FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 40è Article Destacat.
"Rob Lucci" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Rob Lucci

Manga - Anime

Lucci timeskip anime

Manga - Anime

Lucci

Informació
Nom japonès: ロブ・ルッチ
Nom anglès: Rob Lucci
Nom català: Rob Lucci
Afiliació: CP-0; Govern Mundial; Submón; CP9 (abans); Galley-La (despatxat)
Ocupació: Agent del CP-0; Assassí; Agent del CP9 (abans); Fuster (abans)
Sobrenom: Màquina de Matar
Edat:
Aniversari:
Alçada: 212 cm
Recompensa:
Edat: 28 (debut)
30 (timeskip)
Douriki: 4000
Doblatge català: Norbert Ibero
Fruita del Diable
Nom japonès: Neko Neko no Mi (Model Lleopard)
Nom català: Fruita Gat-Gat
Significat: Gat/Lleopard
Tipus: Zoan
En Rob Lucci, també conegut com Màquina de Matar (殺戮 兵器 Satsuriku Heiki) és un comandant del CP-0 i, fa dos anys, el membre més poderós del CP9, una facció secreta dels Cipher Pol que va tenir l'objectiu d'obtenir els plànols de Plutó de l'Iceburg. Va ser presentat inicialment com un dels cinc capatassos de la Galley-La de Water 7, sent un serrador i especialista cargols de vaixells armats. 

Va actuar com un dels antagonistes secundaris més importants de l'arc de Water 7 i, al costat del Spandam, com antagonista principal en l'arc d'Enies Lobby.

AparençaEdita

En Lucci és un home alt i prim malgrat ser un home molt musculat. Té les celles arquejades i una perilla així com els cabells negres ondulats fins les espatlles i a vegades recollits en una cua de cavall.

Té un tatuatge d'un quadrat a cada espatlla i a l'esquena unes cicatrius de bales de canó que formen el símbol del Govern Mundial. Quan era un fuster duia una samarreta blanca amb uns tirants caramel i uns pantalons marrons. Quan es va revelar com a agent del CP9 va portar l'uniforme habitual tot vestit de negre. Sempre duia un barret negre amb una banda d'un color sèpia que perd durant la lluita amb en Ruffy. Mentre no lluita porta en Hattori a l'espatlla.

De petit ja tenia en Hottori i era molt semblant a com és ara però sense tenir perilla.

Galeria Edita

Lucci nen
El Lucci de petit.
Lucci jove
El Lucci als 13 anys.
Lucci camuflat
El Lucci com a mecànic.
Forma animal Lucci
Forma animal del Lucci.
Segona forma hibrida lucci
Forma hibrida del Lucci utilitzant el retorn a la vida.
Disseny Lucci anime
Disseny del Lucci a l'anime.
Lucci a Film Gold
Disseny del Lucci a One Piece Film: Gold
Den den mushi rob lucci
Cargol telèfon del Rob Lucci.

PersonalitatEdita

Galley-La CompanyEdita

Quan era membre de la Galley-La no parlava i es mostrava molt distant. Quan havia de dir alguna cosa utilitzava el seu colom, en Hottori i utilitzava ventrilòquia per parlar. Normalment tenia algunes disputes amb en Paulie quan li recriminava temes de diners. Mantenien una petita batalla però es calmaven ràpidament i sense arribar mai a derrotar-se. Apart d'això era molt distant amb la resta de personal i fins i tot amb l'Iceburg.

CP9Edita

Al CP9 en Lucci es mostrava igual de fred i distant que a la Galley-La sense mostrar cap tipus d'emocions ni sentiments. Fins i tot intenta matar en Paulie després de l'amistat que han creat durant 5 anys quan revelen les seves identitats. Tampoc mostra cap estima pels seus companys i molt menys pel seu superior l'Spandam. Les poques emocions que transmet són quan es sorprèn de que ha sigut en Franky qui ha custodiat tot aquest temps els plànols del Plutó i quan convenç a en Kaku i la Califa que mengin les seves respectives fruites quan mostra un somriure una mica malèfic. Mostra emoció quan nota una batalla i s'emociona degut la gran set de lluita que té.

S'enfada quan algú li diu gatet. A Enies Lobby en Jabura el crida per aquest nom i ell automaticament reacciona i es transforma apunt per atacar.

