FANDOM

Sam
Manga - Anime

Sam

Informació
Nom japonès: サムさん (Samu-san)
Nom anglès: Sam
Nom català: Sam
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Sam (サムさん, nom sencer: "Persona ordinària del dia a dia" Sam-san) és un borratxo que apareix en escasses ocasions, entre la gent i en llocs aleatoris. L'idea d'en Sam és la mateixa que la d'en Pandaman, només que és molt més rar de veure i es fa notar menys. La seva primera aparició va ser a la Saga de l'Arlong, després que en Ruffy derrotés l'Arlong, quan tothom ho estava celebrant. Més tard, apareix en el manga a la Saga d'Alabasta.

En Sam apareix també a la Saga de Loguetown, en el qual ell és un dels jutges d'un concurs de cuina per determinar el millor cuiner de l'East Blue. En ell va participar en Sanji i hi va guanyar. També s'ha vist a la quarta pel·lícula de One Piece (Aventura a Dead End).

En Sam és un dels personatges de broma que l'Oda va fer per l'SBS. Tot i que la pregunta va ser molt menor a l'Oda se li va acudir respondre-la de per què el borratxo aquell estava a dos panells diferents del manga. En Sam ha fet poques aparicions al manga, però ha estat presentat a l'anime en diverses ocasions.

HistòriaEdita

D'acord amb l'Oda, la seva història és que ell estava en el casament de la seva filla, aleshores va veure que tothom ho estava celebrant i s'hi va unir. També va explicar que la seva dona l'havia abandonat quan el seu fill gran tenia 8 anys i va haver d'acabar mantenint totes les seves filles pel seu compte. La segona filla va ser, pel que sembla, el creador de problemes i malgrat la molèstia que li va donar quan es va casar, va sortir i es va emborratxar, ja que a ell l'entristia que la seva filla se n'anés.

Una de les preguntes que li van fer a l'Oda a l'SBS va ser:

Volum 21, Capítol 191 - "Què fa en Sam a Alabasta?"
La resposta de l'Oda: "D'alguna manera va acabar a Alabasta després de beure unes copes de més."