mont Invertit: Van fer una promesa amb la Raboon.
  • Illa del Cactus: En Zoro va derrotar a cent caça-recompenses a Whiskey Peak.
    • Van salvar la Vivi i en Carue de l'equip d'en Mr. 5 després de fer-se amics.
  • Little Garden: Van salvar en Dorry i en Brogy de l'equip d'en Mr.3 després de fer-se amics.
  • Drum: Van derrotar en Wapol i van salvar en Regne de Drum. Això va ser perquè la Nami estava malalta i necessitaven un doctor. Es va unir el cinquè membre a la tripulació, en Tony Tony Chopper, el doctor.
  • Alabasta: Van salvar Alabasta i van derrotar en Crocodile. Va ser perquè la Vivi era la seva amiga i van decidir ajudar-la. També va causar que el Govern Mundial (i el món en general) s'adonessin de la presència dels Pirates del Barret de Palla, i els posessin una sèrie de recompenses. Es va unir la sisena membre de la tripulació, la Nico Robin, l'arqueòloga.

Saga Illa del CelEdita

  • Jaya: Van derrotar en Bellamy perquè aquest havia atacat i robat l'or del seu amic Montblanc Cricket.
  • Skypiea: Va estar involucrats en l'aturament d'una guerra de 400 anys i van derrotar l'Eneru. Va ser perquè estaven buscant la ciutat d'or i l'Eneru va atacar a alguns membres de la tripulació i es va endur la Nami. Llavors en Ruffy, que no volia que ningú fes mal a cap dels seus amics, va decidir lluitar amb l'Eneru.

Saga CP9Edita

  • Long Ring Long Land: Van derrotar en Foxy en un Davy Back Fight per recuperar la Shelly i van lluitar amb l'Aokiji per què no fés mal a la Nico Robin.
  • Water 7: Es van trobar enmig d'una baralla entre el CP9 i la Galley-La Company. La Robin va disparar l'Iceburg i tots els Pirates del Barret de Palla (excepte l'Usopp) van rebre la culpa. En Ruffy, en Zoro, la Nami i en Chopper, volent saber per què la Robin ho havia fet, es van infiltrar a la seu que estava sent atacada pel CP9 i van salvar l'Iceburg i en Pauli. L'Usopp i la Robin van deixar la tripulació temporalment.
    • Després d'Enies Lobby: Després de perdre el seu primer vaixell, el Going Merry, a causa del dany que tenia, els Pirates del Barret de Palla en van aconseguir un de nou, el Thousand Sunny, i un mestre d'aixa, en Franky, i també, van reobtenir el seu tirador (que havia marxat temporalment de la tripulació), i l'arqueòloga (que va ser rescatada per la tripulació després que li fessin xantatge). També van trobar el llegendari Marine, l'avi d'en Ruffy, el Vicealmirall Monkey D. Garp, així com en Coby i en Helmeppo, i hi van escapar exitosament. La tripulació també va aconseguir noves recompenses pels incidents d'Enies Lobby.
  • Enies Lobby: Van assaltar Enies Lobby per salvar la Robin i en Franky, van declarar la guerra al Govern Mundial per poder convèncer la Robin que tornés i van derrotar el CP9. La destrucció d'Enies Lobby va ser per culpa de l'Spandam (va convocar un Buster Call per error). Com a resultat, els CP9 són ara els bocs expiatoris, els plànols van ser cremats, que va fer que es destruís l'intent del Govern Mundial de construir una antiga arma per acabar amb l'era dels pirates, i necessitaven la Robin per a què els digués on es trobava aquesta arma, però van fallar a aconseguir aquesta informació. Després d'això, tots els membres de la tripulació van obtenir una recompensa.

Saga Thriller BarkEdita

  • Thriller Bark: Van derrotar en Gecko Moria i van alliberar a les ombres que ell havia robat a tanta gent. Va ser perquè un home gran els va suplicar ajuda mentre en Ruffy, en Franky, la Robin, en Zoro i en Sanji estaven buscant l'Usopp, en Chopper i la Nami, i perquè en Ruffy volia recuperar les ombres d'en Brook, la Robin, en Zoro, en Sanji i la d'ell mateix perquè el primer es pogués unir a la seva tripulació. Es va unir el novè membre a la tripulació, en Brook, el músic.