És un ferm defensor de la justícia absoluta i elimina a tothom que es posi pel mig per tal d'aconseguir els seus objectius. També creu que la feblesa és una debilitat i quan algú ha estat capturat o ha sigut vençut pel "mal" mata sense contemplacions a aquesta persona. Això es pot veure quan ataca i mata als 500 soldats del regne que va salvar quan tenia 13 anys pel simple fet d'haver estat capturats pels pirates.

L'únic moment en que ell gaudeix és quan hi ha lluita pel mig. És un complet sàdic i gaudeix fent patir física i mentalment els seus rivals.

La victòria no està mai garantida al 100%. Qui s'hauria imaginat mai la derrota d'en Rob Lucci a Enies Lobby?

— En Bartholomew Kuma avisant a en Gekko Moriah de no subestimar mai als del Barret de Palla

Capacitats físiques Edita

En Lucci és una de les persones més fortes del món de One Piece. Fins i tot és reconegut pels Shichibukai quan en Kuma comenta a en Gekko Moriah que ningú s'hauria imaginat la derrota d'en Lucci a mans dels Pirates del Barret de Palla. Amb un Douriki de 4.000 és el més alt de tota la història del CP9 i és considerat el membre més fort de tota la història. La seva força sobrehumana i velocitat el fan un rival digne de temer. Ja als 13 anys havia matat 500 soldats i extermina bona part d'una tripulació pirata ell sol amb les seves pròpies mans. És fins ara l'única persona capaç de posar en Ruffy prop de la mort amb el simple ús de la força bruta. Fins i tot els Vicealmiralls creuen que pot sobreviure a un Buster Call.

Apart de la força és un detectiu expert i amb una ment desperta. Descobreix la relació entre en Franky i l'Iceburg, com funciona el Gear Second i té amplis coneixements de les fruites del diable. També va idear un pla per tal d'atacar la tripulació d'en Ruffy sense posar-se en perill i de forma ràpida inundant el passadís subterrani.

Rokushiki Edita

Més informació: Rokushiki
Sai Dai Rin Rokuougan

La tècnica definitiva de Rokushiki només coneguda per en Lucci: "Atac de bala de canó:Rei més gran".

En Lucci és un gran expert del Rokushiki. Domina totes les tècniques i com a mínim una variant d'elles. El seu domini és tant alt que és capaç de fer la tècnica secreta, el Rokougan, amb la qual emet unes ones de xoc molt poderoses semblants a les d'un dial d'impacte però més potent.

Fruita del DiableEdita

Més informació: Neko Neko no Mi (Model Lleopard)

Neko Neko no Mi Model Lleopard

Lucci en la seva forma híbrida

En Lucci va menjar la Neko Neko no Mi (Model Lleopard), una Fruita del Diable de tipus Zoan que li permet transformar-se en un lleopard i en un híbrid enorme home-lleopard. Aquesta fruita li confereix una brutalitat enorme i li reforça totes les seves habilitats del Rokushiki. També li augmenta els instints animals al tractar-se d'un animal carnívor fins al punt que sembla que vulgui menjar-se en Ruffy. Quan està en forma híbrida, en Lucci utilitza una tècnica del Rokushiki anomenada Retorn a la vida amb la qual dóna més lleugeresa a la seva forma híbrida.

Haki Edita

Per més informació, mireu el següent article: Haki.

El Lucci va aprendre a utilitzar el Haki durant el Timeskip:

Busoshoku Haki Edita

És un usuari de Busoshoku Haki.

Kenbunshoku Haki Edita

És un usuari de Kenbunshoku Haki.

HistòriaEdita

PassatEdita

Lucci de petit entrenant

Lucci entrenant

Des de nen en Lucci entrenava durament a la seva terra natal per tal de perfeccionar el Rokushiki. Lluia el barret de copa que porta avui en dia i ja tenia en Hattori, o un altre colom precursor d'en Hattori, amb ell.
15 anys abans del fil temporal de la sèrie, sense contar el Timeskip, quan en Lucci tenia 13 anys va ser enviat a l'Illa Raid en un missió del Govern Mundial. En aquesta missió tenia que alliberar l'illa d'una tripulació pirata que l'havia pres com a base i havia empresonat tots els soldats del regne. En Lucci es presenta davant del rei i li demana informació de la situació. El rei es queda sorprès de veure un nen per encarregar-se de la missió i demana si el Govern s'està burlant d'ell. Abans de marxar en Lucci li diu que no qüestioni els mètodes del govern. En Lucci es presenta al vaixell dels pirates que estaven fent una gran festa. Allà en veure'l el porten davant del seu capità i ell diu que la justícia caurà sobre seu. Mentre es burlen d'aquestes paraules dos pirates l'ataquen amb espases per tal de matar-lo però ell ho bloqueja amb la seva Massa d'acer. La tripulació pensa que fa servir un estrany poder i l'envien amb la resta d'ostatges.
Lucci matança de soldats

