FANDOM

Queen
Manga - Anime

Queen Anime Infobox

Informació
Nom japonès: クイーン
Nom anglès: Queen
Nom català: Queen
Afiliació: Pirates Bèsties; Submón
Ocupació: Pirata; Cap de Cartell; Desastre; Capità
Sobrenom: "Queen la Plaga" (疫災のクイーン Ekisai no Kuīn?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 1.320.000.000 Berrysymbol
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)
Nom català: N/A
Significat: Drac; Dinosaure
Tipus: Zoan
En Queen la Plaga és un cap de cartell dels Pirates Bèsties, així com un dels Tres Desastres, els principals comandants de l'emperador pirata Kaido. És també el governador de la regió d'Udon al País de Wano i l'encarregat de destruir la moral dels nous pirates reclutats per el seu capità.

És un dels antagonistes secundaris més destacats de l'arc del País de Wano.

Aparença Edita

El Queen és un home excessivament gran i obès amb una aparença una mica feminitzada. Posseeix un gran implant que substitueix el seu braç esquerre, compost de diversos mecanismes negres i grisos, acabats en un guant marró. Té una llarga cicatriu al costat dret de la part superior del pit i llavis morats. Té el cap calb, amb el seu cabell ros cridaner recollit en una llarga trena i un bigoti amb estil fu manchu.

També té un tatuatge a la part superior del seu cap que forma una X, així com un tatuatge de la jolly roger dels Pirates Bèsties i el seu nom a la part superior del braç dret. En comparació amb el seu tors corpulent, les cames i els peus del Queen semblen desproporcionadament petits.

El Queen fa servir un parell de pantalons extremadament grans, amb ratlles verticals i cintura alta que arriben just a sota del seu pit. Es subjecten mitjançant tirants negres que es connecten amb claudàtors en forma de 8 en la vora superior frontal, que acompanya amb uns senzills botins foscos.

Galeria Edita

Ryu Ryu no Mi model Braquiosaure
Forma animal del Queen.
Vaixell del Queen
El vaixell del Queen.

Personalitat Edita

És un home a qui li agrada tractar tot com una festa, ja que li agrada ballar i cantar abans d'una reunió. Sembla també sorprendre's i emocionar-se amb facilitat, ja que les novetats a Udon li van fer cridar i va decidir crear la seva pròpia execució personal a força d'enfrontaments a força d'onades per en Ruffy i el Hyogoro, afegint que les rondes era el que el feia interessant. Afegit a la seva actitud relativament despreocupada, afirma que el seu físic no és tan dolent com pugui semblar, i que es manté així per no ser massa atractiu.

A l'igual que el King, el Queen és extremadament groller i crític amb els seus companys de tripulació. Ell i el King semblen tenir un sentiment d'animadversió mutu per en Jack, ja que s'afanyen a atacarlo quan estan en la mateixa habitació. En King implica que el Queen està a càrrec de «trencar les voluntats» d'individus forts que el Kaido desitja unir a la seva tripulació.

El Queen considera que el temps que porta concloure una batalla combinat amb la quantitat de lluitadors és el que determina el nivell d'emoció en el combat. Amb aquest pensament, el Queen és just fins a cert punt, permetent que en Ruffy lluiti en el torneig de sumo sense ser restringit per les esposes de Kairoseki. No obstant això, aquest tipus d'esdeveniments estan destinats a ser ineludibles i impossibles de guanyar, allargant la tortura d'el presoner. A mostrat ser molt sàdic, mantenint a l'Eustass Kid i el Killer submergits en aigua fins que en Ruffy i el Hyogoro morissin al ring.

Segons el Daifugo, els passatemps del Queen són construir armes i desenvolupar virus i armes biològiques, el que determina el seu afany per la tortura i el patiment dels altres. Al Queen també li agraden les dones boniques, ja que va ser vist excitant amb una foto de la Komurasaki, i sembla freqüentar el Barri Roig, conegut per la prostitució. Els seus subordinats creien que es tornaria boig i s'enfadaria amb ells si descobria que la Komurasaki estava morta. En Queen ha demostrat ser egoista amb el seu menjar, ja que va voler tot el Oshiruko que hi hagués a la presó, menjar que sembla encantarli. És tal la seva obsessió amb el menjar que va ser capaç de encarar-se amb la Charlotte Linlin per la pertinença d'aquests.

