FANDOM

Scratchmen Apoo

Manga - Anime

Apoo anime post

Manga - Anime

Apoo

Informació
Nom japonès: スクラッチメン・アプー
Nom anglès: Scratchmen Apoo
Nom català: Scratchmen Apoo
Afiliació: Pirates On Air; Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata; Capità; Músic
Sobrenom: "Rugit marí" (海鳴り Umi Nari?)[1]
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 350.000.000 Berrysymbol[2]
198.000.000 Berrysymbol (abans)
Edat: 29 (debut)[3]
31 (time-skip)
Aniversari: 19 de març[4]
Alçada: 256 cm[3]
Doblatge català:
L'Scratchmen Apoo, anomenat "Rugit Marí", és un pirata originari de la Grand Line procedent de la Tribu Braçosllargs, així com el capità i músic dels Pirates On Air. És també un membre dels Pirates Bèsties, així com un integrant de l'anomenada Pitjor Generació de pirates de l'història, amb una recompensa de 350.000.000 Berrysymbol.[2]

Degut a les seves accions, és un antagonista secundari de l'arc del Pais de Wano.

Aparença Edita

Vesteix amb un vestit típicament oriental. Com a membre de la Tribu Braçosllargs, té els braços desproporcionadament llargs amb dues articulacions. Porta el cabell lligat en una cua, unes ulleres i cascos de música. Les seves dents són un teclat.

Dos anys després, el seu vestit ha canviat el disseny, però segueix tenint motius orientals. A més, porta una espècie de casc de cuir de color negre.

Galeria
Edita

Apoo petit
Scratchmen Apoo de petit.
Apoo portrait post
Dos anys després
Apoo com a dona
L'Apoo com a dona.
Disseny Apoo Anime
Disseny de l'Apoo a l'anime després del timeskip.
Den den mushi apoo
Cargol telèfon de l'Apoo.

Personalitat Edita

Quan s’enfronta a un rival que és massa fort per a ell, prefereix fugir. Tanmateix, li agrada provocar als seus enemics abans d'escapar. També va demostrar ser força perceptiu, ja que va afirmar haver notat una immensa intenció assassina emesa momentàniament per el Roronoa Zoro, poc abans que en Zoro intentés atacar al Sant Charlos després que aquest intentés disparar-li.

Sembla imprudent, com es va demostrar quan va creure que podia atacar al Kizaru a l'Arxipèlag Sabaody i fugir, només per ser llençat a terra per l'almirall. Odia quan algú li diu el que és obvi, com quan un membre de la seva tripulació va declarar que estaven corrent a l’aire mentre fugien d’un grup de senglars salvatges del Nou Món. Després d'un temps, l'Apoo sembla haver-se mostrat molt prudent, creient que quan el convocava un enemic hauria d'estar llest per lluitar, i quan el Killer el va convidar a discutir la possibilitat d'una aliança, l'Apoo va creure que el Kid amagaria un franctirador. L'Apoo també s'ha mostrat enganyós i traïdor, ja que es va revelar que ja es va unir als Pirates Bèsties abans d'acceptar reunir-se amb el Kid per unir-se a la seva aliança, i va fingir la cooperació amb en Kid i el Hawkins com a part d'un pla per forçar-los a ells i a les seves tripulacions a convertir-se en subordinats del Kaido.

Relacions Edita

Aliats Edita

Kaido Edita

Abans de formar la seva aliança amb en Kid i el Hawkins, l'Apoo es va unir als Pirates Bèsties. Segons sembla, està molt interessat en participar en el Festival del Foc.

Queen Edita

L'Apoo sembla tenir una bona relació amb el Queen, ja que aquest es referia a ell com el seu "germà".

