FANDOM

SBS Volum 8

Dibuix del vuitè SBS

Volums SBS

04  • 05  • 06  • 07  • 08  • 09  • 10
11  • 12  • 13  • 14  • 15  • 16  • 17
18  • 19  • 20  • 21  • 22  • 23  • 24
25  • 26  • 27  • 28  • 29  • 30  • 31
32  • 33  • 34  • 35  • 36  • 37  • 38
39  • 40  • 41  • 42  • 43  • 44  • 45
46  • 47  • 48  • 49  • 50  • 51  • 52
53  • 54  • 55  • 56  • 57  • 58  • 59
60  • 61  • 62  • 63  • 64  • 65  • 66
67  • 68  • 69  • 70  • 71  • 72  • 73
74  • 75  • 76

L: (Lector)

O: (Oda)

Preguntes importantsEdita

  • Personatges més intel·ligents de One Piece.
  • Rangs de la marina.
  • Significat de la D.
  • Els pirates i el rom.

Capítol 64Edita

L:Salutacions, sóc un terralien (barreja de terrícola i alien) que viu a la mateixa casa en la qual vivia fa molt temps la núvia del germà de l'amic del pare de l'Usopp.

O: Ooooh... que comenci l'SBS!

L: Els rellotges de sorra a banda i banda de la calavera i ossos en la bandera d'en Krieg se suposa que són una amenaça per a l'enemic, però s'usaven realment els rellotges de sorra per a això en aquests temps?

O: Hi havia banderes pirates amb rellotges de sorra en elles. Bàsicament indicaven que quedava poc temps fins a la seva mort o rendició. Vindrien a dir "És qüestió de temps que us rendiu".

L: Oda-sensei, ja que en Ruffy és un home de goma, signfica que el seu penis es pot estirar també?

O: El seu penis també es pot estirar.

L: Tinc una pregunta: de quants g/cm3 és el poder de les puntades d'en Sanji? M'agradaria que em diguessis una resposta de fins a 2 decimals, siusplau.

O: Si et sóc sincer, és impossible de mesurar. Hi ha màquines en salons recreatius que mesuren la força de la teva puntada, veritat? Bé, doncs si en Sanji provés un joc d'aquests no només destrossaria el joc sinó també la paret de l'edifici. Però si s'intentés mesurar d'alguna forma la seva força jo diria 21 bats. El poder de destruir 21 bats de beisbol d'una puntada.

Capítol 65Edita

L: Hey! Oda-chan! Segueixes treballant en One Piece? Segueix dibuixant, mestre! Molt bé, Ei-chan, aquí està la meva pregunta. Quins són els personatges de One Piece amb major i amb menor quocient intel·lectual? Val, això és bastant per avui.

O: T'ho diré, però quan dius One Piece jo em referiré a "tots els personatges de One Piece que han estat presentats fins ara". Aclarit això puc dir que el personatge amb major coeficient intel·lectual és el contramaestre d'en Shanks: en Ben Beckman. És un gran membre de la tripulació, que posseeix un sorprenent coneixement i força, i aconsella a en Shanks. I just després d'ell probablement anirien el capità Kuro després la Nami... etc. Quant al menor quocient intel·lectual... no puc decidir al pitjor, tots són idiotes.

L: Oda-sensei de debò que la teva casa està feta de cartró? (m'ho va dir un amic).

O: Si, encara que plogui, faci sol o nevi, sempre dibuixo el meu manga. Però no passa res, la tinta que faig servir és resistent a l'aigua (PRECAUCIÓ: Els nens bons no han de creure'm).

L: Què és aquesta capa que porta en Buchi dels germans Nyaban? És un futon?

O: En realitat és un "kotatsu-buton", ja que és un gat.

L: La pose d'en Ruffy en la portada del volum 3 està inspirada en "Aiiin" de Ken Shimura?

O: Siiiii que ho està! És l'Aiiin!

Capítol 66Edita

L: Li agrada la merda a en Sanji?

O: Li ENCANTA la merda.

L: No entenc el sistema de la Marina molt bé. És capità el màxim rang? Està en Coby en una base? On aniria el tinent Fullbody?

O: En Coby està a la base de la 153ª unitat. Els oficials del rang capità i per damunt governen les bases escampades pel món. Em pregunto quan arribarà el dia en que en Coby es converteixi en oficial...

L: En el volum 5, pàg 159, 3ª vinyeta va aconseguir aquest tipus gros de la cantonada inferior esquerra robar el menjar?

O: Bona troballa! Sorprenent! Aquest és Mr. Motzel, el gourmet saps? Es va menjar el seu menjar, sí. Després van lluitar. La noia és la filla de Mr. Motzel.

Capítol 67Edita

L: Sensei, m'agradaria mooooooolt que fes alguna cosa. "Què és?" et preguntaràs... un horari de One Piece, per descomptat!

O: Un horari, eh? Uauh! Que sentimental ha sonat. Què tal així? Copia-ho, engrandeix-ho, encongeix-ho fes el que vulguis amb ell! Em pregunto si hi haurà escoles amb 7 hores de classe... Bé, jo ho he dibuixat així. (Dibuix no disponible).

