FANDOM

Randolph
Manga - Anime

Randolph anime

Informació
Nom japonès: ランドルフ
Nom anglès: Randolph
Nom català: Randolph
Afiliació: Pirates de la Big Mom
Ocupació: Pirata
Sobrenom: "Genet de la Grua" (鶴騎士 (クレインライダー), Kurein Raidā?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Randolph és un conill homie, membre dels Pirates de la Big Mom.

Aparença Edita

En Randolph és un conill amb forma humana, que duu una camisa blanca, una capa nega i un barret d'ala ampla amb una ploma blanca, d'on surten les orelles per sobre. També porta uns pantalons amples, ajustats per sota del genoll.

Personalitat Edita

Sembla ser molt lleial a la Big Mom, perseguint els pirates del Barret de Palla pel Bosc Temptador tal com ella li ha ordenat. No té cap inconvenient en matar els oponents i intrusos que es troben al seu davant.

Muntura Edita

En Randolph sol muntar una grua, que li permet atacar ràpidament els enemics i agafar-los per sorpresa.

Armes Edita

Duu una llança de dues puntes, que utilitza tant per atacar com per defensar-se, com demostra quan para un atac de la Carrot combinat amb Electro.

Història Edita

Arc de l'Illa Pastís Edita

En Randolph viatja fins una illa desconeguda, amb la missió de recollir la fruita pel pastís de núpcies d'en Sanji i la Pudding. Després de matar algunes persones i aconseguir la fruita, torna cap a Totto Land.

Carrot ataca Randolph

En Randolph contra la Carrot.

El dia següent a l'Illa Pastís, la Nami, en Chopper i la Carrot fugen del Bosc Seductor, s'adonen de que en Randolph els està perseguint. La Carrot s'hi enfronta per intentar-lo aturar i utilitza l'Electro per deixar fora de combat la grua on va muntat el conill. En Randolph salta a un costat, i ataca als Barret de Palla amb la seva llança, que aconsegueixen esquivar, però l'arma queda clavada al cap d'un home gegant.

Grans Batalles Edita

  • En Randolph contra la Carrot.