Rivals Edita

Eustass Kid Edita

El Kid va entrar en una lluita amb l'Apoo a l'arxipèlag Sabaody, però tots dos van acceptar ajornar la seva lluita fins després d'haver entrat al Nou Món. Durant la seva reunió al Nou Món, l'Apoo va vèncer a un dels seus tripulants per la possibilitat que el Kid amagés un franctirador, enfurismant al Kid i provocant un breu enfrontament. Tanmateix, es revela poc després que de fet tenien previst formar una aliança. Malgrat les seves diferències, van arribar a un acord.

El Kid i l'Apoo semblaven haver establert una relació més amistosa, ja que ells i els seus tripulants van poder sopar junts. No obstant això, després de la trobada amb el Kaido, i degut als llaços de l'Apoo amb els Pirates Bèsties, es va desvincular de la seva suposada aliança amb en Kid. Aquest últim es va sentir traït i va declarar que l'aliança havia acabat. Al veure a l'Apoo novament durant la incursió a Onigashima, el Kid no va perdre el temps buscant venjança contra ell. L'Apoo, al seu torn, es va sorprendre al veure'l i va entrar en pànic per l'atac del Kid.

El Scratchmen Apoo és membre de la Pitjor Generació, un grup de destacats pirates que van sobreviure als perills de la primera meitat de la Grand Line. Igual que la resta de la Pitjor Generació, és considerat un dels candidats que pot convertir-se en el pròxim rei dels pirates i ha demostrat ser un poderós pirata per si mateix. Utilitzant les seves habilitats, va aconseguir atacar al Borsalino i després es va demostrar prou potent com per ferir ràpidament al Ruffy i al Zoro, mentre va deixar el primer temporalment inconscient.

L'Apoo ha demostrat un alt nivell d’habilitat en la música. Va poder tocar instruments com un piano, un saxo, un tambor o un címbal amb una gran versatilitat. Sembla utilitzar aquestes habilitats conjuntament amb la seva fruita del diable per combatre. També és un DJ especialitzat.

Capacitats físiques Edita

La seva postura de lluita consisteix generalment en treure-li les mans davant seu com un DJ. Actualment no se sap gaire sobre les seves habilitats, ja que no ha demostrat cap habilitat de lluita, tot i així sembla tenir una gran agilitat i habilitats de salt acrobàtic.

Fruita del Diable Edita

Musical Apoo

Fent ús de la seva fruita

L'Scratchmen Apoo té l'habilitat d'usar el seu cos com a instruments musicals (les seves dents són tecles de piano; el braç dret, un clarinet; el pit l'usa com un tambor, el cap com una pandereta etc.). Fa servir la seva habilitat per llançar un atac sònic que pot fer mal a un individu designat, com va fer amb en Kizaru, evitant danyar la resta de capitans. Aquestes ones sòniques poden des de tallar l'enemic a provocar potents explosions. Se sap que aquesta habilitat és una Fruita del Diable, segurament de tipus Paramècia, però se'n desconeix el seu nom i com funciona, encara que possiblement sigui que depenent la melodia que faci produeixi diferents efectes.

Tècniques Edita

  • Tatakau Music: Scratch (戦 う 音 楽 ミ ュ ー ジ ッ ク ス ク ラ チ チ Tatakau Myūjikku: Sukuratchi): L'Apoo transforma les seves extremitats en diversos instruments, i emet un número musical. Aquest moviment serveix per configurar els seus atacs d’ona sonora reals. Això es va veure utilitzat per primera vegada contra l'almirall Kizaru.
  • Shan (斬 シ ャ ー ン Shān, significa literalment "Tallar"): L'Apoo allibera una ona sonora que talla als seus oponents. Això es representa amb el so d’un címbal, al qual Apoo converteix la seva mandíbula. Això es va veure utilitzant per primera vegada contra l'almirall Kizaru. "Shan" és una onomatopeia que simbolitza els sons ràpids i silenciosos, com una barraca.
  • Don (爆 ド ー ン Dōn, significa literalment "explosió"): L'Apoo allibera una ona sonora que provoca una explosió a prop del seu enemic amb efectes devastadors. Això es representa amb el so d’un tambor, al qual Apoo converteix el seu pit. Això es va veure utilitzant per primera vegada contra l'almirall Kizaru. "Don" és una onomatopeia japonesa que simbolitza un fort soroll, com una explosió.
  • Bon (殴 ボ ン Bon, significa literalment "colpejar"): L'Apoo allibera una ona sonora que fa que l'objectiu pateixi un impacte físic, similar a un cop de puny directe. Això es representa amb el so d’un baix, en què Apoo converteix l’avantbraç. Es va veure com s'utilitzava per primera vegada contra en Ruffy.

