FANDOM

Rockstar
Manga - Anime

Rocksta

Informació
Nom japonès: ロックスター
Nom anglès: Rockstar
Nom català: Rockstar
Afiliació: Pirates del Pèl-Roig
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 94.000.000Berrysymbol
Aniversari: 9 de juny[1]
Doblatge català: Amadeu Aguado
En Rockstar és un membre nou de la tripulació dels pirates d'en Shanks.

Aparença Edita

En Rockstar és un home alt, de pell bastant fosca i amb el cabell vermell, despentinat. La seva vestimenta està composada per una capa porpra (la qual porta lligada de cintura en avall amb uns botons), porta una camisa de color taronja clar i al coll un mocador de color vermell. Porta un mocador grog lligat a la cintura com un cinturó. També vesteix uns pantalons blau cel i unes botes marrons. Porta un sabre, el qual es subjecta amb una espècie de bandolera que li travessa el pit.

Personalitat Edita

És una home orgullós, ja que s'ofen molt quan es insultat pels Pirates d'en Barbablanca i es disposa a lluitar contra ells perquè havien malmès el seu honor. També es veu que es un home de confiança, i que es valent, ja que no té por de portar el missatge d'en Shanks a en Barbablanca.

No es sap gran cosa sobre ell, però ha de ser un home fort per tenir una recompensa de 94.000.000 milions i ser un dels homes de confiança d'un Yonko.

Armes Edita

Es suposa que és hàbil amb l'espasa, ja que és l'única arma que porta.

Història Edita

Passat Edita

Igual que la majoria dels membre de la tripulació d'en Shanks, no se'n sap gran cosa, però quan es al Moby Dick afirma que en algun moment del passat va ser un pirata gran i famós.

Jaya Edita

En Shanks envia en Rockstar a portar-li una carta a en Barbablanca, el qual, la hi estripa al davant, i després d'això la tripulació d'en Barbablanca se'n riu, i aquest es disposa a lluitar, però després de parlar amb en Shanks, aquest li diu que es mes important conservar la vida que l'honor, i que torni amb ells.

Post Enies Lobby Edita

Quan en Shanks va a veure en Barbablanca, en una escena només del manga, se'l veu amb en Yasopp, en Lucky Roo i en Ben Beckman al fons del vaixell.

Marineford Edita

No se'l veu amb la tripulació quan arriben a Marineford, això suggereix que no es veiés simplement perquè era a una altra banda.

Trivia Edita

  • Aparentment recorda a en Hatchan.
  • Segurament el seu caràcter orgullós és una referència a que les estrelles del rock, quan són grans, presumeixen de que anteriorment van ser molt famosos, per veure si la gent els recorda, i si no és així, es senten ofesos, igual que en Rockstar quan pregunta als membres d'en Barbablanca si algú el recorda d'abans i tots diuen que no i s'ofen.

Referències Edita