FANDOM

Sarquiss
Manga - Anime

Sarquiss

Informació
Nom japonès: サーキース
Nom anglès: Sarquiss (Viz, FUNimation);
Sarkies (4Kids)
Nom català: Sarquiss
Afiliació: Pirates d'en Bellamy (abans)
Ocupació: Pirata; Segon a bord (abans)
Sobrenom: "Gran Ganivet" Sarquiss (ビッグナイフ・サーキース, Biggunaifu Sākīsu?)
Edat:
Aniversari: 12 de juliol
Alçada:
Recompensa: 38.000.000Berrysymbol
Doblatge català: Daniel Albiac
En Sarquiss és el primer home de la tripulació d'en Bellamy. Té una recompensa de 38.000.000 Berrysymbol. Té el sobrenom de "Gran Ganivet Sarquiss" a causa de la seva daga que ell maneja (tenint una semblança a un gran kukri).

Aparença Edita

En Sarquiss té el cabell fins a les espatlles de color blau amb un estil ondulat, i porta unes ulleres de sol de color porpra sobre els seus ulls. També porta una capa de pelatge blanc amb el pit nu i cadenes d'or. També pantalons estampats a ratlles blanques i vermelles amb un cinturó d'or i guants blancs. Sobre el pit nu d'en Sarquiss té un tatuatge de la bandera d'en Doflamingo. Ell també té el símbol al seu cinturó.

En Sarquiss porta un ganivet gegant que s'assembla molt a un Kukri, i es veu sovint amb una dona al seu costat, la Lily.

Personalitat Edita

Pel que fa a la personalitat, en Sarquiss sembla no ser molt brillant. Ell va insistir que la derrota ràpida d'en Bellamy a mans d'en Ruffy havia sigut un "cop de sort", i fins i tot va tractar d'impugnar al pirata més jove, només per tremolar del capità del Barret de Palla, i finalment, li va donar la seva atenció. Per desgràcia, no sembla haver après d'això, ja que un temps després de que en Ruffy se'n va anar, ell va xocar amb en Barbanegra i va fer un comentari groller cap a ell i van continuar parlant malament d'en Ruffy, a la qual el capità dels Pirates d'en Barbanegra immediatament va fer que en Sarquiss s'estavelles contra el terra. Igual que el seu capità, creu fermament que una nova era ve i se'n riu de tot aquell que esmenta els seus somnis. Ell també creu falsament que una recompensa serveix com un índex del nivell de la lluita d'una persona, fent-se creure a si mateix que és un lluitador molt poderós.

Gran Ganivet Edita

Big Chop

El Big Chop

En Sarquiss utilitza un ganivet gegant, que s'assembla a un gegant Kukri per lluitar. És el que li va donar el seu sobrenom, "Gran Ganivet Sarquiss". En general fa girar el full com un molí de vent davant seu, com per presumir. Des de la seva tècnica anomenada, en Sarquiss mostra certes habilitats acrobàtiques.
  • Big Chop ( 大刃撃(ビッグチョップ) Bigguchoppu ? ): només conegut com atac anomenat d'en Sarquiss, on fa un volt vertical i utilitza el seu Gran Ganivet a si mateix per convertir-se en una serra humana. Es va utilitzar per primera vegada en contra d'en Masira.

Història Edita

La Saga de Jaya Edita

Va ser vist per primera vegada a Jaya, a Mock Town, trobant-se amb en Monkey D. Ruffy, en Roronoa Zoro i la Nami, quan tractaven d'entrar a un hotel, que els Pirates d'en Bellamy l'havien reservat tot per ells. Després d'una conversa amb els tres pirates, en Sarquiss va arribar a la conclusió que eren un grup lamentable i va llançar els diners a terra davant d'ells. Mentre s'allunyaven els va cridar inútils. Després de veure el cartell d'en Ruffy de 30.000.000 de Berrysymbol, en Sarquiss va decidir mostrar-lo al seu capità Bellamy.

Més tard, en Sarquiss i la resta de la tripulació van anar a Jaya per atacar a l'Aliança Saruyama pel seu or, i en Sarquiss va utilitzar el seu gran Big Chop per tallar a en Masira, però, va ser rebutjat llavors per en Shojo. Amb en Bellamy sent la principal força de la tripulació, van derrotar als seus oponents i els van robar l'or. Amb això, van tornar a Mock Town, només per assabentar-se de les noves recompenses d'en Ruffy i d'en Zoro, seguit pel mateix Ruffy quan va reptar a en Bellamy. Ell es va riure en primer lloc amb la resta de la tripulació mentre lluitaven. Però, quan ràpidament la lluita es va acabar després de que en Ruffy colpejes a en Bellamy fàcilment amb un cop va parar de riure. Incrèdul, li va pregar a en Bellamy que s'aixequés, però, el cartell de la recompensa li va anar a la cara amb el vent i es va adonar amb horror que no eren falses. Va tractar de recuperar la seva valentia quan en Ruffy s'emportava l'or d'en Cricket, però, es va contraure de nou quan en Ruffy li va donar la seva última part de l'atenció.

Després de que en Bellamy fos derrotat per en Ruffy, en Sarquiss va xocar amb en Barbanegra i el va amenaçar. En Barbanegra va respondre trencant el cap d'en Sarquiss a terra amb facilitat.

Després de la Saga d'Skypiea Edita

Sarquis vs Bellamy

En Sarquiss contra en Bellamy

Després de que en Ruffy derrotes amb facilitat a en Bellamy, es va realitzar una visita d'en Donquixot Doflamingo, que, amb el seu poder, va obligar a en Bellamy i a en Sarquiss a lluitar entre si, com a càstig per deshonrar la seva bandera. En Sarquiss va demanar misericòrdia, i va declarar a en Bellamy una altra oportunitat, però en Doflamingo es va limitar a riure i va obligar a en Sarquiss a tallar al seu capità Bellamy amb el seu "Gran Ganivet".

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • En Sarquiss té una rialla única (Pahahahaha!)