FANDOM

Durant el curs del manga, l'Oda sovint ha respost algunes preguntes sobre els Pirates del Barret de Palla via les seccions d'SBS. Aquestes preguntes sovint eren sobre informació enginyosa com els colors que representen els Pirates del Barret de Palla i altres tòpics similars. Les següents són les respostes de l'Oda a aquest tipus de preguntes.

Informació de la miscel·làniaEdita

Semblances animalsEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar quins animals s'assemblen més a cadascun d'ells. Quan van preguntar-la, els Pirates del Barret de Palla tenien 6 membres. En un SBS posterior, l'Oda va proporcionar els altres animals pels membres que quedaven. A la portada a color del Capítol 651 representa cada Barret de Palla com un animal. Alguns animals de membres estan canviats (en Zoro era un tauró segons l'SBS però és representat com un tigre) però alguns segueixen igual (en Ruffy segueix sent un mico).[2][3]

Nombres específicsEdita

En relació amb una pregunta d'SBS sobre la samarreta que portava la Nami amb el número 3, l'Oda va mostrar els nombres específics que utilitza per representar els Pirates del Barret de Palla. La majoria d'aquests nombres són diferents de l'ordre pel qual es van unir a la tripulació. En comptes d'això, són nombres que representen l'ordre dels Pirates del Barret de Palla com un tot. Quan aquesta pregunta va ser preguntada per primera vegada, els Pirates del Barret de Palla tenien 6 membres. En un SBS posterior, l'Oda va proporcionar els altres nombres pels que quedaven.[3][4] Recentment, cada Barret de Palla ha obtingut un altre número, que els determina per l'ordre que van arribar a l'Arxipèlag Sabaody.[5]

Colors específicsEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar si cadascun dels Pirates del Barret de Palla tenia un color específic. L'Oda va contestar i va revelar els colors específics per a cada membre. Quan aquesta pregunta es va preguntar per primera vegada, els Barrets de Palla només tenien 6 membres. En un SBS posterior, l'Oda va proporcionar els colors dels membres que quedaven.[3][6] A l'opening 17, tots els Pirates del Barret de Palla porten roba amb els colors que els pertoquen.

Olors específiquesEdita

En una pregunta d'SBS, un fan li va preguntar a l'Oda que ja que en Chopper tenia un nas blau tan fantàstic que li permet identificar els seus companys, quines eren les seves olors. Quan aquesta pregunta es va preguntar per primera vegada, els Barrets de Palla només tenien 6 membres. En un SBS posterior, l'Oda va proporcionar les olors dels membres que quedaven. Però no va dir el d'en Chopper ja que ell mateix no es podia olorar.[3]

Tipus d'illa i estació preferidesEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar quin tipus d'illa li agrada a cada Barret de Palla entre els diferents tipus d'illes segons les estacions a la Grand Line. També va preguntar quina estació els agradava més. Quan aquesta pregunta es va preguntar per primera vegada, els Barrets de Palla només tenien 7 membres. En un SBS posterior, l'Oda va proporcionar les illes i les estacions preferides dels membres que faltaven.[3][7]

  • Monkey D. Luffy: Estiu però considera que la neu és fantàstica; a la llarga qualsevol lloc on hi hagi carn
  • Roronoa Zoro: Tardor en una Illa de Tardor
  • Nami: Estiu en una Illa de Primavera
  • Usopp: Estiu en una Illa de Tardor
  • Sanji: la Robin a l'Illa de la Nami

Menjar preferitEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar quin era el menjar preferit de cadascú. L'Oda va respondre el següent:[8]

  • Monkey D. Luffy: TOT TIPUS DE CARN.
  • Roronoa Zoro: Arròs blanc, carn de Rei del Mar, i qualsevol cosa que complementi amb la cervesa.
  • Nami: Sobretot les mandarines a més d'altres tipus de fruita.
  • Usopp: Lluç d'una Illa de Tardor a més d'altres peixos de l'estació, odia els xampinyons.
  • Sanji: Pasta amb marisc picant i el menjar que complementa amb el te negre.
  • Tony Tony Chopper: Cotó de sucre, xocolata, i altres dolços i begudes.
  • Nico Robin: Sandvitxos, pastissos que no siguin massa dolços, i menjar que complementi amb el cafè.
  • Franky: Hamburgueses, patates fregides, i menjar que complementi amb la cola.
  • Brook: Te i takoyaki.