Saga de la Gran GuerraEdita

  • Arxipèlag Sabaody: Van salvar la Keimii en Pappug d'un Rei del Mar, van salvar l'Octy, van derrotar els Pirates Macro i van tractar amb en Duval. Va ser perquè necessitaven informació per poder anar a l'Illa dels Tritons i la Keimi, que té la informació, va descobrir que l'Octy estava en perill. Al principi no volien salvar l'Octy però van canviar de parer perquè en Ruffy volia takoyaki i la Nami ja li havia promès a la Keimi.
    • Van atacar un Noble Mundial, van acabar alliberant als esclaus de la Casa de Subhastes, i van provocar pànic per tota l'illa. Com a resultat, va arribar l'almirall Kizaru, els Pirates del Barret de Palla es van dispersar, i es van capturar 500 pirates. Va ser perquè estaven intentant salvar la Keimi de ser venuda a l'esclavitud i l'Octy va ser disparat per Charloss, va fer enfadar en Ruffy i aquest va començar a considerar l'Octy com a un amic.

Després de la separació per en Bartholomew KumaEdita

Monkey D. Ruffy

  • Amazon Lily: Va aconseguir evitar que la Hancock matés tres de les seves guerreres (la Sweet Pea, la Margaret i la Aphelandra), i va cobrir l'esquena de la seva germana Sandersonia per evitar que es mostrés la marca de l'esclavitud. Volent salvar l'Ace de ser executat, en Ruffy va convèncer la Hancock (que s'havia enamorat d'ell) que complís l'ordre del Govern Mundial que ella s'havia negat a complir per anar a la Guerra contra en Barba Blanca; fent això, ell va evitar que la Hancock perdés el títol de Shichibukai i el tractat que protegeix Amazon Lily que va amb el títol. També va salvar la vida de la Hancock.
  • Impel Down: Va envair Impel Down i va crear una escapada massiva que ha portat la desgràcia d'Impel Down.
  • Marineford: Va envair Marineford i es va involucrar a la Guerra d'en Barbablanca, va poder salvar l'Ace de ser executat però el va veure morir poc després (l'Ace el va salvar de ser assassinat per l'Akainu), quedant amb un col·lapse mental.
    • Després de la Guerra: Va irrompre una segona vegada a Marineford per tocar la Campana Ox 16 vegades. Però era una distracció per al verdader missatge: un tatuatge temporal al braç que els deia que es trobarien en dos anys, no tres dies com inicialment havien planejat. Les seves accions durant la Gran Guerra van fer que tingui una nova recompensa.
  • Rusukaina: Va aprendre a controlar el Haki en un any i mig. Va esdevenir el cap de l'illa on estava entrenant.

Roronoa Zoro

  • Illa Kuraigana: Va aterrar a l'illa Kuraigana, on es va trobar la Perona. Després que ella li curés les ferides, van començar a tenir confiança l'un en l'altra. Més tard, en Mihawk va tornar a l'illa i li va donar a en Zoro una barca per marxar de l'illa després d'informar-lo de la guerra, però en Zoro es va trobar els Humandrils. Després de finalment derrotar-los, va tornar amb en Mihawk i li va pregar que l'ensenyés. Tenint en compte que en Zoro estava tirant el seu orgull per la borda per una altra persona, en Mihawk va acceptar.

Nami

  • Weatheria: Va aterrar a Weatheria. Després de sentir sobre la Guerra d'en Barbablanca, va intentar robar les eines del temps després d'haver-hi estudiat un temps. Va ser capturada i tancada, però es va poder escapar agafant les eines i l'Haredas amb ella. Després de veure el missatge d'en Ruffy, va convèncer als científics que la perdonessin i decideix d'aprendre de l'Haredas. Més tard, quan l'Haredas li va explicar la inusual meteorologia del Nou Món, li va dir que ella n'havia d'aprendre per poder ajudar en Ruffy durant el futur. També va aprendre a utilitzar la Weather Ball, que, utilitzada malament, podria sembrar el caos en el món.

