FANDOM

En Richie és la mascota lleó d'en Mohji i un membre dels Pirates d'en Buggy.

AparençaEdita

En Richie és un gran lleó, que té el pèl verd, amb una cabellera de color porpora. Normalment apareix mostrant una expressió ferotge durant les baralles i enfrontaments. No obstant això també mostra una expressió tonta quan no està fent res.

PersonalitatEdita

Malgrat la seva grandària i la seva mirada ferotge, normalment es comporta com si fos un gatet i té els seus moments de ridiculesa quan no fa res.

No és molt brillant i de tant en tant només pensa en menjar.

HistòriaEdita

Invasió a Orange TownEdita

És vist per primera vegada durant la Saga d'en Buggy al principi de la sèrie, on ell i en Mohji fan una pallissa a en Chouchou. Després són colpejats per en Ruffy fins a quedar inconscient. Quan en Ruffy va fer un atac, en Richie va ser utilitzat com a escut per en Cabaji.

Nou capitàEdita

Richie dormint

En Richie guanya el combat

El paper més destacat que va jugar va ser a la mini-saga d'en Buggy. Durant la lluita entre en Cabaji i en Mohji sobre qui hauria de ser el nou capità, en Richie es va quedar adormit i somiava que era el capità i que lluitava contra un drac. Va derrotar a en Cabaji i a en Mohji mentre estava somnàmbul i va ser el nou capità. No obstant això, ell i la resta dels Pirates d'en Buggy van ser capturats per la tribu kumato. Però, afortunadament, en Buggy i l'Alvida van aconseguir salvar-los en derrotar la tribu de caníbals.

Reunió amb l'AceEdita

En Richie va ser vist més tard durant la Saga de Jaya quan l'Ace va saltar al vaixell d'en Buggy. Encara que no es va veure, l'Ace va saltar per un cèrcol de foc amb en Richie.

L'empresonament d'en BuggyEdita

En Richie va aparèixer de nou quan els Pirates d'en Buggy van intentar salvar a en Buggy d'Impel Down. Mentre que la tripulació d'en Buggy es mostra en un primer moment desesperat per salvar el seu capità, després de l'explicació de l'Alvida dels perills que envolten la seva decisió es donen per vençuts i decideixen seguir a l'Alvida. Entre tot això en Richie va demostrar que només pensava en el menjar i res més.

La reunió amb en BuggyEdita

Després de que en Buggy es reunís amb la seva tripulació, en Richie es veu pensant en dolços i pastisos.

Grans BatallesEdita

TriviaEdita

  • El seu nom i la seva espècie poden ser un joc de paraules del nom del músic Lionel Richie.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 2 Capítol 9 i Episodi 6, en Richie apareix per primer cop.
  2. One Piece Blue Deep: Characters World, es revela el seu aniversari.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates d'en Buggy
Capità: Buggy
Executius: Alvida  •  Galdino  •  Mohji  •  Cabaji  •  Richie
Tripulació: Ex-Presoners d'Impel Down  •  Acròbates Fuwas  •  Cordafluixa Funan Bros  •  Superhuman Diumenges  •  Nous Pirates Gegants 
Vaixell: Big Top
Habilitats
Fruites del Diable: Bara Bara no Mi  •  Sube Sube no Mi  •  Doru Doru no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc d'en Buggy  •  Arc de Loguetown  •  Arc de Jaya  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Zou  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: La Tripulació d'en Buggy: Després de la Batalla!  •  Les històries de l'autoproclamada Gran Flota dels Pirates del Barret de Palla
Altres: Buggy's Delivery  •  Shichibukai  •  Illa Karai Bari  •  Shanks  •  Pirates de l'Alvida