FANDOM

Sayo
Sayo
Informació
Nom japonès: サヨ
Nom anglès: Sayo
Nom català: Sayo
Primera aparició: Episodi 382
Afiliació:
Ocupació: Civil
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

La Sayo (サヨ Sayo) és la germana gran de la Rina que apareix durant la saga de l'Illa Balneari. Ella i la seva germana estan buscant el secret de com crear una joia amb la llibreta que els va deixar el seu pare.

Aparença Edita

És una noia jove, de cabell llarg i lleugerament arrissat, castany i lligat al final amb unes tires fines. Té uns ulls grans i faccions de nena. Vesteix de rosa amb gran quantitat de polseres i collarets.

Personalitat Edita

Creu fidelment en el somni del seu pare, al contrari que la seva germana. A més, es veu que és intel·ligent, ja que podia entendre el quadern d'anotacions del seu pare.

Història Edita

Ella buscava la forma de crear joies mitjançant les anotacions del seu pare. Ella creu que les anotacions són certes, però la seva germana Rina no ho creu. És segrestada per l'amo de l'hotel, en Doran, per subornar la Rina i que li entregui el llibret. Però la Sayo la convenç que el que diu no és cert. Després que en Ruffy i la resta les ajudin i desxifrin les anotacions del seu pare per crear la joia, en Ruffy destrueix l'Illa. En agraïment, les germanes regalen la primera joia que creen als pirates, però en Ruffy la perd.