Els Pirates del Pèl-roig són una tripulació de pirates del Nou Món que són capitanejats per el Shanks, un dels Cuatre Emperadors.

Jolly Roger[modifica | modifica el codi]

El Jolly Roger dels Pirates del Pèl-roig té un crani d’aspecte realista amb un parell de sabres creuats al darrere. Té dues franges vermelles amb contorns negres que es creuen en diagonal a través de la cavitat de l'ull esquerre del crani, que representen les cicatrius que té el seu capità.

Membres[modifica | modifica el codi]

[v · e · ?]
Pirates del Pèl-roig
Shanks
Executius
Benn Beckman Lucky Roux Yasopp
Altres membres
Rockstar ????? ????? ????? ?????
????? ?????
Aliats
Pirates d'en Barbablanca 

Organització[modifica | modifica el codi]

Tot i que gran part de la jerarquia de la tripulació segueix sent incerta, en Shanks és identificat com el líder del grup (大頭おおがしら ōgashira) I com a tal manté l'autoritat general. Just a sota d'ell i el següent es troben els seus tres executius, que s'han convertit en infames per dret propi. La resta de la tripulació està formada per membres amb recompenses notables, que junts comparteixen una gran confiança en el seu líder, cosa que proporciona una tripulació ben equilibrada i inatacable.

Es desconeix si tenen tripulacions pirates subordinades com les tripulacions dels altres emperadors.

Executius[modifica | modifica el codi]

En Benn Beckman, en Lucky Roux i el Yasopp són coneguts com els tres executius de la banda.

Força de la tripulació[modifica | modifica el codi]

Es desconeix la força exacta de la tripulació en general, però com que el seu capità és un dels Yonko, se’ls reconeix com una de les quatre tripulacions pirates més fortes del món. Segons el comodor Brannew, els Pirates del Pèl-roig són els més equilibrats i inexpugnables com a grup, mostrant poca debilitat en general. També se'ls va reconèixer que tenien una recompensa mitjana elevada. El capità Shanks té una recompensa de 4.048.900.000 Belly, mentre que els seus executius, en Benn Beckman, el Lucky Roux i en Yasopp, són tots ells grans noms. En Rockstar, que es va unir a la tripulació abans del timeskip, té una recompensa de 94.000.000 Belly i encara es considera un novell.

El primer indici sobre la força de la tripulació va ser primerenc en la història del passat d'en Ruffy. El líder dels bandolers Higuma va intentar amenaçar al Shanks amb la seva recompensa de 8.000.000 Belly, però el Shanks no va tenir por de l’home i fins i tot va aguantar que li trencessin una ampolla de sake i el seu plat de menjar. Més tard, el Benn Beckman va derrotar als homes del bandoler amb facilitat, dient-li a. Higuma que si ell i els bandits volien assumir-los, haurien de portar un vaixell de guerra com a suport. Moments després, en Shanks va fer una cosa impactant mentre rescatava a en Ruffy del mar: va espantar un rei del mar només mirant-lo, fent servir una forma de Haki.

Quan el Dracule Mihawk, un dels Shichibukai, va donar notícia de l’ascens del Ruffy, els membres més joves i febles de la seva tripulació semblaven aterrits del gran espadachí i se li van acostar amb precaució. No obstant això, els membres sèniors semblaven no estar molestats per la seva visita. El Shanks no té por del Barbablanca, que era un altre emperador i conegut com el pirata més fort del món, mentre que alguns capitans pirates es preocupen per la simple menció del seu nom. En Rockstar també va utilitzar el nom del seu capità per transmetre a en Barbablanca la importància de la carta que li va lliurar.

