FANDOM

El Reverie (traduït literalment com a "Consell Mundial") és un consell format pel Govern Mundial que consisteix en els grans líders dels diversos regnes del món.

Visió GeneralEdita

Les trobades es donen lloc cada quatre anys a Mariejoa, on reis i reines es reuneixen per discutir aquells assumptes que podrien afectar el món.

Com que és una trobada de líders de nacions, es podria iniciar una guerra a escala global només que un rei n'insultés un altre. Un exemple seria quan en Wapol va pegar a propòsit la Nefertari Vivi com a venjança cap al seu pare, en Cobra, després que aquest l'hagués renyat pel seu egoisme. A causa de l'amabilitat de la Vivi i en Cobra, no van desencadenar cap guerra, i en Wapol simplement es va enfadar i va marxar. La possibilitat de conflicte augmenta a mesura que els punts de vista entre reis s'allunyen els uns dels altres.[2]

Els Nobles Mundials tenen molta influència fins i tot al Reverie.[3]

TemesEdita

Monkey D. DragonEdita

Fa vuit anys, els participants van discutir sobre en Dragon i les seves accions, declarant que en quatre o cinc anys esdevindria una gran amenaça pel Govern Mundial. Això va causar un conflicte entre en Nefertari Cobra i en Wapol, quan aquest últim no es prenia l'amenaça seriosament.[4]

HistòriaEdita

PassatEdita

Fa 200 anys, el Regne Ryugu es va unir al Govern Mundial i al seu rei se li va garantir un lloc al Reverie.[5]}

Fa 16 anys, la reina Otohime, en un esforç perquè els tritons i els homes-peix s'acostessin als humans, va proposar traslladar el Regne Ryugu a la superfície. Volia presentar el seu desig al Reverie d'aquell any, i va demanar als ciutadans del seu regne que firmessin per la petició.[6]

Fa 15 anys, el rei Neptú va dir que no li deixarien assistir al següent Reverie a causa del recent incident d'en Fisher Tiger assaltant Mariejoa i alliberant els esclaus, el qual va fer caure la posició de l'Illa dels Tritons.[7]

Fa 10 anys, l'Otohime va anar a Mariejoa i va tornar amb una carta oficial d'un Noble Mundial, donant suport a la causa de traslladar el Regne Ryugu. Va dir que el pla es posaria en marxa si aconseguien recollir suficients firmes al següent Reverie.[3]

Fa 8 anys, es va donar lloc un Reverie, incloent participants com en Thalassa Lucas, en Nefertari Cobra i en Wapol. Durant la trobada, en Lucas va treure el tema del revolucionari Dragon, etiquetant la seva ideologia com a "perillosa" i declarant que esdevindria una gran amenaça pel Govern Mundial al cap de 4-5 anys. En Wapol n'hi va treure importància ja que no afectava al seu país, cosa que va provocar que en Cobra el renyés per la seva irresponsabilitat. Després de la trobada, en Wapol es va trobar la filla d'en Cobra, la Vivi, i la va pegar a propòsit com a venjança per en Cobra. La Vivi, però, simplement es va disculpar per evitar un conflicte entre els seus països.[1]

Arc de l'Illa PastísEdita

Uns 50 països governats per famílies reials assisteixen a la reunió. Entre ells es troben la Família Nefertari d'Alabasta, l'Stelly i la seva dona, la Sarie Nantokanette, del Regne de Goa, en Wapol i la Miss Univers del Regne Negre de Drum, en Dolton del Regne Sakura, la Família Riku de Dressrosa, l'Elizabello II del Regne de Prodence i el rei del País de Kano. Diversos governants viatgen amb un seguici dels seus respectius regnes. Alguns dels participants apareixen viatjant amb Marines escortant-los, mentre altres s'hi han negat.[2]

La família reial del Regne Ryugu també assistirà i demanarà traslladar l'Illa dels Tritons a la superfície, ara que la llista de firmes de l'Otohime està plena.[2]

En Nefertari Cobra planeja preguntar al Govern Mundial sobre els Poneglyphs i la seva relació amb la Família Nefertari.[2]

ParticipantsEdita

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 16 Capítol 142 i Episodi 91, apareix una reunió del Consell de Reis en un flashback; en Cobra s'hi refereix com a "Reverie".
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 823 (pàg. 2-10), els reis es reuneixen el Reverie d'aquest any.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Vol. 63 Capítol 626 (pàg. 4), fa 10 anys, l'Otohime presenta la carta d'un Noble Mundial.
  4. One Piece Manga — Vol. 16 Capítol 142.
  5. One Piece Manga — Vol. 63 Capítol 620 (pàg. 13), l'Octy diu que el Regne Ryugu es va unir al Govern Mundial fa 200 anys, i que al seu rei se li va garantir un lloc al Reverie.
  6. One Piece Manga — Vol. 63 Capítol 621 (pàg. 9), fa 16 anys, l'Otohime expressa el seu desig de traslladar el Regne Ryugu i demana firmes per presentar-les al Reverie d'aquell any.
  7. One Piece Manga — Vol. 63 Capítol 622 (pàg. 4), fa 15 anys, en Neptú diu que no li permetran assistir al següent Reverie.

Navegació Edita

[v · e]
Família Vinsmoke
Membres: Vinsmoke Judge  •  Vinsmoke Sora  •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Sanji  •  Vinsmoke Yonji
Grups: Germa 66  •  Pirates de la Big Mom
Articles relacionats
Arcs: Arc del Baratie  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Regne Germa  •  North Blue  •  Cop de les quatre nacions  •  Família Charlotte  •  Submón  •  Assassí  •  Reverie  •  Sora, el Guerrer del Mar