En Lucci amb els cadavers dels soldats massacrats

Un cop al magatzem amb els ostatges demana si són tots allà. Quan li responen que sí ell els comença a eliminar a tots un a un utilitzant tècniques del Rokushiki mentre la tripulació ignora totalment aquest fet. Quan van a veure la situació es troben en Lucci sobre la pila de cadàvers dels soldats ple de sang i mirant-los amb menyspreu. El capità ordena que portin els canons per tal de matar aquest monstre sense cor. Al portar-los li disparen 5 bales a l'esquena que bloqueja fàcilment però li deixen la seva característica cicatriu semblant al símbol del Govern. El capità diu que s'ho mereixia per haver fet fracassar el seu pla i haver matat els seus valuosos ostatges. Quan el fum es dissipa i veuen que en Lucci ha sobreviscut a aquest infern la resta de pirates s'atemoreixen. Ràpidament fa servir en Soru per posar-se darrera del capità i amb un Shigan el mata d'un cop i el llença davant de la resta de la tripulació que fuig espantada. Si són morts, capturats o fugen no se sap. Quan torna davant del rei li diu que la seva missió ja ha acabat i marxa. Quan el rei li demana perquè ha matat els seus soldats ell diu que perquè eren dèbils per haver caigut en mans dels pirates sense lluitar i que per tant no es mereixien viure. Aquests fets són revelats pel Vicealmirall Doberman durant el Buster Call a Enies Lobby.

Saga de Water 7Edita

Arc de Water 7 Edita

En Lucci es va infiltrar a Water 7 juntament amb la Califa, en Kaku i en Blueno per tal de robar els plànols de l'arma Plutó. Es va infiltrar a la Galley-La i va arribar a ser un dels capatassos. Apareix per primera vegada durant la visita que fan els Pirates del Barret de Palla a la ciutat. Té una discussió amb en Paulie i mantenen una breu però consistent baralla.

Més tard torna a sortir ja quan el CP9 fa el seu moviment i entra a casa de l'Iceburg per tal d'obtenir els plànols. Allà revela la seva autèntica identitat i les intencions del grup. També és ell qui exposa la teoria que en Franky és en realitat en Cutty Flam i que és ell qui té els plànols. Manté una breu lluita amb la resta de capatassos de la Galley-La i en Ruffy qu guanya fàcilment. Més tard va a buscar en Franky al seu amagatall on el segresta i li diu que l'Spandam és el lider i cervell de tot a través d'una trucada telefònica.

Lucci al Tren de Mar

Lucci i Hattori al tren

Torna a sortir al tren de mar escortant la Nico Robin sense intervenir en els esdeveniments. L'únic que fa és eliminar en Nero quan irromp al vagó ja que deia que un que domina només 4 tècniques no és un lluitador complet del Rokushiki i que és massa dèbil per entrar al CP9.

Arc d'Enies Lobby Edita

Lucci a Enies Lobby

En Lucci i en Hattori a Enies Lobby

A Enies Lobby en Lucci no intervé gaire fins que no inicien les lluites. Convenç a en Kaku i la Califa per tal que mengin la Fruita del diable que els hi han donat i més tard es veu juntament amb en Hattori al balcó de la torre mentre els Pirates del Barret de Palla declaren la guerra al Govern Mundial.

És l'encarregat d'escortar l'Spandam i la Nico Robin cap a la Porta de la Justícia. A mig camí senten en Ruffy que va a buscar la Robin. Quan el senten ell se n'alegra i fa un somriure maliciós i li diu al director que segueixi endavant que ja se n'encarregarà ell. Es veu esperant en Ruffy en un magatzem.

Ruffy vs Lucci

Xoc entre en Lucci i en Ruffy a l'inici de la lluita

Allà comencen a lluitar. En un principi és ell qui té avantatge i a en Ruffy li costa de causar-li el més mínim dany. Durant la baralla apareix en Franky amb unes claus en busca de la Robin. En Ruffy entrete durament en Lucci prou temps per tal que en Franky s'avanci. Finalment en Ruffy activa en Gear Second i aconsegueix colpejar amb efecte en Lucci fins i tot estan aquest en forma híbirda. En Lucci descobreix el principi del Gear i se n'aprofita intentant desgastar en Ruffy. També enimg de la lluita trenca la paret del magatzem amb la tempesta de cames que a l'estar submergit es comença a inundar per tal d'evitar que la resta de la tripulació el segueixi i es burla d'ell dient-li que si continuarà lluitant o marxarà a rescatar els seus companys a lo que respon que sino el derrota no podrà salvar la vida de ningú.