Relacions Edita

Tripulació Edita

És extremadament groller amb els seus companys, malgrat això els seus subordinats li són lleials i els agraden les seves actuacions. Tot i això, el Queen tenia fe en què els seus subordinats podien derrotar el Ruffy tot i que aquest té una recompensa més alta que el mateix Queen. A més, la seva tripulació ha demostrat tenir por quan s'enfada, especialment quan no rep el seu Oshiruko. De la mateixa manera, sembla no suportar als numbers causa de la seva violència i tendència a emborratxar-se.

Kaido Edita

El Queen és una de les mans dretes del Kaido, el que significa que aquest té una gran confiança en el Queen i les seves habilitats. Semblen tenir una relació informal, ja que el Queen es dirigeix al Kaido pel seu nom, en lloc com "Senyor" o "Cap".

King Edita

En Queen té una rivalitat amb el seu company cap de cartell, el King, en què tots dos es llancen insults. Després d'escortar a la Big Mom a Onigashima, en Queen va culpar furiosament al King per no haver complert correctament amb el seu treball.

Jack Edita

Tot i ser tots dos caps de cartell, en Queen menysprea al Jack, ja que el va insultar quan va ser coneixedor del seu fracàs a Zou. Aquest últim es va quedar callat davant l'abús verbal i va respondre amb un to respectuós, malgrat la seva despietada personalitat.

Enemics Edita

Monkey D. Ruffy Edita

Té un respecte genuí per el Ruffy per la seva fortalesa i reputació com a membre de la pitjor generació, ja que en repetides ocasions va tractar de convèncer-lo que s'unís als Pirates Bèsties, i personalment li demanarà al seu capità que el perdoni per seus crims si ho fa, tot i l'actitud obertament rebel cap al Kaido i la seva tripulació. En Queen també va quedar impressionat que en Ruffy pogués utilitzar el Haoshoku Haki.

Eustass Kid Edita

Degut a les seves accions, l'Eustass Kid és un enemic declarat dels Pirates Bèsties. El Queen va intentar igual que amb el Ruffy, doblegar la seva voluntat per convertir-lo en un membre de la seva tripulació.

Hyogoro Edita

El Queen és coneixedor de l'estatus del Hyogoro com el llegendari cap dels yakuza de la Capital de les Flors. Tot i així, es va burlar del Hyogoro per la seva miserable situació i també el va condemnar al torneig de sumo com a sentència de mort. No obstant això, va quedar impressionat per la força d'aquest.

Altres Edita

Komurasaki Edita

En Queen sembla estar enamorat de la Komurasaki a tal nivell que els seus subordinats han afirmat que els mataria si s'assabentés que ha mort. A l'assabentar-se de la suposada mort d'aquesta, es va posar a plorar.

Charlotte Linlin Edita

Quan la Big Mom es va presentar a Udon buscant l'oshiruko, el Queen es va sorprendre de la seva arribada. Així i tot, va intentar frenar-la furiosament a l'assabentar-se que volia robar-li el seu menjar. A l'igual que el Kaido, la va anomenar «vella bruixa». Així i quan està més calmat, el Queen ha mostrat gran temor cap a ella, espantant-se al veure que el va reconèixer i exigint màxima seguretat i eficàcia per a encarregar-se de transportar-la a Onigashima.

Sent un dels "desastres" dels Pirates Bèsties, el Queen té una gran autoritat en la tripulació, superada només per el Kaido. Al posseir el rang de «cap de cartell», el Queen és un dels membres més poderosos de la tripulació, simbolitzant la seva amenaça a el Govern Mundial amb la seva recompensa de 1.320.000.000 Berrysymbol. Ell supervisa als assassins al servei dels Pirates Bèsties, ja que el Kyoshiro va recomanar posar-se en contacte amb ell quan van atacar als seus companys.

En Queen també posseeix una gran voluntat, doncs va ser capaç de mantenir-se conscient després que el Ruffy usés el seu Haoshoku Haki.

Capacitats físiques Edita

El Queen ha demostrat els reflexos suficients com per poder frenar una gomu gomu no pistol del Ruffy i llençar-lo cap a un costat amb esforç mínim. Posseeix una resistència altament sobrehumana, podent-se mantenir conscient i fins i tot aixecar-poc temps després que la Big Mom li ataqués dues vegades.

En Queen també és increïblement ràpid malgrat la seva gran mida i pes.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure).

El Queen va menjar la Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure), una Fruita del Diable de tipus Zoan prehistòrica que li permet transformar-se en un braquiosaure.

Armes Edita

El Queen porta dos alfanjes lligats a la cintura i té accés a collarets especials que expulsen fulles des de l'interior.

