Esbós.jpg
Article incomplet.png

La Shakuyaku, més coneguda com a Shakky, és la cambrera del Bar l'Estafa de la Shakky, situat al Groove 13 de l'Arxipèlag Sabaody. És una ex-pirata perseguida per en Monkey D. Garp.

Aparença[modifica | modifica el codi]

La Shakky fa 20 anys.

La Shakky és una dona alta i prima, amb la pell una mica morena, els ulls marons i el cabell curt i negre. Sempre s'he la veu fumant, porta una camiseta rosa fort amb una aranya dibuixada, una jaqueta blanca amb les manigues negres i amb 2 linies a cada una de color blau, porta un collaret de perles grogues i uns pantalons llargs amb un estampat de girafa, amb un cinturó i una jaqueta blanca lligada al voltant.

De jove tenia un aspecte molt semblant pero no portava la jaqueta ni el collaret i els pantalons eren curts i blaus.

Després del Timeskip el seu aspecte físic no ha canviat.

Personalitat[modifica | modifica el codi]

Ella és molt intel·ligent, i sempre esta buscant informació sobre el que passa al món, segons ella la informació és poder. Gràcies a la Shakky, en Ruffy i els seus companys van saber de l'existència dels 11 Supernoves, qui són, les seves recompenses i que tots estaven allà. També sembla molt intuïtiva, ja que ella va intuir que en Ruffy havia entrat a Impel Down gràcies a la Boa Hancock, perquè aquesta última s'havia enamorat d'en Ruffy.

A ella també li agraden molt els diners i fer broma, per exemple a en Chopper li diu en broma que el núvol de sucre val 100 milBelly, i quan ella fa la seva primera aparició se la veu pegant a uns clients i fent-lis pagar un preu desorbitat pel que havien demanat.

A més la Shakky no vol dir la seva edat per moltes pistes que dongui, i després de coneixer en Ruffy afirma que li agrada com fa les coses i que ella l'anima per que arribi a ser el Rei dels Pirates.

Habilitats i Poders[modifica | modifica el codi]

No se sap quin poder té exactament la Shakky, tot i que es pot veure que té una gran força a la seva primera aparició, quan pega als seus clients pirates fins deixar-los inconcients. També es creu que té molt de poder ja que és una ex-pirata perseguida per en Garp l'heroi de la Marina.

Història[modifica | modifica el codi]

Passat[modifica | modifica el codi]

Va abandonar la vida de pirata fa quaranta-dos anys per obrir un bar.

Referències[modifica | modifica el codi]

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 51 Capítol 498 i Episodi 392, la Shakuyaku apareix per primer cop.
  2. 2,0 2,1 2,2 Vivre Card - One Piece Visual Dictionary, es revela informació sobre la Shakky.

Navegació[modifica | modifica el codi]

[v · e]
Arxipèlag Sabaody
Civils: Silvers Rayleigh  •  Shakky  •  Disco  •  Duval  •  Peterman  •  Kairiken  •  Minoruba  •  Antonio  •  Marie  •  Marin  •  Judy  •  Reuder  •  Humphrey  •  Coffee Monkeys
Marina: Catacombo  •  Draw  •  Isuka
Pirates: Albion  •  Devil Dias  •  Lacuba  •  Lip Doughty
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc del retorn a Sabaody
Mini-històries: Des de les Cobertes del Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Localitzacions: Parc Sabaody  •  Shakky's Rip-off Bar  •  Casa de Subhastes  •  Antonio's Graman  •  Sabao Dome
Altres: Paradís  •  Esclavitud  •  Submón  •  Nobles Mundials