One Piece Català Wiki

Estem buscant nous editors! T'agradaria ajudar-nos a fer créixer el wiki? Registra't!

READ MORE

One Piece Català Wiki
Advertisement
One Piece Català Wiki

Els Punishers són les principals armes del Killer.

Aparença[]

Aquesta arma consisteix en un parell de guants equipats amb una fulla corba i semblant a una falç a cada un.

Quan no les utilitza, en Killer manté les fulles en una funda que porta al voltant del maluc, tot i que els guants solen romandre units a les mans.

Habilitats[]

Les fulles són capaces de girar com si fossin motoserres. Aquestes armes també es poden utilitzar per bloquejar altres armes, deixant a l'enemic obert perquè en Killer pugui atacar el flanc de l'enemic o altres zones exposades. Això, combinat amb l’agilitat que fins ara ha mostrat en combat i la idea que no té por de matar, el converteix en un enemic formidable.

El Killer va afirmar que si haguès tingut accés als seus Punishers quan va lluitar contra el Roronoa Zoro com a "Kamazo", hauria guanyat aquesta batalla,la qual cosa implica que és molt més fort amb els seus Punishers que amb una arma diferent, com la parell de falques que va utilitzar a Ringo.

Tècniques[]

  • Zanshu Claw (斬首クロー Zanshu Kurō?, literalment "Urpa de decapitació"): El Killer s'afanya cap a un blanc i els talla al coll mentre els seus Punishers giren, amb la intenció de decapitar-lo. La va utilitzar per primera vegada contra en Kaido, però no va tenir cap efecte.

Kamaa Sonic

  • Kamaa Sonic (鎌阿音撃カマアソニック Kamaa Sonikku?, literalment "Atac de so de falç"): En Killer fa girar les falçs dels seus Punishers a la velocitat del so, aparentment creant una barra d'ona sonora que evita les defenses externes i danya el seu oponent des de l'interior. També es crea la il·lusió que les falçs han augmentat de mida i han tallat l’adversari. Es va utilitzar per primera vegada contra el gairebé invencible Kaido i el va danyar amb èxit.

Navegació[]

[v · e]
Pirates d'en Kid
Capità: Eustass Kid
Tripulació: Killer  •  Heat  •  Wire
Aliats: Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai  •  Pirates d'en Hawkins   •  Pirates On Air 
Vaixell: Victoria Punk
Habilitats
Fruites del Diable: Jiki Jiki no Mi  •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Armes: Punishers
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Estampida
Localitzacions: Arxipèlag Sabaody  •  Illa dels Tritons  •  Totto Land  •  País de Wano  •  Onigashima
Altres: Pitjor Generació  •  Supernova  •  South Blue  •  Submón  •  Shiruton Doruyanaika
Advertisement