FANDOM

23 (timeskip)="display:none"
Sham
Manga - Anime

Sham

Informació
Nom japonès: シャム
Nom anglès: Sham
Nom català: Sham
Afiliació: Pirates del Gat Negre
Ocupació: Pirata, Vigilant del vaixell
Sobrenom: "Germans Nyaban" (ニャーバン兄弟 (ブラザーズ), Nyāban Burazāzu?)
Edat: 21 (debut)

23 (timeskip)

Aniversari: 19 d'abril
Alçada: 201 cm
Recompensa: 7.000.000 Berrysymbol (amb en Buchi)
Doblatge català: Aleix Estadella
En Sham, juntament amb el seu germà Buchi, és el vigilant del vaixell dels Pirates del Gat Negre. També són anomenats Germans Nyaban.

Aparença Edita

En Sham té una alçada normal. Sempre està encorbat; té el cabell verd, i les orelles de gat com qualsevol membre de la seva tripulació. Utilitza un guant amb urpes esmolades de gat com a arma.

Personalitat Edita

En Sham té una ment astuta. Ell demostra saber fingir ser feble per confiar al rivals i fer veure que no sap lluitar, aparentant tenir por. Va poder baixar la guàrdia a en Zoro gràcies a aquesta tècnica. També és un lluitador molt viciós.

Els Germans Nyaban enganyen la primera vegada quan s'acosten a un adversari, fent veure que tenen por, i mostren els seus veritables poders una vegada la guàrdia del seu oponent s'ha abaixat. Els dos solen treballar junts per tal de dominar els seus oponents. Les seves armes principals són guants amb urpes de gat, que utilitzen per reduir els seus oponents. En Sham és el ràpid de la parella, i el qui distreu i frena als oponents al mateix temps que el seu germà els aixafa.

Història Edita

Sham corrent

En Sham corrent cap a en Zoro covardament

A la Saga d'en Kuro, en Jango es va desesperar i va fer descendir a en Sham i a en Buchi per derrotar a els Pirates del Barret de Palla. En Sham, igual que el seu germà, actuant com un covard, tant que fins i tot en Zoro es va creure que seria una baralla fàcil, però va resultar ser un engany, i en Sham va robar les dues espases d'en Zoro. En aquesta primera etapa en Zoro no tenia molta experiència en l'estil d'un sol sabre, però els va derrotar. Després, en Kuro va arribar i els hi va donar cinc minuts per vèncer a en Zoro. Però, en Zoro ja tenia les seves espases i en Sham a l'instant va veure la veritable capacitat d'en Zoro, ferint-lo.

Grans Batalles Edita