FANDOM

El primer oficial és la persona a bord responsable de fer navegar un vaixell. Les responsabilitats del primer oficial són planificar el viatge, assessorar el capitar durant el camí i garantir que s'evitin perills o obstacles.

Primers oficials a One PieceEdita

El primer oficial d'una tripulació és aquella persona que sap més sobre el món ja que és crucial per les decisions sobre el rumb i la direcció durant el viatge. Un bon primer oficial ha de tenir habilitat en entendre eines per a la navegació com els mapes, brúixules, cartes nàutiques que fan possible no només que el vaixell navegui per l'oceà, sinó que també poder aprofitar qualsevol avantatge que el mar els ofereixi per a poder tirar cap a la direcció proposada. Encara que no és gaire comú, alguns primers oficials tenen coneixements sobre cartografia, tenint habilitat no només de llegir mapes, sinó de també poder dibuixar els seus propis mapes del seu viatge, utilitzant el seu coneixement per a poder ajudar a persones, tant a companys de tripulació com a gent de tot el món, a saber i enendre el que passa durant el seu viatge.

Mentre que els primers oficials han de tenir un bàsic coneixement i habilitat per utilitzar les eines i habilitats de la seva especialització, també han d'enterar-se de les novetats que surten per tot el món. En particular, els primers oficials que viatgen per la Grand Line ha de carregar amb un Log Pose, l'única brúixula coneguda que pot viatjar per aquesta part del món. A causa de la seva naturalesa complexa i delicada i els seus atributs especials, com ara coordinar-se amb el magnetisme que té una illa i la capacitat d'apuntar cap a direccions que no són normalment conegudes per a viatjar (com el cel o les profunditats de l'oceà), els primers oficials han d'entendre la naturalesa tant d'aquesta brúixula com de la part del món que forma part la Grand Line per a poder ajudar a la tripulació a que fagin anar el vaixell cap a la direcció desitjada. Sense cap primer oficial, particularment a la Grand Line amb uns coneixement de Log Pose, el viatge pot fer-se molt més difícil i pot ser que la tripulació es perdi, com en Brook un cop va reviure, o trobar-se amb experiències desconegudes que no estan en cap mapa.

A One Piece, els primers oficials són crucials per a una tripulació, especialment quan es viatja per la Grand Line. Qualsevol membre d'una tripulació, sigui pirata o de la Marina, amb un Log Pose col·locat al canell, es considera que és el primer oficial de la seva tripulació, ja que els Log Pose són les eines més importants per a la navegació a la Grand Line. Un vaixell és només tan bo com la persona que el porta. En qualsevol cas, el vaixell pot ser danyat o naufragat per obstacles imprevistos. A diferència d'altres membres d'una tripulació, com els capitans, doctors o cuiners, als primers oficials asi mai els presenten. Els personatges que són catalogats com a primers oficials són estranys, encara que siguin tan importants pel vaixell. Actualment, la més coneguda, i potser la millor primera oficial del Món de One Piece, és la Nami.

Primers oficials conegutsEdita

Primers Oficials
Nami portrait post Eddy Portrait Laffitte Portrait Bepo portrait post
Nami Eddy Laffitte Bepo

NavegacióEdita

Pirata
Ocupacions dels tripulants: Capità  • Segon a bord  • Doctor  • Primer oficial  • Cuiner  • Mestre d'aixa  • Timoner  • Grumet  • Arqueòleg  • Músic  • Tirador  • Espadatxí  • Lluitador d'arts marcials  • Assassí
Terminologies: Jolly Roger  • Recompensa  • Tresor  • Sobrenom  • Davy Back Fight  • Supernova