S'ha esmentat també que el Queen és bastant hàbil creant estris i armes biològiques d'agents infecciosos, d'aquí el seu epítet. Prova d'això és que ha construït el seu propi braç protèsic, així com "bales excitants", munició especial contaminada amb una malaltia altament infecciosa coneguda com "Mòmia".

Història Edita

Passat Edita

El Queen va estar present fa vint anys a la batalla contra el Kozuki Oden i els seus vasalls, on va lluitar contra el Kanjuro i en Denjiro. Al final, l'Oden i els seus aliats van ser derrotats. Posteriorment, va ser vist al costat del King i el Jack quan el Kaido va incendiar el castell d'Oden per matar la família Kozuki.

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

A Onigashima, el Queen estava modificant el seu braç cibernètic mentre en King reprenia a Jack. El Queen va saltar per insultar tant a King com a Jack, causant una discussió entre tots dos "desastres".

Temps després, el Queen va ser vist entrant en les mines de presoners d'Udon, on va ser informat dels incidents recents allà. A causa d'això, va exigir que capturessin i li portessin tant al Ruffy com al Hyogoro. Mentre intentava convèncer en Ruffy que s'unís als Pirates Bèsties, va reconèixer a l'ancià i es va recordar de les seves gestes passades. Per executar a tots dos, se li va ocórrer enfrontar-los als seus subordinats a força de rondes en un ring de el qual moririen si sortien. Després de començar, en Queen es va delectar de la seva idea mentre menjava Oshiruko, dient l'important que és aquest aliment per a ell, i que no ho compartiria amb ningú.

Quan l'Alpacaman i el Madilloman van entrar al ring, alguns dels espectadors van pensar que el combat a mort acabaria, però el Queen sabia que això no seria així. Després de veure al Ruffy derrotar més oponents, el Queen va abandonar el ring quan va caure la nit, però es va apiadar del Ruffy i el Hyogoro, deixant-los descansar per la seva gran lluita en el torneig.

A l'endemà, el Kaido va informar sobre la "mort" de la Komurasaki, el que el va devastar. També es va sorprendre el veure a en Ruffy i Hyogoro engreixar, però els va ignorar ja que estava veient atentament el funeral de la Komurasaki. A través de la transmissió, en Queen va observar l'execució del Shimotsuki Yasuie.

Poc després, el Babanuki va informar sobre la captura dels presos buscats: L'Eustass Kid i el Killer. Mentre reia del primer se li va ocórrer sumgergirlos en aigua mentre en Ruffy i el Hyogoro seguien combatent, afirmant que creure que sobreviurien era una estupidesa. Immediatament després d'això, es va enfurismar el escoltar un soroll fort. Com tots els de el lloc, es va sorprendre molt a veure que la Charlotte Linlin era la causant de el caos. Molest a l'escoltar que venia a per el seu Oshiruko, es va transformar en Braquiosaure per enfrontar-la, però va ser estampat a terra amb facilitat per l'Emperadriu. Sense temps perquè reafirmés la seva posició sobre el menjar, la Big Mom el va agafar del coll i el va estampar de nou contra el terra, provocant que tornés a la seva forma humana a la força. Sense capacitat de moure, va reaccionar al saber que en Ruffy i el Hyogoro van ser els que es van menjar l'oshiruko.

Poc després, el Queen va aconseguir aixecar-se de nou i crear un pla per atrapar la Big Mom. Aquest pla va funcionar i va aconseguir que es dormís, amb el que va començar un pla d'extrema seguretat i urgència per atrapar-la. Després de tot això, va deixar Udon a el càrrec de Babanuki i es va dirigir a Onigashima per portar a la Emperadriu davant del Kaido.

Després de portar a la Big Mom a Onigashima, en Queen va renyar al King per no ser eficient en eliminar-la. Quan el Jack li va preguntar al Queen la seva raó per portar a la Big Mom fins allà, el Queen va respondre enfadat que les comunicacions a Udon van ser tallades. Després de negar-li a l'Emperadriu alliberar-la, es va sorprendre al presenciar un xoc entre el Kaido i la Big Mom. Mentre el Kaido i la Big Mom continuaven lluitant, el Queen planejava tornar a Udon, el que els seus subordinats pensaven que era una excusa per allunyar-se de la batalla. El Queen va contactar amb el Babanuki, qui va informar, sotmès sota els efectes de el poder de la Tama, que en Ruffy, el Kid i la resta dels presoners estaven tancats i que tot estava en ordre, per a alleugeriment de Queen.

