FANDOM

Senyor Hipopòtam
Manga - Anime

Cavaller Hipopòtam

Informació
Nom japonès: カバ紳士 Kaba Shinshii
Nom anglès: Gallant Hippo
Nom català: Senyor Hipopòtam
Primera aparició: Capítol 451; Episodi 345[1]
Afiliació: Thriller Bark
Ocupació: Tinent dels zombis salvatges[2]
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Oriol de Balle
El Senyor Hipopòtam era el tinent dels zombis salvatges de Thriller Bark[2].

AparençaEdita

El Senyor Hipopòtam, com indica el seu nom, és un zombi amb cap d'hipopòtam i cos humà amb un bigoti força gran que vesteix d'una forma elegant, amb camisa blanca, jaqueta i pantalons blau marí i corbatí vermell. Al coll hi té tatuat el seu número de zombi: el 28[1].

PersonalitatEdita

Com a zombi, és irremeiablement fidel a en Moriah[3]. A més, sembla ser força violent, ja que no va dubtar ni un moment a atacar la Nami amb un sabre, dient que la deixaria mig morta[4].

Habilitats i PodersEdita

Com a tinent dels zombis salvatges que és[2], només obeeix les ordres d'en Kumashi, el capità dels zombis salvatges[5], i la Perona, la comandant dels zombis salvatges[6].

Es pot suposar, sent el tercer al càrrec dels zombis salvatges, que és més fort que la resta. Tot i això, l'Inuppe el va derrotar d'un sol cop[4], igual que l'Usopp[7].

ArmesEdita

Seguint amb les característiques d'un cavaller, porta un escut i una espasa de doble tall[1].

HistòriaEdita

PassatEdita

En algun moment no gaire llunyà del passat, la Perona va demanar a en Hogback que li fes un zombi basant-se en un dels peluixos que havia creat en Wapol amb els seus poders. Tenint en compte que aquest peluix el va fabricar en Wapol després de la seva derrota contra en Ruffy, no pot fer gaire temps que el Senyor Hipopòtam va reviure[8][9].

Saga de Thriller BarkEdita

Juntament amb la resta de zombis salvatges que hi ha al Jardí Meravellós de la Perona, el Senyor Hipopòtam ataca en Chopper, la Nami i l'Usopp[1]. Allà, ell mateix prova de ferir la Nami, tot i que la salva l'Inuppe[4].

Juntament amb d'altres zombis salvatges, el Senyor Hipopòtam es troba a l'habitació de la Perona quan aquesta s'enfronta a en Sanji, en Franky, en Zoro i l'Usopp[10].

Força estona després, al clímax final de la batalla de l'Usopp contra la Perona, el Senyor Hipopòtam ataca l'Usopp per venjar-se d'en Kumashi, que havia estat purificat per l'Usopp. Tot i això, l'Usopp el veu venir, l'esquiva i el derrota amb un dial d'impacte carregat amb el buit especial explosiu gegant de la Perona[7].

Després de ser derrotat per en Ruffy, en Moriah fa servir l'Asgard d'ombres per incrementar el seu poder, absorbint totes les ombres de Thriller Bark, inclosa la del Senyor Hipopòtam, que torna a convertir-se en un cos sense vida[11].

Batalles importantsEdita

  • El Senyor Hipopòtam i la resta de zombis salvatges contra l'Usopp, la Nami i en Chopper.
  • El Senyor Hipopòtam contra l'Usopp.

TriviaEdita

Senyor Hipopòtam peluix Wapol

El peluix fet per en Wapol, el Senyor Hipopòtam, tal i com posa al cartell (Kabashinshi)

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 451 (pàg. 14-18) i Episodi 345, el Senyor Hipopòtam i un munt de zombis salvatges més ataquen en Chopper, l'Usopp i la Nami al Jardí Meravellós de la Perona.
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 466 (pàg. 7) i Episodi 361, la Perona es refereix al Senyor Hipopòtam com a "tinent" dels zombis salvatges.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 468 (pàg. 3) i Episodi 363, en Hogback explica que els zombis acaben perdent la memòria del propietari de l'ombra i qualsevol altre sentiment humà i es tornen irremeiablement fidels a en Moriah.
  4. 4,0 4,1 4,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 451 (pàg. 16-17) i Episodi 345, el Senyor Hipopòtam prova d'atacar la Nami, però l'Inuppe la salva a l'últim moment.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 466 i Episodi 361, el Senyor Hipopòtam es refereix a en Kumashi com a "capità" dels zombis salvatges.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 (pàg. 18) i Episodi 343, es presenta la Perona com la comandant dels zombis salvatges i sorpresa de Thriller Bark.
  7. 7,0 7,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 466 (pàg. 7-8) i Episodi 361, el Senyor Hipopòtam ataca l'Usopp, però aquest el derrota amb un Dial d'impacte.
  8. 8,0 8,1 SBS One Piece MangaVol. 49, pregunta d'un fan a l'Oda: "El peluix en forma d'hipopòtam que va fer en Wapol té res a veure amb el zombi hipopòtam? Que la Perona és fan dels peluixos d'en Wapol?.
  9. 9,0 9,1 One Piece Manga — Vol. 27 Capítol 251, mini-història de portada: L'aperitiu Omnívor d'en Wapol Vol. 14, en Wapol ven uns quants peluixos, entre els quals hi ha el Senyor Hipopòtam original.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 461 (pàg. 12-16) i Episodi 356, la Perona rep en Sanji, en Franky, en Zoro i l'Usopp a la seva habitació juntament amb un munt de zombis, entre els quals hi ha el Senyor Hipopòtam.
  11. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 481 i Episodi 373, en Moriah absorbeix l'ombra de tots els zombis de Thriller Bark, inclosa la del Senyor Hipopòtam, per fer-se més poderós.

NavegacióEdita

Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Perona  • Hogback  • Absalom
Zombis: Salvatges (Kumashi  • Germans Risky  • Inuppe  • Senyor Hipopòtam  • Aranya-ratolins  • Hildon  • Cèrber  • Moc Donald  • Unigaro)  • Sorpresa (Buhichuck)  • Soldat (Victoria Cindry  • Gyoro  • Nin  • Bao)  • Generals (Ryuma  • Lola  • Jigoro  • Taralan  • John)  • Especial (Ozu)
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Triangle Florià  • Thriller Bark
Víctimes: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Brook  • Margarita  • Goo  • Asahija
Altres: Shichibukai