FANDOM

Sandai Kitetsu
SandaiKitetsu
Estadístiques
Nom japonès: 三代鬼徹
Nom anglès: Kitetsu III
Nom català: Tercer Kitetsu
Significat Literal: Tercera mà del dimoni
Tipus d'arma: Katana
Propietari(s): KitetsuIppon MatsuZoro
Grau: Wazamono
Preu: 1.000.000Berrysymbol[1]
El Sandai Kitetsu o Tercer Kitetsu en català és una de les espases que té en Zoro. Pertany al grau de les Wazamono i el seu preu de mercat és de 1.000.000Berrysymbol. Tant aquesta espasa com els seus predecessors, el Primer Kitetsu i el Segon Kitetsu porten segons diuen una maledicció i qualsevol persona que en porti una de les tres morirà de forma espantosa. En Zoro va enfrontar la seva sort a la del sabre a Loguetown fent una prova llançant a l'aire l'espasa i posant el braç recte a la trajectoria de l'espasa per si li tallava o no. Al no tallar-li el braç i sortir guanyador va aconseguir la Sandai Kitetsu i la Yubashiri de forma gratuïta a la botiga de l'Ippon-Matsu per la seva habilitat i sort.[2]

Aparença Edita

EsquemaTercerKitetsu

Esquema del Tercer Kitetsu

La seva empunyadura és negre amb el guarda-mà en forma de creu i les vores arrodonides. La seva fulla és lilosa i té com reflexes de flames. Té el tall molt afilat, fins i tot podia haver tallat el braç d'en Zoro simplement caient des d'una alçada de menys de 5m sense cap tipus de força.

Habilitats Edita

Com totes les Kitetsu, es diu que està maleïda, i se suposa que portarà una mort horrible a tots els seus propietaris. Tot i així en Zoro sembla que és capaç de contrarestar aquesta desgràcia.

Té una vora afilada, pel que és més fàcil d'utilitzar per al tall. Quan es va utilitzar per en Zoro per provar la seva sort contra la seva maledicció, el seu anterior propietari va tractar d'advertir-lo que li tallaria el braç. Quan la fulla va passar de llarg sense fer-li mal, i fa un tall profund en un punt del primer pis, deixant només una quarta part del full que sobresortint del sòl. No obstant això, en Zoro ha comentat que l'espasa sembla tenir una ment pròpia, esmentant que semblava assedegada de sang, de manera que és un "problema lleu".[3] També es pot observar que en Zoro pot "sentir" la presència de l'espasa sense ni tan sols veure-la.[4] Després de la seva adquisició, en Zoro utilitza aquesta espasa com un del les seves tres pel seu Santoryu.

Destí dels propietaris de la Kitetsu
El destí de tots els propietaris de la Kitetsu.
Prova de la maledicció de la Kitetsu
En Zoro desafiant la maledicció de la Kitetsu contra la seva sort.

Trivia Edita

  • Pel que sembla, del seu nom i de la seva classificació, les Kitetsu es van fer més feble amb cada nova espasa. Ser del grau més baix dels tres espases, la Sandai Kitetsu umplica ser la més feble de totes les espases Kitetsu. El seu nom també indica que va ser l'última de les tres que es van fer.
  • A la Saga Water 7, en Chopper maneja l'espasa durant un període de temps, i no es veu afectat per la seva maledicció.

Referencies Edita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 11 Capítol 97 i Episodi 49, la Tashigi estima el valor vertader de la Sandai Kitetsu al voltant de 1.000.000Berrysymbol, mentre que es va vendre per només 50.000Berrysymbol per la seva maledicció.
  2. One Piece Manga i Anime - Vol. 11 Capítol 97 i Episodi 49, en Zoro aconsegueix la Sandai Kitetsu i la Yubashiri de forma gratuïta.
  3. One Piece Manga i Anime - Vol. 12 Capítol 108 i Episodi 65, en Zoro utilitza la Sandai Kitetsu per primer cop.
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 38 Capítol 363 i Episodi 254, en Zoro sent la presència de la Kitetsu sense veure-la.