Més tard, en King va informar de l'arribada dels Números al país, per a disgust d'aquest. També va quedar estupefacte a l'escoltar que el seu capità havia format una aliança amb els Pirates de la Big Mom. Quan va començar la celebració del Festival del Foc, en Queen va participar anunciant els diversos assistents.

Després que en Queen rebés la informació per part de l'Apoo sobre la infiltració d'en Ruffy i en Zoro a Onigashima, va comunicar amb el micròfon a tot el públic assistent que derrotaria personalment a un dels Tobiroppo aquell mateix dia i que, per tant, quedaria una plaça vacant.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • A l'igual que els seus companys "desastres" King i Jack, el nom del Queen encaixa amb els noms amb temàtica de cartes que posseeixen diversos membres dels Pirates Bèsties.
  • Com molts altres personatges, en Queen posseeix un riure distintiu: "Muhahaha".
  • L’aparença del Queen és una reminiscència del personatge Heart del Puny de l'Estrella del Nord.
  • També sembla similituts amb l'Obelix, un personatge del còmic franco-belga Les aventures d’Asterix.
  • El Queen utilitza la paraula "Ekisaito" (エキサイト Literalment "Excitant") a les seves frases. La paraula japonesa per al seu epítet, "pesta", és "Ekisai" (疫 災). La traducció oficial conserva el joc de paraules, amb el Queen dient frases com "Estic plagat d'excitació!".
  • El Queen és l’únic cap de cartell que és humà.
  • En Queen posseeix la sisena recompensa més alta fins al moment, només superada per les dels Yonko i el Monkey D. Ruffy.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates Bèsties
Governador: Kaido
Caps de Cartell: King  •  Queen  •  Jack
Tobiroppo: Who's Who  •  Black Maria  •  Sasaki  •  Page One  •  Ulti  •  X Drake *
Números: Hatcha
Estrelles: Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Basil Hawkins  •  Holdem  •  Speed  •  Dobon  •  Babanuki  •  Daifugo  •  Solitaire  •  Bao Huang
Gifters: Batman  •  Gazelleman  •  Mouseman  •  Snakeman  •  Rabbitman  •  Sarahebi  •  Alpacaman  •  Madilloman  •  Bearman 
Altres membres: Yamato  •  Scotch  •  Scratchmen Apoo  •  Kamijiro  •  Hihimaru 
Subordinats: Pirates d'en Drake  •  Pirates On Air  •  Pirates d'en Hawkins  •  Oniwanbanshu  •  Mimawarigumi
Aliats: Pirates de la Big Mom  •  Família Kurozumi   •  Pirates d'en Donquixot   •  Caesar Clown 
Vaixells: Mamut   •  Liberal Hind  •  Stay Tune  •  Grudge Dolph
Habilitats
Fruites del Diable: Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Paquicefalosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Wara Wara no Mi  •  SMILE
Armes: Koro  •  Kairoseki
Estils de lluita: Haki  •  Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món
Territoris: Onigashima  •  País de Wano (Capital de les Flors  •  Kuri  •  Udon  •  Kibi  •  Hakumai  •  Ringo)
Altres: Yonko  •  Pitjor Generació  •  Nou Món  •  Submón  •  Festival del Foc  •  Pirates d'en Rocks
[v · e]
Científics
Canon: Vegapunk  •  Franky  •  Tsukimi  •  Haredas  •  Indigo  •  Caesar Clown  •  Willie Gallon  •  Vinsmoke Judge  •  Lindbergh  •  Queen
Farciment: Niphtal  •  Fang  •  Henzo  •  Ratchet  •  Myskina Acier  •  Bolam  •  Bürst  •  Misutta  •  Bonbon  •  Wolf  •  Isaac
Articles relacionats
Recerques: Ciborgs  •  Fruites del Diable  •  Ciència del temps  •  Gegantització  •  Factor hereditari  •  Clonatge  •  Pure Gold
[v · e]
Espadatxins
Canon
