FANDOM

Porchemy
Manga - Anime

Porchemy

Informació
Nom japonès: ポルシェーミ
Nom anglès: Porchemy
Nom català: Porchemy
Afiliació: Pirates d'en Bluejam
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 3 d'abril[1]
Doblatge català:
En Porchemy era un membre dels Pirates d'en Bluejam.

Aparença Edita

Porchemy portrait

La cara d'en Porchemy

En Porchemy era un home molt gran, amb cabells llargs blanquinosos blaus, amb els ulls amb forma d'ametlla, sense celles, i un ampli pit amb una armilla vermella oberta. Tenia tatuatges en el seu bíceps esquerre i portava un arracada a cada orella. També portava una faixa de color groc amb ratlles al voltant de la cintura i un cinturó. Portava pantalons regulars i botes. Va ser vist carregant una gran espasa amb ell.

Personalitat Edita

Malgrat la seva aparença brutal, no es deixava enganyar fàcilment, el que va poder dir a en Ruffy que estava mentint. Ell era aparentment un pirata despietat, per la seva intolerància d'en Ruffy i el grau de violència que va usar per interrogar a en Ruffy per parlar, juntament amb la reclamació d'en Sabo. Semblava tenir un cert sentit d'orgull per la seva condició de pirata, com ell va dir "deixaré de ser un pirata", si era colpejat pels nens.

Semblava tenir algun coneixement sobre les fruites del diable, ja que no semblava sorprès sobre els poders d'en Ruffy i simplement va decidir ràpidament un mètode de fer mal a en Ruffy.

Armes Edita

Ell feia servia una espasa, semblant a un ganivet, i també tenia guants de pues per augmentar el dany dels seus cops. També va ser prou fort com per fer servir un mall molt gran. Malgrat això, va ser derrotat per l'Ace i en Sabo.

Història Edita

Porchemy tortura Ruffy

En Porchemy obligant a en Ruffy a dir on era el tresor d'en Sabo i l'Ace.

Va ser presentat amb dos companys pirates, un dels quals aparentment havia estat atacat per l'Ace, en sentir les veus dels nens. Va atrapar a en Ruffy quan tractava d'escapar-se. En Ruffy va deixar escapar el nom d'Ace, però quan en Porchemy va preguntar on era el tresor que havia robat l'Ace, en Ruffy li va respondre que no ho sabia (d'una manera increïblement sospitosa), però en Porchemy fàcilment va veure que mentia i el va enviar lluny.

Més tard va tractar de convèncer a en Ruffy que parles a través de la força, sense èxit, primer amb un mall i més tard amb guants amb punxes. Després va canviar a una espasa i estava a punt de matar a en Ruffy una vegada per totes, quan va ser atacat i derrotat per en Sabo i l'Ace, que van tornar a salvar a en Ruffy. Després del seu fracàs, el seu capità, disgustat per la seva debilitat, el va disparar i el va matar sense pietat, dient que era patètic.

Grans Batalles Edita

  • En Porchemy contra l'Ace i en Sabo

Referències Edita