Capítol 69Edita

L: Per ser una noia tan guai i valenta com en Zoro, per on haig de començar?

O: Una noia eh? Hmmm... primer posa't a la gatzoneta! Després, per ser valenta menja sardines!

L: Hola, Oda-*sense! He creat una cançó per en Ruffy. Per favor, llegeix, balla i plora: Gomu Gomu Gomu Go---mu Yayyyyy sóc un humà de goma, en altres paraules un home goma? Gomu Gomu Gomu Go—mu Yahooooo lalalala-lala-lalalala-oooh Gomu Gomu Gomu Go—mu Esti—ra sóc el rei dels pirates, en altres paraules genial! Gomu Gomu Gomu Go—mu Gomu Gomu Gomu Go—mu. Què tal està? Sóc el campió així que puc conquistar el món? Haig de fer-ho? Val, allà vaig!

O: Yayyyy! Vés on vulguis!

L: En Ruffy està fet de goma natural o goma artificial? --Una agència d'investigació meteorològica—

O: Està fet de goma natural (-ment estúpida).

L: Quan parlem de One Piece, jo dic que m'agrada en Shanks, el meu amic S diu que li agrada en Zoro i al meu amic I li agrada en Ruffy, però a R li agraden en Buggy i en Jango. Ha d'anar a veure a un doctor?

O: Escollir a aquests dos és realment una malaltia greu... hauries de dir-li que es quedi a casa i que ho porti com ben pugui. I després digues-li... que ha de ser fort... i que la vida mereix la pena viure-la... i aquestes coses...

Capítol 70Edita

L: En "*Monkey D. Ruffy" què signfica aquesta D? És donburi (un bol) o potser daibutsu (gran estàtua de Buda)? O potser...? Estic molt interessat, per favor digues-ho.

O: He rebut un gran nombre de cartes... però no puc respondre a aquesta pregunta. No puc respondre-la "encara"... Per favor llegiu-la com una D i no penseu gens sobre ella.

L: Quin vincle hi ha entre els pirates i el rom? Vas llegir en algun llibre que els pirates i el rom estaven connectats?

O: No solament entre pirates i rom, més aviat entre mariners i rom. En resum, el rom és barat. Per això, en els dies de la navegació a Anglaterra el licor amb el qual pagaven als mariners va passar de ser brandy a rom, i els bevedors compulsius del mar van fer famosa aquesta beguda. Quant a perquè portaven tant licor en els viatges era perquè l'aigua es podia fer malbé.

L: Anit vaig trobar a un tipus del planeta Gomu Gomu. Quan li vaig preguntar "quant pots estirar el teu braç?" ell va dir "705 Verí Gomu Gomus" Quant són 705 Verí Gomu Gomus?

O: Has conegut a algú del planeta Gomu Gomu? WOW! És genial! Un Verí Gomu Gomu és 10 vegades un Gomu Gomu. En altres paraules: 7050 Gomu Gomus!! És una longitud astronòmica! Però vés amb compte, els Gomu Gomunians són famosos per donar les respostes més exagerades de l'univers!

NavegacióEdita

SBS
Volums SBS: SBS Volum 4  • SBS Volum 5  • SBS Volum 6  • SBS Volum 7  • SBS Volum 8  • SBS Volum 9  • SBS Volum 10  • SBS Volum 11  • SBS Volum 12  • SBS Volum 13  • SBS Volum 14  • SBS Volum 15  • SBS Volum 16  • SBS Volum 17  • SBS Volum 18  • SBS Volum 19  • SBS Volum 20  • SBS Volum 21  • SBS Volum 22  • SBS Volum 23  • SBS Volum 24  • SBS Volum 25  • SBS Volum 26  • SBS Volum 27  • SBS Volum 28  • SBS Volum 29  • SBS Volum 30  • SBS Volum 31  • SBS Volum 32  • SBS Volum 33  • SBS Volum 34  • SBS Volum 35  • SBS Volum 36  • SBS Volum 37  • SBS Volum 38  • SBS Volum 39  • SBS Volum 40  • SBS Volum 41  • SBS Volum 42  • SBS Volum 43  • SBS Volum 44  • SBS Volum 45  • SBS Volum 46  • SBS Volum 47  • SBS Volum 48  • SBS Volum 49  • SBS Volum 50  • SBS Volum 51  • SBS Volum 52  • SBS Volum 53  • SBS Volum 54  • SBS Volum 55  • SBS Volum 56  • SBS Volum 57  • SBS Volum 58  • SBS Volum 59  • SBS Volum 60  • SBS Volum 61  • SBS Volum 62  • SBS Volum 63  • SBS Volum 64  • SBS Volum 65  • SBS Volum 66  • SBS Volum 67  • SBS Volum 68  • SBS Volum 69  • SBS Volum 70  • SBS Volum 71  • SBS Volum 72  • SBS Volum 73  • SBS Volum 74  • SBS Volum 75  • SBS Volum 76
Personatges SBS: Kumadori Yamanbako  • Teru  • Stefan  • Tomato Gang  • Imperdonable Màscara  • Kumae
Fruites del Diable SBS: Gero Gero no Mi  • Samu Samu no Mi  • Ero Ero no Mi