FANDOM

Rokuro
Manga - Anime

Rokuro anime

Informació
Nom japonès: ろくろ先生
Nom anglès: Rokuro
Nom català: Rokuro
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Gifter
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Rokuro és una mestra d'escola de la Capital de les Flors del País de Wano i una gifter dels Pirates Bèsties.

Aparença Edita

La Rokuro és una dona d'estatura mitjana amb els cabells rosats, els qual li arriben fins a les espatlles. Té ulls grocs, porta pintallavis vermell i una petita flor de color magenta als cabells. A l'haver menjat una fruita SMILE de serp, pot allargar el seu coll, a més de tenir ullals i una llarga llengua bífida. Porta un quimono morat adornat amb motius florals blaus i un obi amb ratlles vermelles.

Personalitat Edita

La Rokuro és molt lleial al Kurozumi Orochi, ja que adoctrina els seus alumnes perquè ho vegin com un heroi mentre que critica al Kozuki Oden i els seus vasalls.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: SMILE.

La Rokuro va menjar una SMILE de serp que li permet estirar el coll, a més de créixer llargs ullals i una llengua de serp.

Història Edita

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

La Rokuro és vista en un col·legi de la Capital de les Flors donant una classe als seus alumnes sobre els conceptes de «país tancat» i «país obert».

Trivia Edita

  • La seva habilitat i nom estan inspirats en la mítica criatura japonesa rokurokubi.
  • Actualment és l'única gifter sense rang d'estrella amb un nom conegut, ja que als altres se'ls crida pel nom de l'animal que representa la seva fruita SMILE seguit de -man.