FANDOM

Al principi del manga, en Ruffy va assegurar que volia com a mínim deu persones a la seva tripulació abans d'entrar a la Grand Line (sense comptar-se a sí mateix).[2] Això va canviar quan l'Usopp li va dir que, després que el "cuiner" s'unís, rescatarien la Nami i marxarien cap a la Grand Line.

Encara que ja estiguin a la Grand Line, tot sembla indicar que en algun punt del manga hi haurà deu membres a la tripulació (sense comptar el capità). La Vivi i en Carue van afirmar que sempre es considerarien un dels Barret de Palla i, sembla ser, que en Jinbe acceptarà unir-se a la tripulació quan hagi enllestit uns assumptes pendents.

En Ruffy també va assegurar al principi de la sèrie que reuniria una tripulació tan forta com per superar el seu heroi de la infància, en Shanks, el Pèl-roig.[3]

Invitació Edita

Primer membre

En Ruffy convida en Zoro a que s'uneixi a la seva tripulació

Normalment, quan en Ruffy demana a algú que s'uneixi a la tripulació, la invitació és rebutjada en un primer moment, encara que cada cas és diferent. En Ruffy té suficient moral com per a no obligar la persona a unir-se en contra de la seva voluntat. Quan en Ruffy li va demanar a en Brook durant l'arc de Thriller Bark, en Brook li va dir que sí immediatament. En Ruffy no li va oferir directament a l'Usopp a unir-se a ells però, quan en Ruffy i en Zoro ja eren a bord del vaixell, en Ruffy ja suposava que l'Usopp era un d'ells, ja que acabaven de derrotar en Kuro junts. L'única excepció va ser en Franky, que és massa tossut com per acceptar unir-se a en Ruffy de bona gana (li van haver de robar els calçotets per a que tornés amb els del Barret de Palla), però acaba unint-se voluntàriament després d'emocionar-se amb les paraules de l'Iceburg.

Tot i això, si a en Ruffy realment li interessa aquesta persona, ell tracta que s'uneixi de qualsevol manera, independentment de la seva decisió inicial. Encara que la majoria de la gent rebutgen l'oferta d'en Ruffy sense importar-los quant insisteixi, només aquells prou convençuts s'uniran per raons pròpies. No obstant això, fins i tot si l'oferta és rebutjada, en Ruffy tracta aquesta persona com si ja fos de la tripulació. De vegades actua com si fos decisió seva que els altres s'uneixin o no (encara que val la pena assenyalar que un cop en Ruffy ha decidit que s'unirà aquesta persona ho acaba fent).

Les principals excepcions a aquesta regla són l'Usopp, que estava encantat que el convidessin i va acceptar de bon grat, i la Nico Robin, que es va convidar ella mateixa a unir-se i va haver de convèncer als altres per a que la deixessin quedar-se. També cal destacar en Brook, que en realitat va acceptar la proposició inicial d'en Ruffy, però més tard va anunciar que no podria complir-ho perquè li faltava l'ombra, el que suposaria que li desaparegués el cos si es posava en contacte amb la llum del Sol, així com els assumptes pendents amb els zombies de Thriller Bark. Un cop que van derrotar-los, però, en Brook va demanar si podia tornar a unir-se i en Ruffy va acceptar amb molt de gust i el va rebre a la tripulació, encara que els altres es sorprenguessin. En Jinbe també va voler unir-se després que li demanés, però va declarar que tenia assumptes pendents per fer, però sí va dir que si encara volien que s'unís un cop arreglats, estaria encantat de ser un membre dels Pirates del Barret de Palla.

A en Ruffy no li sembla importar si la persona que s'uneix té alguna professió o no. Va permetre que l'Usopp s'unís, i més tard al va nomenar tirador del grup, i va considerar la Vivi i en Carue com a membres tot i que la seva "professió" seria la de princesa. Tampoc sabia si en Chopper era metge i només volia que s'unís per les seves set habilitats de transformació. També va oferir a en Gaimon i a diversos zombies de Thriller Bark l'oportunitat d'unir-se a ell, quan no tenien cap utilitat evident per a la tripulació, a part de l'experiència i la singularitat, respectivament. A més, quan un membre finalment s'uneix, sovint se'n van de casa deixant els seus éssers estimats.