Usopp

  • Arxipèlag Boin: Es va engreixar a causa que va menjar en excés tot el menjar que va trobar a l'illa. Després de la notícia de la mort de l'Ace, va aconseguir la valentia que li faltava. Fins i tot va arriscar la seva vida intentant marxar de l'arxipèlag. Després de ser salvat un parell de vegades pel seu protector Heracles, li fa saber que vol anar a veure en Ruffy mentre està patint tant. Després de rebre el missatge d'en Ruffy, l'Usopp comença a fer execici, decidint que ha de perdre pes, guanyar múscul i fer-se més fort per no haver de quedar-se de braços plegats mentre els altres lluiten, i per a ajudar a en Ruffy. Es converteix en l'aprenent de l'Heracles, i comença a aprendre sobre alguns aspectes dels boscos, com els Pop Green, que són les llavors de les plantes hostils del bosc i els seus usos. Va ser quan en Ruffy va decidir de romandre separats durant dos anys que l'Usopp va declarar la seva més recent ambició, que per ajudar en Ruffy a convertir-se en el Rei dels Pirates, ell esdevindria el Rei dels Tiradors.

Sanji

  • Illa Momoiro: Va aterrar a l'Illa Momoiro, i va ser perseguit pels transvestits, i s'hi va convertir durant un temps. Finalment va tornar a la normalitat, i es va reunir amb l'Ivankov, que es va negar a donar-li cap informació sobre en Ruffy a causa que en Sanji tenia problemes per evidenciar que forma part de la tripulació dels Pirates del Barret de Palla per culpa del seu dibuix en el cartell. Però sí que va rebre un diari qe informava del que en Ruffy havia estat fent. Més tard, en Sanji accepta el desafiament d'obtenir les 99 receptes de l'Attack Cuisine derrotant els 99 "Newkama Kenpo Màsters" i al mateix temps tractar d'evitar de convertir-se en un transvestit com ells. Ho aconsegueix i s'ho arregla per tornar a l'Arxipèlag Sabaody al cap de dos anys.

Tony Tony Chopper

  • Regne Torino: Quan va aterrar al Regne Torino, es va veure enmig de la guerra entre els nadius de l'illa i uns ocells gegants. D'alguna manera en Chopper es va comunicar amb els dos bàndols i va explicar a les aus que els nadius no es volien menjar els seus ous o els seus tresors, només volien agafar les plantes al costat dels seus nius. Després va volar cap a Sabaody. Després de rebre el missatge d'en Ruffy, va tornar al Regne Torino, amb la intenció de tornar-se més fort, i d'aprendre molta medecina a partir de les plantes que hi havia allà.

Nico Robin

  • Tequila Wolf: Va aterrar a Tequila Wolf, on va ser obligada a construir un pont sota les ordres dels Nobles Mundials de fa 700 anys. Va intentar escapar d'allí, fins que finalment va ser alliberada pels Revolucionaris.
  • Baltigo: Després de llegir el missatge d'en Ruffy, va acceptar que la portessin fins en Dragon amb l'esperança de tornar-se més forta, que és la primera vegada que va pensar que es faria més forta per unes altres persones que no fossin ella mateixa.

Franky

  • Illa Karakuri: Va aterrar a la terra del futur Barujimoa, a l'Illa Karakuri. Després de sentir sobre la Guerra d'en Barbablanca, assalta el laboratori del Dr. Vegapunk per trobar un vaixell trencaglaç. Mentre és perseguit pels Marines, pressiona el botó d'autodestrucció de l'antiga casa del doctor, que és coneguda com un tresor històric. Més tard aquest incident seria conegut com el "Malson de Barujimoa". L'explosió va fer que la pell de la cara d'en Franky saltés, però va aconseguir escapar dels soldats de la Marina. Va acabar en un segon laboratori secret la entrada de la qual va aparèixer a causa de l'explosió del primer laboratori, i s'interessa pels plànols de diverses armes i altra tecnologia avançada del Doctor Vegapunk. Decideix instal·lar-se a viure allà, i també es posa una manta de tigre per oculta la seva espantosa cara. Però aquesta catifa s'acaba incendiant, i en Franky surt fora corrent i fent que els Marines el descobreixin, però els acaba espantant a tots amb la seva aparença. Aquest segon incident seria conegut com a "La llegenda de la bèstia sagrada en flames de Barujimoa".