Història Edita

Passat Edita

L'Apoo va néixer a la primera meitat de la Grand Line. Fa dos anys, va formar la seva pròpia tripulació i va recórrer el Paradís fins a l'arxipèlag Sabaody, aconseguint durant el trajecte una recompensa de 198.000.000 Berrysymbol, motiu per el qual va ser considerat un dels onze supernoves.

Saga de la Gran Guerra Edita

Arc de l'arxipèlag de Sabaody Edita

Apoo vs Kid

Conflicte entre l'Apoo i en Kid.

Després d'un llarg viatge seguint una de les rutes del registre de la Grand Line, l'Apoo juntament amb la seva tripulació van arribar a l'Arxipèlag de Sabaody per preparar-se per al Nou Món. Mentre hi era, va tenir una baralla amb l'Eustass Kid al Grove 24. Sabent molt bé el que passaria si provocava un incident a Sabaody, l'Apoo li va proposar a en Kid posposar la seva lluita fins que es tornessin a trobar al Nou Món. En Kid va acceptar. L'Apoo va continuar la seva estada a Sabaody i ell i la seva tripulació van ser testimonis d'alguns actes de crueltat dels Nobles Mundials.

En assabentar-se de l'atac d'en Ruffy a un Noble Mundial semblava ansiós per saber quin Almirall s'enviaria per fer front a les accions dels Pirates del Barret de Palla. Malgrat els esforços de la seva tripulació per treure'l de l'illa, l'Apoo va insistir en que volia veure l'Almirall en l'acció. Més tard, esclata una batalla entre en Kizaru, un Pacifista, en Basil Hawkins, en X Drake i Urouge, que l'Apoo, entusiasmat, comença a veure.

Apoo derrotat per Kizaru

L'Apoo derrotat per en Kizaru.

A mesura que la batalla es desplega, l'Apoo esdevé testimoni del poder dels tres capitans, incloent la rara Zoan Prehistòrica que afirma que mai havia vist fins ara. Tot seguit, l'Urouge és derrocat per en Kizaru, i en Hawkins, encegat per la intensa llum de l'Almirall gairebé, és assassinat. L'Apoo, llavors, intervé i salva en Hawkins. La seva habilitat talla un braç i parteix el cos de l'almirall i, mentre està incapacitat, intenta fugir de l'escena. L'Almirall, però, es reanima a si mateix usant els seus poders Lògia, es teletransporta donant-li una puntada a la "velocitat de la llum", destrossant un edifici al mateix temps. L'Apoo queda a terra, vençut i ferit.

Arc de Marineford Edita

Més tard, es demostra que segueix viu al costat d'en Kid, en Law, en Hawkins i en X Drake contemplant la Batalla de Marineford. Després de les interrupcions de la transmissió de la guerra a l'arxipèlag, els Supernoves es dirigeixen a Marineford a veure acabar la guerra en primera persona. Després de la fi de la Guerra, l'Apoo s'enfada en assabentar-se que en Law ha salvat a en Ruffy, ja que seria el seu enemic en el futur.

Arc de després de la Guerra Edita

Apoo al Nou Món

L'Apoo en una illa del Nou Món.

