FANDOM

SBS Volum 4

Dibuix del primer SBS

Volums SBS

04  • 05  • 06  • 07  • 08  • 09  • 10
11  • 12  • 13  • 14  • 15  • 16  • 17
18  • 19  • 20  • 21  • 22  • 23  • 24
25  • 26  • 27  • 28  • 29  • 30  • 31
32  • 33  • 34  • 35  • 36  • 37  • 38
39  • 40  • 41  • 42  • 43  • 44  • 45
46  • 47  • 48  • 49  • 50  • 51  • 52
53  • 54  • 55  • 56  • 57  • 58  • 59
60  • 61  • 62  • 63  • 64  • 65  • 66
67  • 68  • 69  • 70  • 71  • 72  • 73
74  • 75  • 76

L: (Lector)

O: (Oda)

Preguntes importantsEdita

Capítol 27Edita

L: Quines són les edats d'en Ruffy, en Zoro, en Shanks i la Nami?

O: Hi ha moltes cartes que em pregunten les seves edats. Moltíssimes. Crec que es la pregunta que em fan més. Bé, la respondré. Actualment, en Ruffy té 17 anys, en Zoro 19 i la Nami 18. Com que no saben on es troba en Shanks actualment, et diré la seva edat fa 10 anys. Tenia 27 anys quan va visitar el poble d'en Ruffy. Casualment, l'Ussop té 17 anys, la mateixa edat que en Rufy.

L: Per que els malvats són tan sospitosos?

O: Hum... Sospitosos? Bé, ara que ho comentes sí, ho són bastant. Però són una espècie misteriosa de sospitosos... Són fascinants, no?

L: Oda Eiichiro-sensei, pots estirar els braços i les cames com en Ruffy? Estava escrit en el Jump.

O: Uah! Els hi vaig dir que era un secret!

Capítol 28Edita

L: Tinc una pregunta per tu, Oda-sensei. Què fas amb tot el que t'envien els fans?

O: Està a la meva habitacó. TOT. Per cert, llegeixo totes les cartes i postals que m'envieu. M'anima molt. Si això segueix així puc dir sense temor a equivocar-me que seguiré sent un mangaka. Moltes gràcies!

L: L'origen del nom d'en Zoro és del famós pirata François L'Ollonais?

O: Exacte, vaig agafar el nom del pirata més cruel dels pirates del Carib. Els noms d'en Morgan i l'Alvida són de pirates reals.

Cues de cavall Buggy

Dibuix d'en Buggy amb barret i sense.

L: Això és sobre el pirata Buggy el Pallasso! Això que li sobresurt als costats del seu barret és el seu cabell real? O és només decoració? Tinc molta curiositat! Si aquest és el seu cabell verdader és realment llarg...

O: Si, m'han fet aquesta pregunta diverses vegades. Mira això . Sí, és real.

Capítol 29Edita

L: Per que en Ruffy és tan inquiet?

O: Deu ser pel ximple que és.

L: El tresor de'n Ruffy és el seu barret de palla. És també el teu tresor un barret de palla, sensei? Si no ho és digues-me què és!

O: El meu tresor? Sense dubte VOSALTRES, ELS LECTORS!

Cabell Mohji

Dibuixos d'una possible evolució del pèl d'en Mohji

L: Com va acabar així els cabells d'en Mohji?

O: Va néixer així, només que aquests 2 punts van créixer més ràpid del compte. Si ho hagués deixat tal qual acabaria semblant-se a un conill.

L: He inventat una nova tècnica especial per en Ruffy. Primer infla el seu estómac amb el Globus de goma-goma, després fa servir la Pistola de goma-goma o una de les espases d'en Zoro per obrir-li un forat i després... explosió! El nom serà Bomba de goma-goma.

O: Gràcies per la idea però llavors en Ruffy... ja saps... moriria.

Capítol 30Edita

L: Quant pot estirar en Ruffy el seu braç? Digues-m'ho per favor.

O: Molt. Ara mateix el pot estirar amb 72 Gomu Gomus. En Ruffy m'ha dit que s'està esforçant per poder estirar-lo 100 Gomu Gomus.

L: Encantat de conèixer-te. Gràcies a tu, Oda-sensei, he pogut arribar a l'institut a temps. Moltes gràcies.

O: Val... eh?

L: Com decideixes els noms dels personatges?

O: Només penso el que millor els queda a cadascun. També els obtinc de noms de pirates reals. O no.

L: Per què en Ruffy mai mata als seus enemics? No va matar a en Mohji, no va matar a en Helmeppo ni al capità Morgan ni a ningú, bé, va ser en Zoro el que es va carregar a en Morgan, però així i tot per què?

O: Aaah, bona pregunta. Bé, primer de tot, en Morgan està viu, els seus antics subordinats l'han ficat a la presó. Així que per què no el va matar? En aquesta era, la gent dedica la seva vida a les seves creences i conviccions, i lluiten. En Ruffy lluita i destrueix les conviccions d'uns altres. Quan aquestes conviccions es destrueixen i perden, sofreixen un dolor tan gran com el de la mort. Crec que per a aquests pirates, matar o no matar és secundari a vèncer o perdre.