Com una famíliaEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar que si els Pirates del Barret de Palla eren una família, quin membre de la família seria cadascú. Quan aquesta pregunta es va preguntar per primera vegada, en Brook encara no hi era membre. En un SBS posterior, l'Oda va proporcionar el membre de la família que seria en Brook.[3][9]

Canvi de gènereEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar com serien els Pirates del Barret de Palla amb els gèneres canviats, veient els poders de l'Emporio Ivankov. L'Oda va respondre amb dibuixos i referències per cada Barret de Palla canviat, tots excepte en Brook que només és un esquelet i no es pot veure cap canvi visible.

Nota: Excepte en Ruffy (parcialment), en Zoro i en Sanji, tots ells diuen les seves frases, però modificades perquè semblin més femenines/masculines.

  • Monkey D. Luffy: *Menjaré amanida i seré la Reina dels Pirates!*
  • Roronoa Zoro: *Tres katanes? No puc, trencaria les meves dents.*
  • Nami: *T'estic preguntant: qui és el primer oficial d'aquest vaixell?*
  • Usopp: *Crec que moriré si vaig a aquella illa.*
  • Sanji: *Jo només faig dolços.*
Canvi de sexe dels Barret de Palla
*Tony Tony Chopper: *Senyoreta Doctora!! Oh, sóc jo!**Nico Robin: *Això ha estat cruel.**Franky: *Estic súper aquesta setmana?**Brook: "?"

NacionalitatsEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar si els Pirates del Barret de Palla fossin reals, de quina nacionalitat serien. Basant-se en les seves aparences, l'Oda va respondre el següent:[10]

A la portada a color del Capítol 790, els Pirates del Barret de Palla van vestits amb la roba estereotípica nacional de diversos països, la majoria d'elles diferents a les de la resposta de l'SBS de dalt, amb:[11]

PensamentsEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar a l'Oda què hi ha dins el cap de cadascun dels Pirates del Barret de Palla. Com a resposta, l'Oda va escriure:[12]

  • Monkey D. Ruffy: Carn, Carn, Carn, Carn, Rei dels Pirates.
  • Roronoa Zoro: Katana, Katana, Força, Entrenar, Dormir.
  • Nami: Diners, Diners, Diners, Diners, Bellesa.
  • Usopp: Guerrer, Mentides, Mentides, Corre, Corre.
  • Sanji: Dones, Cuinar, Cuinar, Nami, Robin.
  • Tony Tony Chopper: Metge, Medicina, Dolç, Confiança, Bèstia.
  • Nico Robin: Aprendre, Llegir, Història, Vell, Secret.
  • Franky: Estrany, Estrany, Estrany, Ballar, Ferro.
  • Brook: Calces, Acudit, Riure, Te, Te.

Flor apropiadaEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar a l'actriu que fa la veu de la Robin, la Yuriko Yamaguchi, quina flor seria la més apropiada per cada membre dels Pirates del Barret de Palla. Van donar les següents combinacions:[13]

Grup sanguiniEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar a l'Oda quins eren els grups sanguinis dels Pirates del Barret de Palla. Com a resposta, l'Oda va escriure:[14]

Nota: Nosaltres utilitzem el sistema ABO: X és equivalent a A; F és a B; S és a O; i XF és a AB. Nota: El RH no va ser especificat a l'SBS, però alguns es poden deduir perquè no quedin forats a l'argument.

Banyar-seEdita

En una pregunta d'SBS un fan va preguntar a l'Oda cada quan es banyen els Pirates del Barret de Palla. Com a resposta, l'Oda va escriure:[15]

Prefectura apropiadaEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar quina prefectura del Japó representaria millor cada membre dels Pirates del Barret de Palla; l'Oda va escriure:[16]

Mar d'origenEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar a l'Oda l'ordre en què els membres dels Pirates del Barret de Palla van unir-se a la tripulació. L'Oda va contestar, també donant informació sobre el mar on va néixer cadascú:[17]

Menjar que no els agradaEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar a l'Oda quin era el menjar que menys agradava a cadascun dels membres de la tripulació.[18]

  • Monkey D. Ruffy: El pastís de cirera de certa botiga.
  • Roronoa Zoro: Xocolata (és massa dolça).
  • Nami: Orangette (prefereix la fruita de veritat).
  • Usopp: Xampinyons (li van sentar malament una vegada).
  • Sanji: Konjac (no és nutritiu).