Setmanes després, arriben al Nou Món on són vistos en una illa on fugen d'una manada de senglars salvatges que els perseguien. L'Apoo en guanya un amb gran esforç, però al final ordena a la seva tripulació tirar-se per un penya-segat, per així perdre'ls de vista. Tot i això, per a sorpresa de tots, en arribar al penya-segat comencen a córrer per l'aire amb els senglars a darrera.

Durant el Timeskip Edita

Durant el timeskip, es va infiltrar a Totto Land amb un objectiu encara desconegut, veient-se obligat a escapar sense poder arribar fins a la Big Mom. En algun moment també es va subordinar als Pirates Bèsties, planejant aliar-se amb els Pirates d'en Hawkins i els Pirates d'en Kid per a tendirlos un parany.

Saga de l'Aliança Pirata Edita

Arc de Punk Hazard Edita

Aliança Supernoves al Nou Món

Reunió entre l'Apoo, en Hawkins i en Kid.

Dos anys després, durant els successos a Punk Hazard, es revela que l'Apoo va rebre una invitació per part de l'Esustass Kid per anar a la seva base del Nou Món juntament amb en Basil Hawkins. En aquell moment, crea una petita discussió i derrota a alguns dels subordinats d'en Kid, creient que hi podia haver un franctirador o altres amenaces similars al voltant. En arribar en Kid l'hi comenta, causant un lleuger conflicte entre els dos capitans, amb en Killer intentant-los calmar, ja que en Hawkins estava pensant en anar-se'n. El mateix Killer revela la intenció d'en Kid de crear una aliança entre els tres capitans.

Arc de Dressrosa Edita

Després de la derrota d'en Doflamingo, se'l veu dinant juntament amb en Kid i el Hawkins. Allà s'assabenten de les noticies i dedueixen que en Ruffy i en Law van darrere el cap d'en Kaido, ja que aquest està relacionat amb en Doflamingo. S'alegren de saber que no van darrere el mateix Emperador, i en Kid recalca que van darrere d'en Shanks.

Més endavant, es va desencadenar una gran explosió a la base de l'aliança; llavors l'Apoo es va acostar al costat dels seus companys supernoves i les seves respectives bandes per veure el que havia passat, trobant un gran forat a terra amb la silueta d'una persona; preguntant-se si les illes del cel de veritat existeixen i que si aquesta persona va caure d'una d'elles. Finalment, en Kaido, que s'havia intentat suïcidar, apareix del forat i es planta davant de Kid, Apoo i Hawkins maleint al Joker i anunciant una gran guerra.

En aquell moment, en Hawkins, el Kid i el Killer van descobrir que l'Apoo ja treballava per en Kaido amb la intenció de que es convertissin en els seus subordinats.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Zou Edita

Després de la derrota del Jack i la seva flota, l'Apoo va informar al Kaido que les comunicacions amb en Jack s'havien tallat.

Arc del País de Wano Edita

Després de viatjar durant un temps, l'Apoo va arribar al País de Wano al costat dels numbers, comentant-li al propi Kaido les seves ganes d'assistir al Festival del Foc i de presenciar el kagura d'or. Durant el dia del festival va participar en la celebració com el DJ. Quan en Ruffy i el Zoro van començar una baralla contra alguns gifters per l'oshiruko, l'Apoo els va reconeixer i va avisar al Queen. Acte seguit, va intervenir atacant als dos pirates, produint una explosió que va ferir al Ruffy i un tall al tors del Zoro. Quan estava a punt d'atacar-los de nou, però, en Kid el va aixafar contra la paret amb els seus poders. Després de sobreviure a l'atac amb nombroses ferides, l'Apoo li va dir al Kid que era un ingenu per creure que una aliança entre ells podria derrotar un dels Yonko i tot seguit, el va atacar. Quan el Kid, el Ruffy, en Zoro i el Killer intentaven escapar, l'Apoo els va atacar des de lluny, però com aquests es van tapar les orelles, van aconseguir evitar l'atac.