Procés de reclutament Edita

Encara que la majoria d'aventures de One Piece són casuals, sembla que hi ha un "procés" per al reclutament:

  • Primer, sorgeix una situació en què necessiten algú nou. Llavors la tripulació troba una persona que compleix els criteris (és a dir, en Chopper metge, la Nami primera oficial, en Franky el mestre d'aixa, en Sanji el cuiner, etc.). En Ruffy li ofereix una posició a aquesta persona i, en general, l'oferta és rebutjada (llavors en Ruffy rebutja la negativa).
  • Mentrestant, la situació deriva a que, d'una manera o altra, en Ruffy acaba lluitant contra el "dolent" principal de la història i l'aspirant a ser membre de la tripulació ha de lluitar contra un subordinat d'aquest antagonista (per exemple, en Ruffy contra en Don Krieg, mentre en Sanji contra en Gin i en Perla). L'aspirant a la tripulació normalment venç un dels sequaços del dolent, o d'una altra manera té algun paper crucial per a la victòria dels Pirates del Barret de Palla (per exemple, en Brook derrota en Talaran i revela la debilitat dels zombis, tot i haver perdut contra en Ryuma).
  • Durant l'arc on el nou company apareix per primer cop, es revela la seva història i els seus somnis (encara que les històries de la Nami i la Robin es revelen més tard) de manera que finalment es convencen d'unir-se a la tripulació.
  • Mentrestant la tripulació actual d'en Ruffy l'hauran d'ajudar a lluitar contra els diferents enemics de manera que a cadascun li toqui un enemic a la seva altura (és a dir, en Zoro contra en Kaku, en Sanji contra en Jabura, en Chopper contra en Kumadori i la Nami contra la Kalifa) i que tinguin estils de lluita similars (en Zoro contra l'Octy, ja que tots dos són espadatxins, en Sanji contra en Kuroobi, perquè tots dos són experts en la lluita cos a cos). Aquest fet és més comú amb en Zoro i en Sanji.

Aquest procés va comportar que molts fans pensessin que la Vivi es convertiria en una membre permanent de la tripulació.

Els únics membres de la tripulació que no van seguir aquest procés van ser les dues noies, la Nami i la Robin, que no van ajudar a lluitar contra l'enemic durant l'arc que s'uneixen i que les seves històries no es revelen del tot fins més endavant, tot i que inicialment s'esmenten una mica. El reclutament oficial de la Nami va ser quan en Ruffy, en Zoro, l'Usopp i en Sanji van derrotar els Pirates de l'Arlong. La Robin va ser la primera que es va unir perquè va voler, tot i que el seu reclutament oficial no va ser fins que no la van haver rescatat del CP9.

Com a nota al marge d'aquest procés, en Ruffy ha manifestat diverses vegades la necessitat d'un músic,[4] perquè creu que "als pirates els agrada la música", a causa de ser influenciat per en Shanks, capità dels Pirates del Pèl-roig, que els va veure sobretot cantant i ballant. Com a resultat, cada vegada que sorgeix la necessitat d'un nou membre a la tripulació, en Ruffy menciona que necessiten a un músic, tot i que no vingui al tema. Mentre que en Franky toca l'ukelele a més de ser mestre d'aixa, en Ruffy va quedar satisfet amb l'aparició i la unió d'en Brook a la tripulació. Encara hi ha un munt de papers a la nau que necessiten, com per exemple un timoner professional.