Brook

  • Illa Namakura: Va aterrar a l'illa Namakura durant una cerimònia d'una invocació al diable. Va escriure una cançó per aixecar els ànims dels sectaris i els va ajudar a lluitar contra la Tribu dels Braços Llargs. Després de d'acomiadar-se d'ells, és segrestat per la Tribu dels Braços Llargs ja que la gent és capaç de pagar molts diners per veure un esquelet vivent.
  • Regne Teena Geena: Va ser tancat per a una exhibició al Regne Teena Geena, on va intentar de canviar la seva posició de 45º a 40º, però va fracassar. Va decidir que havia d'intentar alguna cosa per fer-se més fort per en Ruffy, i va llançar la seva nova cançó, "Bone To Be Wild".
    • Es va convertir en una estrella del rock i va fer una gira mundial que va acanar a l'Arxipèlag Sabaody.

Saga de l'Illa dels TritonsEdita

  • Retorn a Sabaody: Els Pirates del Barret de Palla es retroben a l'Arxipèlag de Sabaody, i malgrat que els soldats de la Marina els envien dos Pacifistes, són destruïts pel "Monster Trio", i a totes forces armades disponibles, que són retardats pels aliats dels Pirates del Barret de Palla, es submergeixen cap a l'Illa dels Tritons.
  • Després de traspassar la superfície de l'oceà, en Ruffy, en Zoro i en Sanji domestiquen amb èxit al kraken i fan que els porti fins a l'Illa dels Tritons. El Kraken ja pertanyia als Nous Pirates Home-Peix que van intentar intimidar-los sense èxit.
  • Illa dels Tritons: Després d'arribar a l'Illa dels Tritons, els Pirates del Barret de Palla van ser acusats de segrestar diverses sirenes (en realitat havia sigut en Caribou), incloent la princesa sirena, la Shirahoshi, així com ser sospitosos de conspirar per destruir l'illa (a causa de la predicció de la Madame Shirley). Com a autodefensa, van prendre d'hostatges, sense voler, al Rei Neptú, al Ministre de la Dreta, al Ministre de l'Esquerra, i a tota la guàrdia reial.
    • Després que en Jinbe s'aliés amb els Pirates del Barret de Palla, van intentar salvar el Regne Ryugu, a la família reial i a l'illa de l'amenaça d'en Vander Decken IX i els Nous Pirates Home-Peix, i per tant van ser absolts dels seus crims anteriors. Van convidar a en Jinbe a unir-se a la tripulació, però aquest ho va rebutjar, dient que volia acabar de resoldre els seus afers a l'illa abans d'unir-se a ells.
    • En Ruffy declara la guerra a la Yonko Big Mam pel control de l'Illa dels Tritons.

Saga de DressrosaEdita

  • Punk Hazard: després de rebre una trucada de S.O.S. des de Punk Hazard, els Pirates del Barret de Palla (a través d'una serie de fets) van acabar en una aliança a llarg termini amb el Shichibukai, Trafalgar Law (per poder derrotar en Kaido, i en una aliança a curt termini amb el samurai del País Wano, Kin'emon (que desitja salvar el seu fill Momonosuke) i amb l'Smoker i els seus marines de G-5, per poder salvar els nens raptats, derrotar l'organització d'en Caesar Clown, i escapar sans i estalvis de l'illa, el qual al final van aconseguir.
    • Van aconseguir raptar en Caesar Clown i, en fer-ho, li van fer xantatge a en Donquixot Doflamingo a que resignés del seu càrrec de Shichibukai i a que renunciés al seu títol de rei de Dressrosa. Però, va acabar tot sent un pla d'en Doflamingo, que va utilitzar les seves connexions familiars per falsificar les notícies.
  • Dressrosa: Des que arriben a l'illa amb la intenció de destruir la Fàbrica SMILE que produeix fruites del diable artificials per en Kaido, com havien acordat a la seva aliança amb en Law, que les coses comencen a anar malament. En Doflamingo els espera amb uns plans sense precedents, influències i poder, fet que fa que uns quants Pirates del Barret de Palla, juntament amb en Momonosuke i en Caesar, hagin de fugir a Zou amb els Pirates de la Big Mom trepitjant-los els talons. Tot i això, els Pirates del Barret de Palla que es queden a Dressrosa fan unes quantes noves aliances que inclouen una tribu de nans local, una joguina, membres de la família exreial així com una petita part dels revolucionaris, un d'ells revelant una connexió personal amb en Ruffy. Junts, van desemmascarar la conspiració malvada d'en Doflamingo i van destruir la fàbrica, fent que el Shichibukai es posés tan desesperat que va intentar destruir un país sencer per poder amagar els seus secrets. En Ruffy derrota en Doflamingo i salva Dressrosa. A diferència d'Alabasta, els successos no van ser encoberts pel Govern Mundial gràcies a l'Issho. A causa de la derrota d'en Doflamingo, tots els seus clients i compradors tenen reaccions negatives cosa que fa que guardin molta rencor cap a l'Aliança dels Pirates del Cor i Barret de Palla. Finalment, set grups individuals que admiren, o hi senten debilitat, els Pirates del Barret de Palla s'ajunten en una aliança sota les ordres d'en Ruffy, per formar la Gran Flota del Barret de Palla.
  • Green Bit: L'intercanvi de l'hostatge per en Caesar el du a terme en Law, juntament amb la Robin i l'Usopp. Els Pirates del Barret de Palla acaben sent separats d'en Law, i es fan amics dels nans del Regne Tontatta.

