FANDOM

Rabbitman
Manga - Anime

Rabbitman anime

Informació
Nom japonès: ラビットマン
Nom anglès: Rabbit-Man
Nom català: Rabbitman
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata; Gifter
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Rabbitman és un gifter dels Pirates Bèsties resident al Poble Bakura de la regió de Kuri.

Aparença Edita

És un home gran. A causa de que ell va consumir una SMILE, li va créixer una cara de conill a la barbeta, i les orelles de conill surten des dels seus espatlles pels dos costats. El seu pèl té forma de banyes com per la majoria dels gifters. Porta una camisa verda clara, pantalons verds, una armilla marró i taronja i botes marrons.

Personalitat Edita

És molt lleial a la seva tripulació. Es dedica a mantenir l'ordre al país, ja que va tractar d'evitar que els residents de poble Okobore mengin aliments del Vaixell Tresor.

No se sap molt sobre les habilitats del Rabbitman, però té prou autoritat a Kuri per exigir la recuperació del subministrament d'aliments del poble Okobore.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: SMILE.

En Rabbitman va menjar una SMILE que li va fer créixer una cara de conill en la seva barbeta.

Història Edita

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

En Rabbitman estava amb el Snakeman a poble Bakura veient el torneig de sumo. Quan en Ruffy va derrotar a l'Urashima i va exigir veure al Holdem, en Rabbitman va observar a la seva tripulació atacar en Ruffy i companyia.

Més tard, després que en Ruffy i el seu grup robessin el Vaixell Tresor de poble Bakura, en Batman, el Snakeman i el Rabbitman els van perseguir fins poble Okobore. Quan van intentar evitar que els ciutadans mengessin el menjar, en Ruffy els va aixafar sota d'un recipient gegant d'aigua.