Membres de la tripulació Edita

En Ruffy és el capità i va fundar els Pirates del Barret de Palla. Són:

  1. Monkey D. Ruffy (capità)
  2. Roronoa Zoro (espadatxí)
  3. Nami (primera oficial)
  4. Usopp (tirador)
  5. Sanji (cuiner)
  6. Tony Tony Chopper (doctor)
  7. Nico Robin (arqueòloga)
  8. Franky (mestre d'aixa)
  9. Brook (músic)

Retornar a la tripulació Edita

Celebració thousand sunny

La tripulació celebrant el retorn de la Robin i l'Usopp, i la unió d'en Franky, al Thousand Sunny

Si un membre de la tripulació els deixa sense el permís d'en Ruffy, normalment aquest fa tot el que pot per aconseguir que torni. Fins ara la Nami, la Robin i l'Usopp (i en Chopper durant el Davy Back Fight contra la seva voluntat) han abandonat la tripulació, i tots ells han tornat. La Nami es va reunir amb ells després d'haver derrotat l'Arlong, que li havia fet xantatge per a que deixés la tripulació, mentre que la Robin va tornar a la tripulació després de convèncer-la que no es quedarien de braços plegats mentre ella fos arrestada declarant la guerra contra el Govern Mundial, i salvant-la a Enies Lobby.

Mentre que la Nami i la Robin no se'n van anar per cap conflicte amb la tripulació, qualsevol sospita que haguessin traït als Pirates del Barret de Palla va ser provada per falsa. El cas de l'Usopp va ser diferent. Se'n va anar de la tripulació perquè s'havien barallat a causa del Going Merry (després va tornar amb el sobrenom de "Sogeking" per ajudar-los a rescatar la Robin) i les seves pròpies inseguretats sobre la seva força. Després, l'Usopp havia previst inicialment que vindrien a demanar-li que tornés, però en Zoro va dir que si tornava ho havia de fer perquè ell mateix volgués, no ells, i no l'acceptarien fins que ell no formulés una disculpa completa. Després de ser ignorat mentre lluitaven contra en Garp, l'Usopp finalment es va disculpar, i en Ruffy amb alegria i llàgrimes als ulls el va acceptar de nou al grup.

A l'arc de Zou, en Sanji va marxar després de la revelació del seu matrimoni concertat amb la Pudding. En Pekoms va explicar a en Ruffy que, en el cas que en Sanji es casés, automàticament deixaria de ser un membre dels Pirates del Barret de Palla i passaria a ser un membre dels Pirates de la Big Mom.[5]

Referències Edita

  1. One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 903 (pàg. 4,16-17), els Pirates del Barret de Palla obtenen noves recompenses després l'arc de l'Illa Pastís.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 1 Capítol 1 i Episodi 1, en Ruffy declara quants membres de tripulació vol.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 1 Capítol 1 i Episodi 4, en Ruffy assegura que superarà en Shanks.
  4. One Piece Manga i Anime - Capítols 8, 42, 94, 303 i Episodis 4, 19, 244 i 203, en Ruffy declara que la tripulació necessita un músic.
  5. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 815 (pàg. 8), en Pekoms diu a en Ruffy que en el moment que el casament d'en Sanji s'acabi, ell deixarà de ser un membre dels Pirates del Barret de Palla.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació
Pirates del Cor
Membres: Trafalgar D. Water Law  • Bepo  • Jean Bart  • Shachi  • Penguin  • Ikkaku  • Uni  • Clione
Aliats: Pirates del Barret de Palla  • Tribu Mink
Habilitats
Fruita del Diable: Ope Ope no Mi
Arma: Kikoku
Estil de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag de Sabaody  • Arc de Marineford  • Arc de després de la Guerra  • Arc de Punk Hazard  • Arc de Dressrosa
Localitzacions: Punk Hazard  • Zo
Altres: Pitjor Generació
Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc  • Armada Happo
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou  • Pirates d'en Barbarrosa
Nou Món: Pirates Gegants d'Elbaf •Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Pirates de l'A.O.  • Pirates de l'Ideo  • Esquadró Tonta  • Gran Flota Yonta Maria
Shichibukai: Pirates Kuja  • Pirates d'en Buggy
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates d'en Roger  •Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot  • Pirates Nox
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates d'en World