Grans Batalles Edita

TriviaEdita

  • El seu nom sembla estar basat en el pirata xinès Chui-Apoo.
  • Com altres personatges de One Piece, l'Apoo té un riure distintiu: "Apapapapapapa".
  • El nom "Scratchmen" podria ser referència a l'acte de rascar-se, una tècnica de DJ en el què els sons són manipulats per moure un disc de vinil a un toca-discs.
  • És el primer membre de la tribu Braçosllargs a aparèixer a la sèrie. També és l'únic membre conegut de la tribu que ha menjat una Fruita del Diable.
  • A la quarta enquesta de popularitat va obtenir el lloc 37 i en la cinquena enquesta va baixar al 75.
  • El seu menjar favorit és la sopa tom yam i el que menys li agrada la maionesa.
  • Si One Piece s’establís al món real, l'Apoo seria de la Xina.
  • Si l'Apoo no fos un pirata, seria un DJ (disc jockey).
  • Les aficions de l'Apoo són el Djing i el surf. Aquesta afició és una mica irònic, ja que Apoo és un usuari de Fruita del Diable i es pot considerar perillós el surf ja que l'Apoo tindria un gran risc d’ofegar-se.
  • La semblança floral de l'Apoo és una rosella.
  • La semblança animal d'Apoo és l'orangutà.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 51 Capítol 498 (pàg. 15) i Episodi 392, s'introdueix l'Scratchmen Apoo.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga - Capítol 677, Es descobreix la nova recompensa de l'Scratchmen Apoo.
  3. 3,0 3,1 SBS One Piece Manga — Vol. 68 (pàg. 82), es revela l'edat i alçada dels Supernoves abans del time-skip.
  4. SBS One Piece Manga — Vol. 60, es revela el seu aniversari.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates On Air
Capità: Scratchmen Apoo
Aliats: Pirates d'en Drake  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates d'en Kid 
Afiliacions: Pirates Bèsties
Vaixell: Stay Tune
Habilitats
Fruites del Diable: Desconeguda
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Stampede
Altres: Pitjor Generació  •  Supernova  •  Illa Kenzan  •  Tribu Braçosllargs
[v · e]
Capitans
East Blue: Monkey D. Ruffy  •  Kuro  •  Krieg  •  Bartolomeo  •  Yurikah  •  Gally  •  Bluejam *
South Blue: Shoujou  •  Foxy  •  Eustass Kid  •  Jewelry Bonney  •  Gyro
North Blue: Masira  •  Trafalgar D. Water Law  •  Basil Hawkins  •  X Drake  •  Caribou  •  Coribou
West Blue: Capone Bege  •  Gecko Moria  •  Sai
Paradís: Buggy  •  Goo  •  Macro  •  Mikazuki   •  Urouge  •  Scratchmen Apoo  •  Boa Hancock  •  Candy  •  Lacuba  •  Albion
Nou Món: Charlotte Lola  •  Doma  •  Germans DeCalvan  •  McGuy  •  Squard  •  Elmy  •  Ramba  •  A.O.  •  Delacuaji  •  Zodia  •  Palms  •  Bizarre  •  Karma  •  Pavlik  •  Vitan  •  Islewan  •  Epoida  •  Whitey Bay  •  Kechatch  •  Choi  •  Arthur  •  Hangan  •  Reforte  •  Andre  •  Blondie  •  Ninth  •  Brew  •  Amadob  •  Nosgarl  •  Wallem  •  Baggaley  •  Brocca  •  Rush  •  Great Michael  •  Kinga  •  Zucca  •  Cands  •  Colscon  •  Agsilly  •  Julius  •  Happygun  •  Sleepy  •  Forliewbs  •  Shiki  •  Hajrudin  •  Cavendish  •  Leo  •  Ideo  •  Orlumbus
Yonko: Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Shanks  •  Marshall D. Teach