Hores de sonEdita

En una pregunta en un SBS, un fan va preguntar a l'Oda com era l'horari de son de cada membre de la tripulació.[19]

  • Monkey D. Ruffy: No té horari (unes 5 hores)
  • Roronoa Zoro: de les 4 de la matinada a les 7 del matí (3 hores + més becaines)
  • Nami: de les 11 del vespre a les 7 del matí (8 hores)
  • Usopp: de les 1 de la matinada a les 8 del matí (7 hores)
  • Sanji: de les 12 de la nit a les 5 del matí (5 hores)
  • Tony Tony Chopper: de les 9 del vespre a les 7 del matí (10 hores + més becaines)
  • Nico Robin: de les 11 del vespre a les 6 de la matinada (7 hores)
  • Franky: de les 1 de la matinada a les 9 del matí (8 hores)
  • Brook: de les 12 de la nit a les 5 de la matinada (5 hores)

Professions apropiadesEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar a l'Oda quina professió cada membre de la tripulació triaria si no fossin pirates.[20]

Especialitats culinàriesEdita

En una pregunta d'SBS, un fan va preguntar sobre els punts forts de cada membre de la tripulació a la cuina.[21]

Els principis de One PieceEdita

Al One Piece Green: Secret Pieces es va revelar un dels primers esbossos de la tripulació. En Ruffy, en Zoro i la Nami no s'aprecien gaires canvis, apart d'alguns de molt petits; com en Zoro portant una ampolla de sake a la cintura i portant una camisa negra en comptes de la blanca, i la faldilla de la Nami és una mica ondulada en comptes de la faldilla recta que porta.

  • En Sanji anava a portar una barba més espessa en un principi.
  • L'Usopp se suposava que seria el vicecapità/tirador més semblant al càrrec del seu pare.
  • En Chopper era un ren amb una aparença més realista.
  • La Robin va reemplaçar un home a qui li encantaven les plantes, en comptes de la història.
  • En Franky va reemplaçar el nan fuster.
  • En Brook se suposava que portava un barret d'ala ampla, en comptes dels seus cabells afro.
    Esbós Tripulació

    Disseny esbós de la tripulació dels Pirates del Barret de Palla.

