FANDOM

Per veure un dels Yeti Cool Brothers, mireu Yeti Cool Brothers

Scotch
Manga - Anime

Scotch

Informació
Nom japonès: スコッチ
Nom anglès: Scotch
Nom català: Scotch
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata
Sobrenom: "Noi de ferro" ((アイアンボーイ, Aian Bōi?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Enric Arquimbau

L'Scotch[1](スコッチ, Sukotchi ), és un pirata que treballa per el Yonko Kaido fent de guardia d'una de les seves illes preferides del Nou Món.

Aparença Edita

L'Scotch és un home alt i gros. Ell és un Cyborg, i com a cyborg que és, té varies parts del seu cos modificades. Les seves espatlles i el seu cap estan coberts de ferro. A les espatlles hi porta escrit el numero 18. La cara hi porta com una màscara blanca, que sembla que també pot estar feta de ferro. Enlloc de la mà dreta hi porta una metralleta de tres canons. Té el cabell vermell.

Vesteix un abric d'hivern d'un color vermellós amb les vores taronges. Porta uns pantalons roses amb ratlles negres i un barret negre amb ales. Porta botes negres.

Personalitat Edita

Sembla ser que és una persona que prefereix no lluitar si es pot dialogar, com és demostra quan adverteix l'X Drake del que passarà si no marxes de la seva illa, i li deixa clar que no l'està amenaçant, sinó que l'està advertint. Sembla tenir un gran respecte per el seu cap, en Kaido.

Però tot i això, quan nota que una batalla està apunt de tenir lloc ataca, com en la trobada amb l'X Drake. També ha demostrat que quan se li exigeix que actuï, no té pietat i la sang ben freda, com es veu quan masacra els revolucionaris d'en Gaburu i crema la casa de l'àvia i lluita amb ella.

Ja que en Kaido l'ha anomenat guardià de la seva illa preferida, és obvi que és una persona hàbil i forta. A més, ell sol és capaç d'aturar la rebel·lió dels homes d'en Gaburu i sobreviu a l'invasió de l'X Drake a l'illa hivernal.

Armes Edita

A l'esquena porta una espassa, el que suggereix que és hàbil amb aquesta. La seva mà dreta és una metralladora de tres canons.

Història Edita

Després de la guerra Edita

Quan l'X Drake arriba al Nou Mon, desembarca a una illa invernal. Acompanyat d'uns quants dels seus homes, entren a l'illa, on es troben l'Scotch i alguns homes amb ell. L'Scotch procedeix a explica-li a en Drake i els seus homes que aquesta illa és de les preferides del Yonko Kaido i que està sota la seva protecció. Llavors en Drake li pregunta que si ell ataca l'illa, l'Scotch o algun dels seus homes en Kaido el buscarà; l'Scotch li respon que sí, i en X Drake diu que això li facilita les coses i activa la seva habilitat de les Fruites del Diable preparant-se doncs per lluitar amb l'Scotch.

El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món Edita

Es desconeix com va acabar la seva batalla, però, es suposa que tots dos van
Scotch Attacks Revolutionaries

L'Scotch atacant un grup de revolucionaris

sobreviure, ja que a l'X Drake se'l va veure en una portada del manga. Després de la batalla amb en Drake, no se'l torna a veure fins després del salt temporal atacant un grup de revolucionaris que havien confós en Caribou per el seu líder, en Gaburu.

Després d'això se'l veu atacant la casa de l'avia, i aquesta li fa front mentre en Caribou fuig cap al port. L'Scotch planeja derrotar l'àvia i fer-la servir d'advertència per als demès.

Un cop derrota l'àvia, apareix un vaixell de la Marina amb els Pirates d'en Caribou els quals per tal d'alliberar l'àvia i vèncer els revolucionaris, s'enfronten a l'Scotch. Aquest ataca en Caribou, però les bales són inútils contra ell, i com a contraatac, en Caribou ofega l'Scotch utilitzant la seva habilitat.

Batalles Edita

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (p. 216), es revela el nom de l'Scotch.
  2. One Piece Manga i Anime - Capítol 595 i Episodi 513, l'X Drake i la seva tripulació es troben amb un cyborg a les ordres del Yonko Kaido.