Anteriors capitans
Retirats: Alvida  •  Usopp  •  Jango  •  Zeff  •  Dorry  •  Brogy  •  Wapol  •  Bellamy  •  Montblanc Cricket  •  Kibagaeru  •  Brook  •  Jean Bart  •  Portgas D. Ace  •  Barbamarró  •  Chinjao  •  Pedro  •  Jinbe  •  Jarl  •  Jorl  •  Who's Who  •  Sasaki
Arrestats: Arlong  •  Billy  •  Chesskippa  •  Devil Dias  •  Demaro Black  •  Lip Doughty  •  Hody Jones  •  Vander Decken IX  •  Donquixot Doflamingo  •  Barbarrosa
Morts: Gol D. Roger  •  Edward Newgate  •  Rocks D. Xebec  •  John  •  Yorki  •  Roshio  •  Diez Barrels  •  Fisher Tiger  •  Vander Decken  •  Petit Ozu Jr.
[v · e]
Pitjor Generació
Membres: Marshall D. Teach  •  Monkey D. Ruffy  •  Eustass Kid  •  Trafalgar Law  •  X Drake  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Basil Hawkins  •  Roronoa Zoro  •  Jewelry Bonney  •  Killer  •  Capone Bege
Tripulacions: Pirates d'en Barbanegra  •  Pirates del Barret de Palla  •  Pirates d'en Kid  •  Pirates del Cor  •  Pirates d'en Drake  •  Pirates On Air  •  Pirates del Monjo Boig  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates de la Bonney  •  Pirates del Tanc de Foc
Vaixells: Saber of Xebec  •  Thousand Sunny  •  Victoria Punk  •  Polar Tang  •  Liberal Hind  •  Stay Tune  •  Hanjomaru  •  Grudge Dolph  •  Jewelry Margherita  •  Nostra Castello 
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Gomu Gomu no Mi  •  Ope Ope no Mi  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Wara Wara no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  SMILE
Armes: Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Shusui  •  Enma  •  Kikoku  •  Kairoseki  •  Walker
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Altres: Supernova  •  Incident de Rocky Port  •  Testament d'en D.
[v · e]
Músics
Pirates: Pisaro  •  Brook  •  Yorki   •  Mizuta Madaisuki   •  Mizuta Mawaritosuki   •  Scratchmen Apoo
Altres: Conis  •  Byron  •  Maria Napole  •  Gild Tesoro   •  Carina   •  Ann   •  Kozuki Hiyori  •  Jigoku Benten  •  Kurozumi Semimaru 
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bones *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *
No canòniques: Ain *  •  Bins *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Tanaka *  •  Douglas Bullet *  •  Ann *  •  Lily Enstomach *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Bao Huang *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
Tribu Braçosllargs
Membres: Scratchmen Apoo  •  Sancrin  •  Ideo  •  Diesel  •  Ganryu  •  Shuzo
Híbrids: Charlotte Mobile *  •  Charlotte Myukuru *  •  Charlotte Marble *  •  Charlotte Maple *  •  Humans Membresllargs
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Totto Land  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: La separació dels Barret de Palla  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions  •  Les històries de l'autoproclamada Gran Flota dels Pirates del Barret de Palla
Localitzacions: Illa Kenzan  •  Totto Land
[v · e]
Habitants del Paradís
Caps Bessons: Crocus
Illa Cactus: Mr. 9  •  Miss Dilluns  •  Mr. Beans  •  Mr. Shimizu
