FANDOM

Raboon
Manga - Anime

Raboon Red Line

Informació
Nom japonès: ラブーン
Nom anglès: Laboon
Nom català: Raboon
Afiliació: Pirates Rumbar (abans)
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 16 de setembre[1]
Doblatge català:
La Raboon és una balena molt gran (de mida similar o més gran que els monstres del Calm Belt), de l'espècie balena-illa, nascuda al West Blue, que va seguir els pirates Rumbar fins a la Grand Line on la van trobar Pirates del Barret de Palla.

Aparença Edita

La Raboon és una balena molt gran de color negre amb moltes cicatrius, ja que s'ha colpejat molts cops contra la Reverse Mountain. Després de reunir-se amb els Barret de Palla, en Ruffy li va pintar la seva bandera mal dibuixada al mig de les cicatrius.

Personalitat Edita

La Raboon té la paciència i la lleialtat d'un bon amic. Va formar forts llaços amb els Pirates Rumbar, en Crocus (el seu cuidador), i els Pirates del Barret de Palla. Ella és una mica tossuda, ja que no creu que els seus amics hagin mort, tot i l'explicació constant d'en Crocus. En els seus primers anys va ser feliç, ja que va formar un fort vincle amb els Pirates Rumbar. No obstant això, la seva felicitat es va trencar i li va caure en una profunda depressió després que els pirates li diguessin que no podia anar a la Grand Line. La seva forta voluntat i determinació va ser dirigida per una cega ambició de veure els seus amics una vegada més. A causa d'això, va tractar de trencar la Red Line, perquè pogués arribar al West Blue i reunir-se amb els seus amics. Més tard, quan en Ruffy va lluitar amb ella i li va pintar la bandera al cap, va honrar la seva promesa visual al cap i va deixar de colpejar el seu cap a la Red Line.

Història Edita

Fa 50 anys Edita

Raboon Petit

La Raboon quan era petita

Fa més de cinquanta anys abans, es va reunir amb els Pirates Rumbar després d'haver-se perdut i separat de la seva mare i va començar a seguir-los. Després d'un temps es van donar compte de lo trista que es veia i la van animar cantant, i com a resultat encara els va seguir més. La tripulació va créixer unida a ella. Amb el temps, en Brook li va posar per nom "Raboon". Va ser acceptada com a membre de la tripulació i fins i tot els va ajudar quan van patir un atac i membres de la tripulació havien caigut per la borda i ningú més els podia ajudar.

Tot i ser un membre de la tripulació, quan els Pirates Rumbar van decidir anar a la Grand Line, es van veure obligats a deixar enrere a la Raboon perquè ella era molt petita. No obstant això la Raboon s'hi va negar i en Yorki, el seu capità, va ordenar als altres no fer-li cas a la Raboon. Quan els pirates finalment van entrar a la Grand Line, van descobrir que la Raboon els havia seguit. Després de reparar el seu vaixell la tripulació va dir l'últim adéu a la Raboon, li van prometre que tornarien d'aquí a dos o tres anys, després d'haver recorregut tot el camí al voltant de la Grand Line.

50 anys d'espera Edita

La Raboon pacientment esperava a l'entrada de la Grand Line, sota la cura d'en Crocus, que servia el far per als viatgers que anaven a la Grand Line. Després van passar molts anys sense que el retorn dels Pirates Rumbar, i en Crocus va decidir viatjar amb els Pirates d'en Roger per descobrir el que li va passar a la tripulació de la Raboon. Quan va retornar, en Crocus li va revelar que els seus amics havien mort. Després, la balena el va abandonar i va fugir de la Grand Line a través del Calm Belt. Encara que la Raboon sabia la veritat sobre els seus amics, es va negar a admetre que s'havien mort. Aquella mateixa nit la Raboon va tornar i es va estavellar a la Reverse Mountain per primera vegada. Amb els anys que van passar, la Raboon va guanyar moltes cicatrius. Ella creia que fent això podria destruir la muntanya i tornaria al West Blue, on els seus amics l'esperaven.

Reunió amb els Pirates del Barret de Palla Edita

Després d'entrar a la Grand Line, la Raboon va ser el
Raboon Red Line

La Raboon davant la Red Line

primer que els Pirates del Barret de Palla van veure. Després de que en Mr. 9 i la Miss Dimecres tractessin d'usar a la Raboon com a aliment, en Crocus li va explicar a en Ruffy perquè la Raboon xocava amb el cap a la Red Line.

En Ruffy, en un esforç per donar a la Raboon un sentit d'esperança, va lluitar amb la balena. Després de la batalla, en Ruffy va prometre a la Raboon que tornaria a veure-la, volent una revenja. Com un signe de promesa, en Ruffy va pintar la seva bandera al cap de la Raboon, comentant que la bandera s'aniria si colpejava la Reverse Mountain. Això li va impedir colpejar la muntanya un cop més. Els Barret de Palla després van marxar, de bon humor a la Grand Line.

La promesa d'en Brook Edita

Recentment, es va descobrir que una vegada en Brook va ser membre dels pirates que es van fer amics de la Raboon fa 50 anys. Es va revelar que la tripulació d'en Brook havia estat eliminada durant el viatge, deixant efectivament a en Brook com a l'únic supervivent, a causa de la capacitat de la Yomi Yomi no Mi. A causa de la promesa d'en Brook i la resta de la seva tripulació, en Brook es va sentir obligat a complir la promesa, encara que ell pensava que la Raboon potser no els hauria esperat tant de temps i es va deprimir. Els Barret de Palla li van dir el contrari, dient que la Raboon els havia estat esperant tots aquells anys, el que va ser un avantatge per unir-te als Barret de Palla quan es va assabentar que també tenien una promesa per complir amb ella. La Raboon es va veure llavors amb en Crocus, amb la bandera en bon estat. En Crocus va comentar sobre com la Raboon semblava estar de bon humor, i la Raboon va respondre amb un rugit triomfal, com si sabés que els Pirates del Barret de Palla i en Brook tornarien.

Dos anys després Edita

La Raboon es torna a veure al cap de dos anys als Caps Bessons amb en Crocus, que està bevent amb una persona desconeguda.

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Pàgina 200, es dóna l'aniversari de la Raboon.