FANDOM

Prometeu
Manga - Anime

Prometheus anime

Informació
Nom japonès: プロメテウス
Nom anglès: Prometheus
Nom català: Prometeu
Primera aparició: Capítol 827; Episodi 786[1]
Afiliació: Pirates de la Big Mom[2]
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Prometeu és un homie sol al qual la Big Mom convoca amb la mà dreta.[2]

AparençaEdita

Prometheus Descripció

En Prometeu, tal i com el va descriure en Pound.

En Prometeu és un gran sol, tot i que clar que és molt més petit que el Sol de veritat. Té diversos raigs de sol al voltant.[2] Té els ulls i el nas molt junts que són petits en comparació amb la boca i té galtes rosades.[1] Quan utilitza els seus poders, la seva aparença canvia i passa a semblar-se una bola de foc amb la seves característiques facials.[3]

Quan en Pound el va descriure per primer cop, tenia una aparença molt més ferotge i estava envoltat de boles de foc en comptes de raigs de sol. Els trets de la cara simplement consistien en dues pupil·les primes i una boca.[2]

PersonalitatEdita

En Prometeu és molt lleial a la Big Mom i l'assistirà quan el convoqui. També es preocupa per la seguretat dels ciutadans de Totto Land i podria fins i tot qüestionar la Big Mom i pregar-li que s'aturés si veu que un dels seus rampells està causant dany a altres; però com és un homie mai podrà anar en contra de la Big Mom físicament ja que tem la seva ànima poderosa com els altres homies.[2]

Habilitats i podersEdita

Juntament amb en Zeus, la Big Mom pot utilitzar en Prometeu per canviar el temps i crear grans tempestes.[2]

HistòriaEdita

PassatEdita

Quan l'Urouge va invair Totto Land i va derrotar l'Snack, la Charlotte Linlin va fer que en Zeus i en Prometeu creessin una gran tempesta elèctrica mentre en Cracker es dirigia a derrotar l'Urouge.[2]

Saga dels YonkoEdita

Arc de l'Illa PastísEdita

En Prometeu va ballar amb la Big Mom i els altres homies mentre ella demanava l'informe de la situació dels preparatius per la boda d'en Sanji i la Pudding.[1] Durant el seu rampell a la Ciutat Dolça, la Big Mom va agafar en Prometeu i el va llençar a terra. Reapareixent al cel, el sol va intentar dir a la Big Mom que s'aturés, però ella no el va escoltar.[4]

Tempesta Zeus Prometheus

En Prometeu i en Zeus creen una tempesta.

Quan en Monkey D. Ruffy va envair l'Illa Pastís i va derrotar en Cracker, en Prometeu i en Zeus van crear una gran tempesta mentre l'exèrcit de la Big Mom marxava per atacar en Ruffy.[3]

Més tard, la Big Mom va irrompre a la Cambra del Tresor per ocupar-se d'un intrús, en Brook. Ella va convocar en Prometeu i en Zeus per lluitar i els tres van superar en Brook.[5]

TriviaEdita

  • En Prometeu té el nom d'un tità grec que va portar el foc a la humanitat.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 827 (pàg. 16-17) i Episodi 786, en Prometeu apareix per primera vegada.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 843 (pàg. 9), en Prometeu és mencionat per primer cop.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 845 (pàg. 3-4).
  4. One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 829 (pàg. 8-10).
  5. One Piece Manga — Vol. 85 Capítol 851.