FANDOM

Portier
Manga - Anime

Portier anime

Informació
Nom japonès: ポルチェ
Nom anglès: Porche
Nom català: Portier
Afiliació: Pirates d'en Foxy
Ocupació: Pirata; Animadora
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Mònica Padrós
La Portier és una integrant dels Pirates d'en Foxy i la mà dreta d'en Foxy, el capità. És una noia amb nas punxagut i bastant atractiva.

Aparença Edita

És una dona jove i esvelta amb el cabell de color blau fosc que li arriba a les espatlles, els ulls blaus i un nas llarg i punxegut.

Vesteix una jaqueta vermella oberta mostrant on biquini i res més. Està adornada amb pompons als colzes i unes hombreres com si fos una animadora. Porta un barret de ratlles també adornat amb un pompó més gran. Porta uns pantalons inflats de color rosa amb una jaqueta d'un rosa més clar lligada a la cintura. Igual que la resta de la tripulació porta la mascara dels Pirates Foxy.

Com a complement té un bastó d'animadora amb pompons als extrems.

Personalitat Edita

Li encanta ser adorara per els homes de la seva tripulació fins i tot es va posar gelosa quan la Nico Robin va entrar a la tripulacio i tota l'atenció es centra en ella. La seva actitud és la d'una noia arrogant que li falta inteligència. És molt lleial a en Foxy i te una gran obsesio per en Chopper perquè segons ella és molt bufó i es refereix a ell com a "Choppy".

Habilitats i PodersEdita

Ella fa servir un bastó que dispara roses amb shurikens amagats. A l'anime mostra que pot llençar una mena de gas que deixa els enemics confosos i també que és capaç d'hipnotitzar.

Història Edita

Ella va participar a la Cursa Donut fent equip amb en Kapoty i en Monda contra la Nami, la Nico Robin i l'Usopp la qual van guanyar gràcies al Raig Gandul del seu capita. Quan en Zoro i en Sanji guanyen la seva prova i veu com en Chopper marxa es posa molt trista.