FANDOM

Ryu
Ryu
Informació
Nom japonès: リュウ爺
Nom anglès: Grandpa Ryu
Nom català: Ryu
Primera aparició: Episodi 55
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Ryu (リュウ爺, Ryu-ji, literalment "Avi Drac") és un drac que va viatjar amb els Pirates del Barret de Palla (juntament amb l'Apis) a la saga de l'Illa Creuer.

En Ryuji era un drac molt vell i feble, fins al punt que ja no podia volar. A vegades era una mica senil i va tractar de menjar-se en Ruffy i l'Usopp pensant que eren aliments.

Per alguna estranya raó, en Ruffy va ser capaç d'entendre el que estava dient en Ryu i va transmetre el seu últim missatge a l'Apis.

Aparença Edita

En Ryu és un vell drac gris amb plomes verdes a la part superior del seu cos, les ales i la cua.

Personalitat Edita

Era amigable amb els del seu voltant, com apareix quan l'Apis intentava vigilar per ell. També tenia cura d'ella i va mostrar preocupació quan en Nelson va llençar l'Apis i la va ferir.

Com un drac Ryu podria volar lliure a qualsevol lloc que desitjava, no obstant això, a causa de la seva edat, ja no va poder volar.

Història Edita

Nodó de Sennenryu

En Ryu després de tornar a néixer.

L'Apis i en Ruffy van aconseguir protegir-lo d'en Nelsonel temps suficient com per a tornar-lo a la seva pàtria l'Illa Perduda, on podria tornar a néixer.

En un moment, l'Eric tenia com a ostatge a l'Apis i, després d'un intent d'aquesta per a escapar, l'Eric la fereix. Això va fer que en Ryu finalment s'aixequés i cridés al cel i volés cap a en Nelson. No obstant això, en Ryu es va trobar amb un intent de foc i va caure sobre la superfície de l'oceà.

En el moment de la seva mort, li va dir a en Ruffy que havia complert el seu "desig".