FANDOM

Rabian
Manga - Anime

Rabian anime

Informació
Nom japonès: ラビヤン
Nom anglès: Rabian
Nom català: Rabian
Primera aparició: Capítol 827; Episodi 786[1]
Afiliació: Illa Cacau
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Rabian és un catifa voladora homie.[1]

AparençaEdita

En Rabian és una catifa de ratlles transversals, formant quadres, i un contorn de triangles negres. En un dels seus extrems té una cara humana.[1]

PersonalitatEdita

En Rabian canta la paraula "catifa" constantment, de la mateixa manera que altres objectes antropomòrfics del territori de la Big Mom.[1] És fidel a la Charlotte Pudding, portant-la volant quan ella li demana i rient sense parar quan la Pudding es burlava d'en Sanji.[2]

Habilitats i PodersEdita

En Rabian és capaç de volar amb persones sobre seu, com es pot veure quan transporta la Charlotte Pudding.[1]

HistòriaEdita

Arc de l'Illa PastísEdita

En Rabian va arribar volant amb la Charlotte Pudding i en Nitro a la cafeteria de la Pudding per aturar una discussió entre els policies i els pirates Monkey D. Ruffy i Tony Tony Chopper, ja que havien devorat la cafeteria.[1]

Dos dies després, en Rabian estava amb la Pudding i en Nitro a l'habitació de la Pudding , on tenien capturada la Vinsmoke Reiju. La Pudding va revelar-li el seu pla de matar en Sanji i tota la família Vinsmoke durant la cerimònia i va començar a imitar la cara que farà en Sanji quan descobreixi la veritat, causant que en Rabian i en Nitro no paressin de riure.[3][2]

TriviaEdita

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 827 (pàg. 8) i Episodi 786, en Rabian debuta.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga — Vol. 85 Capítol 851, en Rabian es riu d'en Sanji amb la Pudding.
  3. One Piece Manga — Vol. 85 Capítol 850 (pàg. 16), la Pudding revela que mataran els Vinsmoke a la cerimònia.