La veritable profunditat de la força de la tripulació és que el govern mundial tem molt què passaria si els Pirates del Pèl-roig i els Pirates d'en Barbablanca s'unissin. Just després de la batalla amb el Kaido al Nou Món, van navegar a Marineford en només un dia. Quan el Shanks i la seva tripulació finalment es van presentar a Marineford, van poder acabar la guerra amb només paraules. El capità va poder rescatar al Koby de l'atac de l'almirall Akainu només amb un xoc d'espasa i fins i tot l'arrogant Barbanegra (que va enfortir la seva tripulació i tenia dues Fruites del Diable) va evitar un enfrotanment amb el Shanks i la seva banda, simplement dient que encara no estaven preparats per combatrel's. La Charlotte Linlin també creia que amb la força militar combinada dels Pirates de la Big Mom i l'exèrcit de gegants d'Elbaf, famós com el més fort del món, tindria l'oportunitat de matar al Shanks i la seva tripulació.

Territoris[modifica | modifica el codi]

Es coneix que els Pirates del Pèl-roig tenen els següents territoris sota el seu control:

Vaixells[modifica | modifica el codi]

Red Force[modifica | modifica el codi]

Article principal: Red Force

El Red Force.

Quan la tripulació va arribar per primera vegada al Poble de Foosha, se’ls va veure amb un vaixell de disseny similar al vaixell utilitzat per en Gally durant la versió 1 de Romance Dawn. No se sap molt de les seves capacitats, però sembla ser un vaixell pirata estàndard sense característiques destacables. Va ser el primer vaixell introduït a la sèrie, així com el primer vaixell pirata. Va ser en el cap de figura que en Ruffy es va tallar la cara per demostrar que era un home al Shanks i la seva tripulació.

Durant la Guerra d'en Barbablanca, els Pirates del Pèl-roig van arribar a Marineford amb el seu actual vaixell, el Red Force.

Història[modifica | modifica el codi]

Passat[modifica | modifica el codi]

Ruffy i Usopp[modifica | modifica el codi]

Fa dotze anys, aquesta tripulació es va establir al Poble de Foosha, on van estar-s’hi un any. En aquesta illa, van conèixer a un nen, en Monkey D. Ruffy i es van fer amics. En Ruffy volia formar part de la seva tripulació, però en Shanks no el va deixar perquè era massa petit. En Shanks va ser, involuntàriament, l’encarregat de que en Ruffy es menges la Gomu Gomu no Mi. Poc després el bandit Higuma va anar al bar de la Makino i volia beure, però la tripulació d’en Shanks s’ho havien begut tot. Només quedava una ampolla, que en Shanks els va oferir, però en Higuma li va trencar al cap i va marxar enfurismat. Llavors en Shanks i la seva tripulació es van posar a riure. Més tard, els bandits van tornar a aparèixer i en Ruffy els va fer front, motiu pel qual el van capturar. En Shanks i la seva tripulació van anar a salvar-lo, i en Benn Beckman va derrotar a tots els bandits. Però en Higuma es va emportar en Ruffy a alta mar. Allà van ser atacats pel Senyor de la Costa, que es va menjar a en Higuma. Quan estava a punt de menjar-se en Ruffy va arribar en Shanks i el va salvar, però en el procés va perdre el seu braç esquerre.

Quan els pirates van decidir marxar, en Ruffy va dir que ja no volia unir-se a ells, sinó que formaria la seva pròpia tripilació, que superaria a la d’en Shanks i que es convertiria en el rei dels pirates. Divertit, en Shanks li va donar el seu Barret de Palla, amb la condició de que li tornés quan fos un gran pirata. A la tripulació del Pèl-roig hi ha també el pare de l’Usopp, en Yasopp, un excel·lent tirador i que es va fer amic d’en Ruffy durant el temps que va estar a la seva illa.

Els germans pirates[modifica | modifica el codi]

Poc abans de que en Ruffy comencés el seu viatge, l'Ace es va reunir amb en Shanks per agrair-li que salvés al seu germà en el passat. En Pèl-roig el va convidar a unir-se a la festa per celebrar que s'havien conegut, ja que no sabia que en Ruffy tingués un germà.

Al cap de pocs anys, mentre la tripulació es trobava en una illa, en Dracule Mihawk, antic rival d'en Shanks, es va presentar a l'illa i va portar el cartell de recompensa d'en Ruffy, pel qual n'oferien 30.000.000 Belly. La tripulació es va emocionar i van decidir fer una festa, tot i que tot just estaven passant la ressaca de l'anterior i en la qual van convidar a en Mihawk.

