FANDOM

Rocks D. Xebec
Rocks D. Xebec manga
Informació
Nom japonès: ロックス・D・ジーベック
Nom anglès: Rox
Nom català: Rocks D. Xebec
Primera aparició: Capítol 957[1]
Afiliació: Pirates d'en Rocks[1]
Ocupació: Capità Pirata[1]
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Rocks D. Xebec, més conegut com a Rocks, era el capità dels Pirates d'en Rocks. Era un pirata prominent 40 anys enrere, abans que el Rei dels Pirates Gol D. Roger arribés al poder.[1][2]

AparençaEdita

Quaranta anys enrere, en Rocks semblava ser un humanoide amb una proporció normal. Tenia els cabells llargs que s’arreplegaven en trenes que s’enganxaven en totes direccions. Semblava que duia una jaqueta de mariner.[1]

PersonalitatEdita

El somni d'en Rocks era ser el Rei del Món (世界の王, Sekai no Ō?), i va atacar molts llocs i ho destruïa tot al seu pas. També tenia molta curiositat per assumptes que el Govern Mundial havia mantingut ocults.[1]

Habilitats i PodersEdita

Tot i que es desconeix la força i habilitats individuals d'en Rocks, va tenir una bona reputació per presidir una tripulació de persones extremadament poderoses. Moltes d’aquestes persones seguirien fent nom per elles mateixes i tres d’elles es convertirien en Yonko. De fet, era prou fort per mantenir tota la tripulació que constava de membres massivament poderosos com la Big Mom, en Kaido, en Barbablanca i en Shiki, que estaven disposats a matar-se, mostrant un testimoni de la seva força i lideratge. També se'l considerava el rival més formidable del rei pirata Gol D. Roger, encara més que el seu subordinat Barbablanca va arribar a ser mai; va haver de caldre la unió d'en Roger i en Monkey D. Garp per poder-lo derrotar.[1]

HistòriaEdita

PassatEdita

Més de 40 anys enrere, en Rocks i uns quants altres pirtaes van arribar a l'illa de Hachinosu per conèixer's i buscar un camí cap a la fama i la fortuna. Arran de la reunió, en Rocks es va fer càrrec d’aquest grup, que es van anomenar els Pirates d'en Rocks, i els va portar per un camí de destrucció amb l’objectiu de conqueri el món.[1]

38 anys abans del present, en Rocks va portar la seva tripulació a una missió que posava en perill als Nobles Mundials i als seus esclaus. A God Valley, els Pirates d'en Rocks van ser interceptats per en Monkey D. Garp i en Gol D. Roger, que havien format una aliança. Es va produir una batalla massiva, i segons en Sengoku, en Rocks va perdre la vida allà.[1]

LlegatEdita

Molts dels subordinats d'en Rocks van continuar endavant i es van convertir en pirates extremadament notables, particularment l'Edward Newgate, la Charlotte Linlin, i en Kaido, que es van convertir en tres dels Yonko governant el Nou Món.[1] Altres membres com en Shiki es van convertir en un pirata infame que va xocar amb els Pirates d'en Roger en diverses ocasions i es va convertir en el primer intern a escapar-se d'Impel Down i el capità John va reunir un tresor fabulós.

El lloc d'en Rocks a la història s'ha reduït considerablement en les dècades després de la seva mort, i molts membres de l'Armada més joves no saben qui és. Segons en Sengoku, aquest desconeixement sobre ell es deu principalment a la intervenció del Govern Mundial, ja que en la seva trajectòria es va aficionar en temes que el Govern havia prohibit. Addicionalment, a causa de la falta de companyonia entre els Pirates d'en Rocks, la majoria dels antics subordinats d'en Rocks no parlen molt dels seus temps navegant amb la tripulació.[1]

TriviaEdita

  • L' Stelly creia que seure al Tron Buit el convertiria en el "Rei del Món"; no se sap si en Rocks coneixia la seva existència.[3]
  • Un xabec és una embarcació de vela.

ReferènciesEdita

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 One Piece Manga — Vol. 95 Capítol 957, en Rocks és vist per primer cop en una silueta.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 90 Capítol 907 i Episodi 887, la Hina i en Garp parlen sobre en Rocks.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 90 Capítol 907 i Episodi 886, apareix el Tron Buit.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates d'en Rocks
Capità: Rocks D. Xebec
Membres: Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Shiki  •  John
Habilitats
Basades en Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Gura Gura no Mi
Basades en Armes: Murakumogiri
Articles Relacionats
Illes: Hachinosu  •  God Valley
Arcs: Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Altres: Yonko  •  Testament d'en D.  •  Incident de God Valley (Monkey D. Garp  •  Gol D. Roger)