Pirates: A O *  •  Albion  •  Alpacaman  •  Andre  •  Aphelandra  •  Arlong  •  Arthur  •  Atmos  •  Bizarre  •  Blenheim  •  Blondie  •  Bluejam *  •  Bobbin *  •  Brew  •  Brook  •  Cabaji  •  Candy  •  Cavendish  •  Chadros Higelyges  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Basskarte  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Custard  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Hachée  •  Charlotte High-Fat  •  Charlotte Kanten  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Lola  •  Charlotte Mobile  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Nougat  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Tablet  •  Cornelia  •  Daifugo  •  Delacuaji  •  Dobon  •  Doma  •  Doringo  •  Dorry  •  Dracule Mihawk  •  Elmy  •  Fisher Tiger   •  Fossa  •  Gecko Moria  •  Gol D. Roger   •  Goo  •  Gyaro  •  Gyro  •  Haruta  •  Heat  •  Hewitt   •  Holdem  •  Hyouzou   •  Islewan  •  Izo  •  Jack  •  Jeet  •  Jigoro   •  Karma  •  Killer  •  Kimel  •  King  •  Kinga  •  Koze  •  Lip Doughty  •  Lola (Zombi)   •  Manjaro  •  Marco   •  McGuy  •  Mizuta Madaisuki   •  Mizuta Mawaritosuki   •  Octy   •  Packy  •  Palms  •  Pekoms  •  Petit Ozu Jr.   •  Pica  •  Pickles  •  Porchemy   •  Queen  •  Ramba  •  Roronoa Zoro  •  Ross   •  Rush  •  Saber  •  Sasaki  •  Scotch  •  Shachi  •  Shanks  •  Sarquiss   •  Sheepshead  •  Shiki  •  Shiryu  •  Silvers Rayleigh  •  Skull  •  Snakeman  •  Solitaire  •  Squard  •  Suleiman  •  Tamago  •  Taro  •  Vista  •  Wallace  •  Wallem  •  Whitey Bay  •  Who's Who  •  Yurikah  •  Zepo   •  Zodia  •  Zucca
Marines: Bakezo  •  Bastille  •  Bogard  •  Brannew  •  Comil  •  Daigin  •  Doberman  •  Gion  •  Helmeppo  •  Isuka  •  Jero  •  John Giant  •  Kadar  •  Momonga  •  Mozambia  •  Stainless  •  Strawberry  •  T Bone  •  Tashigi  •  X Drake  •  Yamakaji  •  Yarisugi
Samurai: Ashura Doji  •  Cho  •  Daikoku  •  Denjiro  •  Fujin  •  Hihimaru  •  Hotei  •  Hyogoro  •  Kaku  •  Kawamatsu  •  Kikunojo  •  Kin'emon  •  Kozuki Oden   •  Kozuki Momonosuke  •  Kozuki Toki   •  Kukai  •  Kurozumi Kanjuro   •  Kurozumi Orochi   •  Raizo  •  Shimotsuki Ushimaru   •  Shimotsuki Ryuma   •  Suke  •  Tenguyama Hitetsu
Altres: Agotogi  •  Akumai  •  Arrow   •  Chaka  •  Concelot  •  Cyrano   •  D.R.   •  Dagama  •  Dogra  •  Giovanni  •  Hera  •  Higuma   •  Hyota   •  Humandrils  •  Inuarashi  •  Jarul  •  Johnny  •  Kaku  •  Kairiken  •  Kerville  •  Kiwi  •  Koushirou  •  Kop  •  Kuina   •  Kyros  •  Magra  •  Manboshi  •  Miss Catherina  •  Miss Dimarts  •  Mont Blanc Norland   •  Mozu  •  Mr. 11   •  Ohm  •  Okame  •  Onimaru  •  Pedro   •  Peepley Lulu  •  Pell  •  Raideen  •  Rebecca  •  Riku Doldo III  •  Roddy  •  Run  •  Ryuboshi  •  Schollzo  •  Shishilian  •  Vinsmoke Niji  •  Wanda  •  Wanze  •  Yosaku  •  Zambai
D'una fruita del diable: Baby 5  •  Basil Hawkins  •  Borsalino  •  Buffalo  •  Caesar Clown  •  Charlotte Linlin  •  Charlotte Smoothie  •  Daz Bonez  •  Diamante  •  Issho  •  Kuzan  •  Onigumo  •  Sharinguru  •  Spandam  •  Streusen  •  Trafalgar D. Water Law
No-canònic
Pirates: Girarin  •  Golass  •  Pin Joker  •  Kimmel  •  Mikazuki  •  Nuru  •  Bill  •  Psycho P  •  Long Long  •  Narcie  •  Hakuto
Marines: Bismarck  •  Dojaku  •  Saga  •  Shimoi Zappa  •  Toma  •  Yukimura
Altres: Ain  •  Billy  •  Binz  •  Geronimo  •  Heaby  •  Mendo