Trivia[modifica | modifica el codi]

  • Els Pirates del Pèl-roig tenen la tercera recompensa activa més elevada i la cinquena més alta coneguda d'una banda pirata, amb 4.142.900.000 Belly.
  • Un parell de tripulants tenen un tatuatge comú al cos. Es veu al braç d’un membre i després a la part posterior d’una camisa d’un altre. El símbol, però, no s'ha vist des de llavors.
  • La nau original dels Pirates del Pèl-roig en One Piece sembla estar basada en la nau del Gally de Romance Dawn. El seu vaixell posterior també continua amb aquest estil.
  • A One Piece Yellow: Grand Elements el nom de la tripulació es transliterat com a "Pirates de pèl vermell", però a One Piece Green: Secret Pieces es transliterà com a "Pirates del Pèl-roig".
  • Els Pirates del Pèl-roig són fins ara l’única tripulació de l’emperador que no té membres de la tripulació coneguts que siguin usuaris d'una fruita del diable.
  • Sembla que la tripulació no té membres femenins que hagin aparegut abans o després del salt de temps.
  • Curiosament, els quatre membres principals (en Shanks, el Benn Beckman, en Lucky Roux i el Yasopp) provenen cadascun d’un dels quatre mars.
  • Tot i ser la primera tripulació d’un emperador a presentar-se, estant present a la història des del començament de la sèrie, és la tripulació d’un emperador amb el nombre més baix de membres del qual es coneix el nom i la identitat.

Referències[modifica | modifica el codi]

  1. Shanks: 4.048.900.000 Belly
    Rockstar: 94.000.000 Belly
    Benn Beckman: Desconeguda
    Lucky Roux: Desconeguda
    Yasopp: Desconeguda

Navegació[modifica | modifica el codi]

[v · e]
Pirates del Pèl-roig
Capità: Shanks
Executius: Benn Beckman  •  Lucky Roux  •  Yasopp
Altres membres: Rockstar
Aliats: Pirates d'en Barbablanca 
Vaixell: Red Force
Habilitats
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Armes: Gryphon
Articles relacionats
Arcs: Arc de Romance Dawn  •  Arc de Loguetown  •  Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions  •  Les històries de l'autoproclamada Gran Flota del Barret de Palla
Territoris: Illa Yukiryu
Altres: Yonko  •  Nou Món  •  Poble de Foosha  •  Pirates d'en Roger  •  Barret de Palla  •  Guerra de Marineford  •  Dracule Mihawk  •  Pirates d'en Kid
[v · e]
Els Quatre Emperadors
Membres: Shanks  •  Edward Newgate   •  Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Marshall D. Teach
Tripulacions: Pirates del Pèl-roig  •  Pirates d'en Barbablanca   •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates Bèsties  •  Pirates d'en Barbanegra
Vaixells: Red Force  •  Moby Dick   •  Queen Mama Chanter  •  Saber of Xebec
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Uo Uo no Mi (Model Seiryu)  •  Gura Gura no Mi  •  Yami Yami no Mi
Armes: Gryphon  •  Murakumogiri   •  Napoleó  •  Prometeu  •  Hera  •  Zeus 
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Alabasta  •  Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Altres: Incident de God Valley  •  Guerra de Marineford  •  Batalla de la Venjança  •  Pirates d'en Rocks  •  Projecte Nova Onigashima  •  Tres Grans Poders
Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc  • Armada Happo  • Pirates de Thriller Bark
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor  • Pirates d'en Caribou
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Barbarrosa  • Pirates Kuja
Nou Món: Pirates Gegants d'Elbaf •Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates Little *  • Pirates Takotopus  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Pirates de l'A O *  • Pirates de l'Ideo  • Esquadró Tonta  • Nous Pirates Gegants  • Gran Flota Yonta Maria  • Pirates Gèrmens
Yonko: Pirates del Pèl-roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates d'en Roger  •Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Pirates d'en Barbablanca  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot  • Pirates Nox  • Pirates d'en Rocks  • Pirates Gecko
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates d'en Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates d'en World