FANDOM

Ratchet
Ratchet
Informació
Nom japonès: ラチェット
Nom anglès: Ratchet
Nom català: Ratchet
Primera aparició: Setena pel·lícula
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Ratchet, el principal antagonista de la setena pel·lícula, és un gran inventor que creu que amb el seu geni natural governarà el món. Ell és el Senyor Feudal de l'Illa Metxa.

Aparença Edita

Ratchet dibuixat per l'Oda

En Ratchet dibuixat per l'Oda

En Ratchet és un home prim amb els cabells de color castany clar. Els ulls són de color marró, similars als de les serps, donant-li un aspecte sinistre. Vestia un mico groc i un mocador negre i espès amb els patrons d'arts mecàniques. També portava ulleres rodones i de color taronja clar, donant-li una aparença mecànica.

Habilitats i PodersEdita

És un gran inventor. Ell va construïr totes les màquines de defensa que hi ha a l'illa, incloses les armadures d'en Honki i en Maji.

Història Edita

Ell enganya als Pirates del Barret de Palla quan es desperten a l'illa. En Ratchet i els seus dos sequaços fan un mecanisme per aturar a els Barret de Palla, però ho fan en va. Quan el seu mecanisme és destruït, ell es fica dintre d'un mecanisme gegantesc en un intent per derrotar a en Ruffy. En l'últim segon, en Ruffy (sense saber-ho) activa el segon engranatge i el mecanisme queda completament destruït.