Fet això activa el Gear Third per primer cop a la batalla i utilitza aquest poder per tal d'inflar els seus ossos. En Lucci se'l queda mirant creient que l'intenta intimidar però en Ruffy el colpeja amb una Pistola gegant de goma i l'envia fora del magatzem cap a un vaixell del Buster Call. En Lucci s'adona de la disminució de la velocitat i ataca en Ruffy obligant-lo a sortir d'aquest estat i anant a parar els dos en un vaixell de la Marina.

En Lucci utilitza la tempesta de cames a l'aire que per poc mata en Ruffy si no l'esquiva. Tots dos tornen a entrar de nou al magatzem i en Lucci es demana si és realment fort o està fent broma. També comenta l'inconvenient del Gear Third d'encongir-se i diu que si realment està disposat a rebre cops per aquest inconvenient. Llança en Ruffy contra la paret i es queda allà enquestat mentre és petit. En Lucci utilitza el retorn a la vida per fer la seva forma hibrida més petita i lleugera i així donar el cop final a en Ruffy que està immòbil. A l'últim moment en Lucci es resenteix de l'atac anterior d'en Ruffy i es veu obligat a aturar-se mentre en Ruffy recupera el seu tamany i surt de la paret.

Un cop fet això en Ruffy torna a entrar en el Gear Second i l'ataca amb una pistola jet. Tot i així en Lucci l'atrapa amb la cua i li diu que li mostrarà la tècnica més poderosa del Rokushiki, el Rokuogan i fereix greument en Ruffy. En Ruffy comenta que és com un dial d'impacte però més poderós. En Lucci s'adona de que el Gear Second està començant a perdre força i a esgotar en Ruffy.

La batalla continua mentre en Lucci comenta sarcàsticament que era impossible que escapessin d'Enies Lobby i rescatessin la Robin i que la seguiria arreu del món en nom de la seva Justícia Fosca. En Ruffy està molt debilitat i en Lucci l'ataca de nou amb un Rokuogan que el deixa estirat a terra. Tot i així en Ruffy es recupera gràcies a les paraules de l'Usopp des del Pont del Dubte. En Lucci ataca brutalment en Ruffy i el tanca en una part del magatzem evitant que en surti gràcies a la seva velocitat.

Lucci KO

Lucci fora de combat

En Lucci es disposa a acabar amb ell i li llança la tècnica més potent amb el Rokuogan del rei.
Rafega jet

Rafega jet d'en Ruffy que derrota en Lucci

Pensant-se que l'havia mort es gira i veu com en Ruffy dret li llança una rafega jet de goma goma amb tots els sentiments i records als punys que aconsegueix derrotar en Lucci que es queda estirat a terra fora de combat.

Informe independent del CP9Edita

Informe independent del CP9

En Lucci agraint al doctor que l'hagi curat

Després del Buster Call, en Lucci és salvat per en Blueno. Degut a les seves ferides es carregat per en Kumadori ja que està inconscient i no pot moure's. Seguint les vies del Tren de Mar arriben a St. Poplar on els seus companys es veuen obligats a fer-se artistes de carrer per tal de guanyar diners per donar-li tractament mèdic.
CP9IR

Lucci amb la seva justícia excessiva

Un cop recuperat els Pirates Candy arriben a la ciutat per tal de destrossar-la. Ell fent un us excessiu de la seva justícia elimina tots els pirates. Es felicitat pels ciutadans i marxa de la ciutat. Després van a la seva illa natal on veuen la nova generació del CP9. Allà després de fugir dels soldats de la Marina que havia enviat l'Spandam per eliminar-los li envien un missatge d'amenaça i marxa amb els seus companys a buscar-lo.

Durant el Timeskip Edita

Lucci es va unir al CP-0 durant el salt temporal. Durant els dos anys, es va enfrontar en diverses ocasions amb el Sabo causa de interaccions entre el Govern Mundial i els revolucionaris.

Saga de l'Aliança Pirata Edita

Arc de Punk Hazard Edita

En Lucci va observar la retransmissió del Caesar Clown mentre aquest anunciava els seus nous experiments en directe al Submón.