Capítol 31Edita

L: Per cert sensei, t'agraden els animals? Sembla que hi ha almenys un animal en cada portada.

O: Si que poso animals en les meves portades. Bé, si t'agrada alguna cosa t'agrada, però jo qualificaria el meu gust pels animals com a "moderat". Simplement m'agrada dibuixar animals, m'agrada dibuixar coses rares, com a pandes rugint de riure quan neixen o ratpenats fugint de les autoritats. També m'agraden les cares que són com un mussol al que hagin disparat amb un llançador de pèsols.

L: Aquests símbols que semblen caques en el vestit d'en Kuro són caques? O tenen un altre significat?

O: Són caques.

L: Una pregunta. Les 3 mesures de la Nami. Ho demano de debò.

O: Ja veig, una pregunta honesta. Bé, ho entenc, jo no les sé, així que per què no anem a mesurar-les nosaltres mateixos? Bé! Anem allà!

N (Nami): Què? Les meves 3 mesures?

O: Uah! M'has espantat, no sabia que estaves aquí, Nami... Perfecte, acabem amb això! THONK. Auu!

N: Et deixaré mesurar-me però... serà car saps?

O: Uh? ...quant? QUÉEEE? TANT?? Creus que jo puc pagar això? Ara! Una oportunitat! POW! Aay!

N: Si no tens diners no hi ha tracte. Porta alguna cosa la propera vegada. Adéu!

O: Merda! Bé, a qualsevol preu, ACONSEGUIRÉ que ens deixi mesurar-la. Tan sols espereu, nois, compliré la meva promesa.

=Capítol 32Edita

L: Tinc una pregunta. Per què en Zoro sempre porta aquesta faixa per a vells (haramaki)?

O: Què maleducat! Asseu-te aquí ara mateix! Bé! Recorda que el haramaki és la peça per a la batalla més a la moda. Contempla-ho! Ja pots anar-te.

Wanted Mikio Itoo

El Wanted de Mikio Itoo.

L: Qui és aquesta persona anomenada Itou Mikio que apareix en els mangues One Piece, Butsu Zone i Rurouni Kenshin? Ni tan sols ho van aclarir en Butsu Zone. Així que m'agradaria que ho expliquessis.

L: Ho preguntaré directament! Qui és Itou Mikio? Tinc molta curiositat. El vaig trobar en el volum 1, pàgina 14, darrere del contramestre, pàgina 16, en la primera vinyeta en l'ampolla, pàgina 86, en la segona vinyeta, darrere d'en Ruffy, i en el volum 2, en la portada de la pàgina 3, al costat d'en Zoro. Em podries dir qui és?

O: Així que ho vas trobar. Si, existeix, es diu Mikio Itoo i és un dibuix ràpid. Els personatges de Butsu Zone (que va ser dibuixat per Sandem Takei que està actualment dibuixant Shaman King pel Jump) i en Rurouni Kenshin són actors ambulants i són la mateixa persona. Diguem que és un viatger de terres salvatges. Quantes vegades ens haurà salvat la vida cobrint-nos? Potser alguna vegada ens ho reveli...

NavegacióEdita

SBS
Volums SBS: SBS Volum 4  • SBS Volum 5  • SBS Volum 6  • SBS Volum 7  • SBS Volum 8  • SBS Volum 9  • SBS Volum 10  • SBS Volum 11  • SBS Volum 12  • SBS Volum 13  • SBS Volum 14  • SBS Volum 15  • SBS Volum 16  • SBS Volum 17  • SBS Volum 18  • SBS Volum 19  • SBS Volum 20  • SBS Volum 21  • SBS Volum 22  • SBS Volum 23  • SBS Volum 24  • SBS Volum 25  • SBS Volum 26  • SBS Volum 27  • SBS Volum 28  • SBS Volum 29  • SBS Volum 30  • SBS Volum 31  • SBS Volum 32  • SBS Volum 33  • SBS Volum 34  • SBS Volum 35  • SBS Volum 36  • SBS Volum 37  • SBS Volum 38  • SBS Volum 39  • SBS Volum 40  • SBS Volum 41  • SBS Volum 42  • SBS Volum 43  • SBS Volum 44  • SBS Volum 45  • SBS Volum 46  • SBS Volum 47  • SBS Volum 48  • SBS Volum 49  • SBS Volum 50  • SBS Volum 51  • SBS Volum 52  • SBS Volum 53  • SBS Volum 54  • SBS Volum 55  • SBS Volum 56  • SBS Volum 57  • SBS Volum 58  • SBS Volum 59  • SBS Volum 60  • SBS Volum 61  • SBS Volum 62  • SBS Volum 63  • SBS Volum 64  • SBS Volum 65  • SBS Volum 66  • SBS Volum 67  • SBS Volum 68  • SBS Volum 69  • SBS Volum 70  • SBS Volum 71  • SBS Volum 72  • SBS Volum 73  • SBS Volum 74  • SBS Volum 75  • SBS Volum 76
Personatges SBS: Kumadori Yamanbako  • Teru  • Stefan  • Tomato Gang  • Imperdonable Màscara  • Kumae
Fruites del Diable SBS: Gero Gero no Mi  • Samu Samu no Mi  • Ero Ero no Mi