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bones *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *
No canòniques: Ain *  •  Bins *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Tanaka *  •  Douglas Bullet *  •  Ann *  •  Lily Enstomach *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi  *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Bao Huang *  •  Bearman  *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
Habitants del Nou Món
Illa Raijin: Kasa
Prodence: Elizabello II  •  Dagama
Majiatsuka: Rolling Logan
Mogaro: Bobby Funk  •  Kelly Funk
Illa Sphinx: Edward Newgate 
Standing: Columbus  •  Orlumbus
Pirates: Agsilly  •  Alpacaman  •  Andre  •  A.O  •  Arthur  •  Babanuki  •  Baggaley  •  Bakkin  •  Barbamarró  •  Batman  •  Bizarre  •  Blenheim  •  Blondie  •  Brew  •  Brocca  •  Cands  •  Colscon  •  Chappe  •  Choi  •  Daifugo  •  Delacuaji  •  Dobon  •  Doma  •  Elmy  •  Edward Weevil  •  Epoida  •  Fen Bock  •  Forliewbs  •  Gazelleman  •  Germans Decalvan  •  Ginrummy *  •  Great Michael  •  Hangan  •  Holdem  •  Happygun  •  Ibusu  •  Islewan  •  Jack  •  Julius  •  Karma  •  Kechatch  •  King  •  Kinga  •  Kingdew  •  Madilloman  •  Marco  •  McGuy  •  Mouseman  •  Ninth  •  Nosgarl  •  Page One  •  Palms  •  Pavlik  •  Petit Ozu Jr.   •  Queen  •  Rabbitman  •  Ramba  •  Reforte  •  Rockstar  •  Run  •  Rush  •  Scotch  •  Sheepshead *  •  Shiki  •  Sleepy  •  Smooge  •  Snakeman  •  Solitaire  •  Speed  •  Squard  •  Ulti  •  Vitan  •  Wallem  •  Whitey Bay  •  Zodia  •  Zucca
Govern Mundial: Bakezo  •  Bastille  •  Bomba  •  Candre  •  Gal  •  Issho  •  Jero  •  Pike  •  Stussy  •  Yarisugi
Altres habitants: Ally  •  Biyo  •  Doran  •  Drug Peclo  •  Du Feld   •  Gaburu   •  Giberson  •  Ginko  •  Jigra   •  Kawamatsu  •  Konbu  •  Mocha  •  Morgans  •  Sind  •  Uzu  •  Yeti Cool Brothers
Habilitats
Fruites del Diable: Gura Gura no Mi  •  Jake Jake no Mi  •  Kuku Kuku no Mi  •  Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Tori Tori no Mi (Model Fènix)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Zushi Zushi no Mi  •  SMILE
Estils de lluita: Haki  •  Rokushiki  •  Electro
Articles relacionats
Illes: Punk Hazard  •  Illa Raijin  •  Illa Risc Vermell  •  Illa Mystoria  •  G-5  •  Nou Marineford  •  Dressrosa  •  Green Bit  •  Prodence  •  Mogaro  •  Jewel Ice Sheet  •  Doerena  •  Majiatsuka  •  Illa Applenine  •  Illa Karai Bari  •  Zou  •  Illa Broc Coli  •  Totto Land (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada  •  Illa Nous  •  Illa Formatge  •  Illa Galetes  •  Illa Caramel  •  Illa Gust  •  Illa Licor  •  Illa Blat  •  Illa Cruixent  •  Illa Yakigashi  •  Illa Esponjosa  •  Illa Gelatina  •  Illa Milenge  •  Illa Condiment  •  Illa Gelat  •  Illa Fruites  •  Illa Coberteria  •  Illa Tresoreria  •  Illa Amorosa  •  Illa Kibo  •  Illa 100%  •  Illa Kimi  •  Illa Margarina  •  Illa Exclusiva  •  Illa Topping  •  Illa Noko  •  Illa Patata  •  Illa Negra  •  Illa Piepie  •  Illa Tanega  •  Illa Sanshoku  •  Illa Futoru  •  Illa Package)  •  Foodvalten  •  Illa Sphinx  •  Illa Samba  •  Illa Port Chibaralta  •  Illa Mà  •  País de Wano (Onigashima)  •  Elbaf  •  Illa Yukiryu  •  Illa Pirata  •  Laugh Tale
Organitzacions: Pirates d'en Rocks *  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates Bèsties  •  Pirates del Pèl-Roig  •  Pirates d'en Barbanegra  •  Pirates d'en Donquixot  •  Buggy's Delivery