Jaya: Terry  •  Spector  •  Jobo  •  Okome  •  Roshio 
Long Ring Long Land: Tonjit  •  Shelly
Pucci: Bimine  •  Marumieta  •  Yamenahare
Illa Momoiro: Emporio Ivankov  •  Tibany  •  Caroline 
Karakuri: Vegapunk  •  Kitton  •  Taroimo  •  Tsukimi 
Foolshout: Koala
Regne de Bourgeois: Cavendish
Pirates: Barbarrosa  •  Buggy  •  Candy  •  Crocodile  •  Dracule Mihawk  •  Portier  •  Hamburg  •  Capote  •  Monda  •  Pickles  •  Big Pan  •  Itomimizu  •  Kibagaeru  •  Gina  •  Donovan  •  Sonieh  •  George Mach  •  Mountain Ricky  •  Mikazuki   •  Goo  •  Scratchmen Apoo  •  Shiryu  •  Jesus Burgess  •  Ideo  •  Ganryu  •  Utan Divers
Govern Mundial: Baskerville  •  Brannew  •  Califa  •  Comil  •  Domino  •  Fukuro  •  Laskey  •  Magellan  •  Momonga  •  Sadi-Chan  •  Saldeath  •  Spandam  •  Spandine  •  Rob Lucci  •  T-Bone
Altres habitants: Babe  •  Drophy  •  Mr. 11   •  Samurai Batts  •  Yuki  •  Zabo  •  Zala
Habilitats
Fruites del Diable: Ushi Ushi no Mi (Model Bisó)  •  Hito Hito no Mi  •  Baku Baku no Mi  •  Mogu Mogu no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Xacal)  •  Tori Tori no Mi (Model Falcó)  •  Neko Neko no Mi (Model Lleopard)  •  Doku Doku no Mi  •  Horu Horu no Mi  •  Awa Awa no Mi  •  Bara Bara no Mi  •  Suna Suna no Mi  •  Gasu Gasu no Mi
Articles relacionats
Illes: Illa del Cactus  •  Illa Nanimonai  •  Little Garden  •  Illa Kyuka  •  Drum  •  Alabasta  •  Renaisse  •  Regne de Lulusia  •  Jaya  •  Long Ring Long Land  •  Illa Ukkari Hot-Spring  •  Water 7  •  St. Poplar  •  San Faldo  •  Pucci  •  Enies Lobby  •  Illa Banaro  •  Thriller Bark  •  Arxipèlag Sabaody  •  Illa Karakuri  •  Illa Momoiro  •  Arxipèlag Boin  •  Illa Namakura  •  Illa Kuraigana  •  Illa Kenzan  •  Illa Foolshout  •  Marineford  •  Merveille  •  Regne de Bourgeois
[v · e]
Pirates Bèsties
Governador: Kaido
Caps de Cartell: King  •  Queen  •  Jack
Tobiroppo: Who's Who  •  Black Maria  •  Sasaki  •  Page One  •  Ulti  •  X Drake *
Números: Hatcha
Estrelles: Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Basil Hawkins  •  Holdem  •  Speed  •  Dobon  •  Babanuki  •  Daifugo  •  Solitaire  •  Bao Huang
Gifters: Batman  •  Gazelleman  •  Mouseman  •  Snakeman  •  Rabbitman  •  Sarahebi  •  Alpacaman  •  Madilloman
Altres membres: Yamato  •  Scotch  •  Scratchmen Apoo  •  Kamijiro  •  Hihimaru 
Subordinats: Pirates d'en Drake  •  Pirates On Air  •  Pirates d'en Hawkins
Aliats: Família Kurozumi  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Donquixot   •  Caesar Clown 
Vaixells: Mamut   •  Liberal Hind  •  Stay Tune  •  Grudge Dolph
Habilitats
Fruites del Diable: Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Paquicefalosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Wara Wara no Mi  •  SMILE
Armes: Koro  •  Kairoseki
Estils de lluita: Haki  •  Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món
Territoris: Onigashima  •  País de Wano (Capital de les Flors  •  Kuri  •  Udon  •  Kibi  •  Hakumai  •  Ringo)
Altres: Yonko  •  Pitjor Generació  •  Nou Món  •  Submón  •  Festival del Foc  •  Pirates d'en Rocks