FANDOM

Manga - Anime
Sunny recobert

El Sunny recobert

El Recobriment es tracta d'una capa feta amb la resina que desprenen els mangrooves de l'Arxipèlag de Sabaody amb la qual es recobreixen els vaixells per poder anar navegar per sota l'aigua i principalment anar a l'Illa dels Tritons.

Tot i ser molt perillós (només un 30% dels vaixells recoberts arriben a l'Illa Tritó), és l'única manera d'arribar-hi.

HistòriaEdita

Cap a l'Illa Tritó

El Sunny submergint-se cap a l'Illa dels Tritons.

Els Pirates del Barret de Palla estaven buscant un mecànic recobridor per anar al Nou Món i van conèixer en Silvers Rayleigh, que els hi va recobrir el Thousand Sunny. En Ruffy també va ser recobert per a lluitar contra el Surume i en Hody Jones.

Mecànic recobridorEdita

Rayleigh amb les seves eines

En Rayleigh amb les seves eines.

Els mecànics recobridors són qui recobreixen el vaixells per poder submergir-los. Segons en Hatchan és un procediment bastant car i pot trigar diversos dies depenent de la mida del vaixell. En Rayleigh va ser vist amb un pinzell, una brotxa i un farcell gegants.

Utilitzant un vaixell recobertEdita

Quan es recobreix un vaixell, aquest perd la capacitat de flotar. Fins que no està llest per a salpar, el vaixell es manté a la superfície amb unes bosses d'aire. Quan està llest, s'obre una vàlvula que connecta el vaixell i la bossa d'aire, que proporciona aire a tot el vaixell. Quan al vaixell se li treuen les bosses, es comença a enfonsar, però no en línia recta, si no seguint les corrents marines. Una altra forma de navegar és mitjançant un Rei del Mar per a tirar del vaixell.

La bombolla és permeable, ja que hi poden passar persones, bales de canó... però si fos travessada per masses llocs alhora, un animal gran (com un Rei del Mar) o si se li fes un tall, es trencaria. A l'anime, la bombolla també explota quan torna a la superfície.

Vaixells que han estat recoberts:

Recobrint un humàEdita

Ruffy, zoro i sanji recoberts

En Ruffy, en Zoro i en Sanji recoberts

També es poden recobrir persones, perquè puguin submergir-se. Quan una persona és recoberta, la bombolla és esfèrica de cintura cap a dalt, i de cintura cap avall, les cames són cobertes per una capa fina de resina.

Aquest recobriment pot ser molt útil pels usuaris d'una fruita del diable permetent que es pugin moure sota l'aigua. Tot i això, també pot ser un arma de doble fulla, ja que si el seu estil de combat requereix treure una part del seu cos fora de la bombolla (com ara en Ruffy), el seu poder es pot veure disminuït.

Persones que han estat recobertes:

Altres usos del recobriment​Edita

CasesEdita

A l'Arxipèlag de Sabaody també s'utilitza la resina per fer edificis, sobretot hotels. S'aconsegueix agafent les bombolles més grans i es recobreixen amb un aliatge de metall.

CascsEdita

Els Nobles Mundials utilitzen cascs fets de resina "per no respirar el mateix aire que els comuns".

Bon BiciEdita

Aquestes bicicletes-bombolla, serveixen per moure's més ràpid per Sabaody o per l'Illa dels Tritons, però fora d'allà la bombolla explota. Llogar-ne una a Sabaody costa 500 Berrysymbol i comprar-la, 10.000 Berrysymbol.