Saga dels YonkoEdita

  • Zou: Es revela que el grup que va marxar a Zou abans que el capità van salvar el país d'un pirata anomenat Jack. Gairebé dues setmanes després, la resta de la tripulació va arribar, en Law es va reunir amb la seva tripulació i van intentar buscar l'últim company dels samurais, el ninja Raizo. Tot i això, per alguna raó, en Sanji s'havia separat de la resta de la tripulació. Després de saber la veritat sobre els seus amics samurais, així com la seva connexió amb la Tribu Mink, els pirates van fer una aliança amb els guerrers de Wano i Zou per derrotar en Kaido, així com el traidor shogun de Wano.
  • Totto Land: L'equip de salvament d'en Sanji, acompanyat per en Pekoms, arriben al territori de la yonko Big Mom. Allà, intenten salvar en Sanji del seu casament polític que forma una aliança entre les famílies Vinsmoke i família Charlotte. Quan desembarquen a l'Illa Cacau, coneixen la seva promesa, abans d'arribar a la base d'operacions de la Big Mom, l'Illa Pastís. Mentrestant, en Sanji torna al seu país d'origen, el marítim Regne Germa, que ha arribat a l'Illa Pastís per assistir al casament.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 903 (pàg. 4,16-17), els Pirates del Barret de Palla obtenen noves recompenses després l'arc de l'Illa Pastís.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Capità: Monkey D. Ruffy
Tripulació: Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nefeltari Vivi *  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Regne Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Pirates del Cor  •  Pirates d'en Kid  •  Ducat de Mokomo  •  Família Kozuki  •  Família Riku  •  Johnny  •  Yosaku  •  Hatchan  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Silvers Rayleigh  •  Pirates del Tanc de Foc *  •  Germa 66 *
Vaixells: Going Merry   •  Thousand Sunny
Habilitats
Estils de lluita: Haki  •  Estil Cama Negra (Diable Jambe)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Yubashiri  •  Shusui  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.
Pirates del Cor
Capità: Trafalgar D. Water Law
Tripulació: Bepo  • Jean Bart  • Shachi  • Penguin  • Ikkaku  • Uni  • Clione
Aliats: Pirates del Barret de Palla  • Ducat de Mokomo  • Família Kozuki  • Família Riku
Vaixell: Polar Tang
Habilitats
Fruita del Diable: Ope Ope no Mi
Armes: Kikoku
Estils de lluita: Haki  • Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag de Sabaody  • Arc de Marineford  • Arc de després de la Guerra  • Arc de Punk Hazard  • Arc de Dressrosa • Arc de Zou • Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Stampede
Altres: Pitjor Generació  • Supernova  • Shichibukai  • Illa Swallow  • Incident de Rocky Port  • Testament d'en D.
Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc  • Armada Happo
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou  • Pirates d'en Barbarrosa
Nou Món: Pirates Gegants d'Elbaf •Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Pirates de l'A.O.  • Pirates de l'Ideo  • Esquadró Tonta  • Gran Flota Yonta Maria
Shichibukai: Pirates Kuja  • Pirates d'en Buggy
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates d'en Roger  •Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot  • Pirates Nox
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates d'en World