TriviaEdita

  • A la sèrie manga "Rurouni Kenshin", van fer servir el disseny de la bandera dels Pirates del Barret de Palla en una bomba per començar l'atac de venjança cap a un dels protagonistes de la sèrie. Abans d'escriure One Piece, l'Oda va treballar com a ajudant d'en Nobuhiro Watsuki, el creador de Rurouni Kenshin.
  • A la sèrie de novel·la gràfica "Scott Pilgrim", la jolly roger dels Pirates del Barret de Palla apareix en un quadre d'un vaixell en una festa.
  • Al capítol final de la sèrie manga de Naruto, l'autor, en Kishimoto, inclou la jolly roger dels Pirates del Barret de Palla a l'escena final com a homenatge a One Piece. A canvi, l'Oda inclou múltiples referències de Naruto a la portada del Capítol 766.
  • Quan en Ruffy va marxar per primer cop del seu poble va mencionar que estaria satisfet amb una tripulació pirata d'uns 10 membres.
  • Excepte en Sanji, cada membre de la tripulació ha perdut algú que estimava: en Zoro va perdre la seva rival i amiga; la Nami va perdre la seva mare adoptiva; l'Usopp va perdre la seva mare; en Chopper va perdre la seva figura paterna; la Robin va perdre la seva mare, la seva civilització i en Jaguar D. Saulo; en Franky va perdre el seu mentor; en Brook va perdre el seu capità i després la resta de la seva tripulació; i en Ruffy va perdre un dels seus germans.
  • Actualment, tenen almenys 200,000,000Berrysymbol en la seva possessió, que són el valor del tresor que van aconseguir a Thriller Bark.[22]
  • De moment són la única tripulació que tots els membres tenen una recompensa.
  • També són la única tripulació que ha tingut relacions, directes o indirectes, amb tots els Yonko.
  • A l'anime des de l'Arc de després de la Guerra, van canviar la pell de color oliva d'en Ruffy, en Zoro, l'Usopp i la Robin per una pell més clara (en el cas de la Robin, a una pell molt clara, similar a la de la Nami i en Sanji) per igualar-los a com estan acolorits en el manga.
  • A l'SBS Volum 51, l'Oda va dir que l'Yojijukugo que millor representaria la tripulació és "Sense precedents en la història".
  • Al Capítol 662, el diari que llegia la Monet, en comptes de mostrar una imatge d'en Sogeking, mostrava una imatge de l'Usopp després dels dos anys de timeskip.
  • Els Pirates del Barret de Palla tenen la recompensa total més alta que qualsevol grup pirata conegut.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 903 (pàg. 4,16-17), els Pirates del Barret de Palla obtenen noves recompenses després l'arc de l'Illa Pastís.
  2. SBS One Piece MangaVol. 20, pregunta d'un fan: A quins animals s'assemblen més els 6 Pirates del Barret de Palla?
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 SBS One Piece MangaVol. 50, pregunta d'un fan: Quina és la informació personal dels Pirates del Barret de Palla que faltaven quan certes preguntes es van preguntar del grup?
  4. SBS One Piece MangaVol. 40, pregunta d'un fan: Els Pirates del Barret de Palla tenen uns nombres específics?
  5. La Shakky menciona el nombre de cada membre.
  6. SBS One Piece MangaVol. 40, pregunta d'un fan: Els Pirates del Barret de Palla tenen algun color específic i quin?
  7. SBS One Piece MangaVol. 38, pregunta d'un fan: Quin tipus d'illa i estació li agrada a cadascun dels Pirates del Barret de Palla?
  8. SBS One Piece MangaVol. 45, pregunta d'un fan: Si el menjar preferit d'en Ruffy és la carn, quin és el de la resta de la tripulació?
  9. SBS One Piece MangaVol. 48, pregunta d'un fan: Si els Pirates del Barret de Palla fossin una família, quin membre seria cadascú?
  10. SBS One Piece MangaVol. 56, pregunta d'un fan: Si els Pirates del Barret de Palla fossin reals, de quina nacionalitat serien?
  11. One Piece Manga — Vol. 79 Capítol 790, Els Pirates del Barret de Palla vestits com diverses nacionalitats.
  12. SBS One Piece MangaVol. 59, pregunta d'un fan: Què hi ha dins el cap d'en Ruffy?
  13. SBS One Piece MangaVol. 60, pregunta d'un fan: Quina flor seria la més apropiada per cadascun dels Pirates del Barret de Palla?
  14. SBS One Piece MangaVol. 66, pregunta d'un fan: Quins són els grups sanguinis dels Pirates del Barret de Palla?
  15. SBS One Piece MangaVol. 67, pregunta d'un fan: Cada quan es banyen els Pirates del Barret de Palla?
  16. SBS One Piece MangaVol. 72.
  17. SBS One Piece MangaVol. 69, pregunta d'un fan: Si us plau digue'm l'ordre en què els membres dels Pirates del Barret de Palla es van unir a la tripulació!
  18. SBS One Piece MangaVol. 73.
  19. SBS One Piece MangaVol. 74.
  20. SBS One Piece MangaVol. 76.
  21. SBS One Piece MangaVol. 79.
  22. One Piece Manga i Anime — Vol. 51 Capítol 502 i Episodi 392, La Nami menciona el valor del tresor que van aconseguir a Thriller Bark.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació
Pirates del Cor
Membres: Trafalgar D. Water Law  • Bepo  • Jean Bart  • Shachi  • Penguin  • Ikkaku  • Uni  • Clione
Aliats: Pirates del Barret de Palla  • Tribu Mink
Habilitats
Fruita del Diable: Ope Ope no Mi
Arma: Kikoku
Estil de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag de Sabaody  • Arc de Marineford  • Arc de després de la Guerra  • Arc de Punk Hazard  • Arc de Dressrosa
Localitzacions: Punk Hazard  • Zo
Altres: Pitjor Generació
Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc  • Armada Happo
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou  • Pirates d'en Barbarrosa
Nou Món: Pirates Gegants d'Elbaf •Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Pirates de l'A.O.  • Pirates de l'Ideo  • Esquadró Tonta  • Gran Flota Yonta Maria
Shichibukai: Pirates Kuja  • Pirates d'en Buggy
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates d'en Roger  •Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot  • Pirates Nox
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates d'en World