Arc de Dressrosa Edita

Després de la derrota del Doflamingo, en Lucci va arribar a Dressrosa amb qui va ser el seu antic cap; Spandam (sent aquesta vegada el seu subordinat), tots dos en qualitat de membres del CP-0. Allà, va parlar amb el Kaku mitjançant un Den Den Mushi sobre la desaparició de totes les armes, papers o qualsevol resta de contraban al port subterrani; el que els va portar a sospitar dels membres de l'Exèrcit Revolucionari.

Saga dels Yonko Edita

Els següents esdeveniments són no cànon i per tant no es consideren part de la història cànon.

Heart of Gold Edita

El CP-0 va capturar a una noia anomenada Myskina Olga pensant que era la clau per aconseguir el Pure Gold, un tresor desitjat pels Nobles Mundials. Un dels agents del Lucci va informar de la fugida de l'Olga, provocant que aquest l'amenacés si no aconseguia recuperar-la.

L'agent va informar més endavant sobre la derrota de Mad Treasure i la pèrdua del Pure Gold en l'oceà. En Lucci va decidir finalitzar la missió per tal de mantenir l'equilibri del món, donant-se compte tot seguit que el Mad Treasure seguia les ordres del Gild Tesoro.

One Piece Film: Gold Edita

En Lucci va viatjar per demanar-li al Sakazuki la seva col·laboració amb el Gild Tesoro. L'almirall de flota va mostrar el seu descontentament en ajudar a un pirata com el Tesoro, però en Lucci li va insistir i va ordenar que complís les seves ordres, ja que eren les ordres directes dels Nobles Mundials.

Més endavant, en Lucci va navegar al costat d'una enorme flota de l'Armada cap al Gran Tesoro. Allà, la flota va atacar el Gran Tesoro amb l'intenció de destruir-ho, però en Sabo va aparèixer de sobte per evitar que en Lucci acabés amb el seu germà Ruffy, qui es trobava encara a bord del gran vaixell. Després d'una breu xerrada sobre la justícia i la llibertat, en Lucci va activar la seva fruita del diable i tots dos van començar a combatre.

La seva batalla, igualada en tot moment, va ser detinguda per la caiguda del cos del Tesoro en el vaixell en què combatien, cosa que va provocar el comiat del Lucci després d'ordenar la captura del Tesoro. Després de la retirada del Sabo, en Lucci i la resta, van esperar a que el Gran Tesoro explotés tal com havien escoltat que faria. Després de la treta de la Carina, la flota del Lucci va començar a perseguir els Pirates del Barret de Palla, que escapaven al Thousand Sunny.

Conclou secció no cànon.

Arc del Levely Edita

Quan en Charlos va intentar prendre a la Shirahoshi com esclava per la força en una concorreguda plaça de Mary Geoise, en Sai i el Leo van tractar d'impedir-ho, però en Lucci els va atacar impedint la seva interferència. Després d'això, es va presentar al costat del Kaku, la Stussy i un altre membre de l'CP-0 disposats a emparar en Charlos i permetre que es dugués a Shirahoshi com a esclava. Malgrat els reclams de la princesa Vivi, en Lucci no va cedir. Quan el rei Neptune es va preparar per atacar-lo, en Charlos li va ordenar matar el monarca, però abans que pogués complir el seu ordre, en Mjosgard, un altre noble mundial, va colpejar al Charlos amb una maça i va dissuadir la situació.

Trivia Edita

  • En resposta a una de les cartes dels seus fans, Oda va dibuixar als membres del CP9 en la seva infància. El dibuix corresponent al Lucci revelava a aquest amb una petita branqueta d'arbre, una samarreta en la qual posava "pau" en kanji i estant al costat d'un colom (amb corbata), la qual cosa podria suposar que Lucci té a Hattori com a mascota des que era nen.
  • És l'únic membre del CP9 amb cognom.
  • En Lucci tendeix a fer servir sempre un barret de copa tot i que aquest treballa d'incògnit.
  • En Lucci té una certa semblança a el famós guitarrista Slash, tant pels cabells com pel barret de copa.
  • Té la mateixa edat que la Robin.
  • Les cicatrius que té a l'esquena, a causa dels canons a l'illa Raid, tenen el mateix "dibuix" que el símbol que representa el Govern Mundial.
  • Casualment era el més inesperat per ser un membre del CP9 a l'igual que la Califa i el Kaku.
  • El tema animal de Lucci és el lleopard.
  • En la cinquena enquesta de popularitat, en Lucci va obtenir el lloc 45, tornant el membre més popular del CP9.