FANDOM

Sheepshead
Manga - Anime

Sheepshead Anime Infobox

Informació
Nom japonès: シープスヘッド
Nom anglès: Sheepshead
Nom català: Sheepshead
Primera aparició: Capítol 795[1]
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata; cap de la divisió dels gifters[1]; Estrella
Sobrenom:
Edat: 24 anys
Aniversari: 6 de juny
Alçada: 293 cm
Recompensa:
Doblatge català:

Sheepshead és una estrella dels Pirates Bèsties [2] que exerceix com a comandant en cap de la divisió dels gifters sota el comandament d'en Jack al Mammoth.

AparençaEdita

Es un home alt i corpulent. La seva cara es allargada i el seu pèl llis, de color blanc i pentinat cap a un lateral. Porta ulleres blau fosc, banyes, guants foscos, una cadena d'or al coll, una armilla curta amb botons daurats, una mena de faixa que es transparenta i un abric marró descordat. Al seu braç esquerre porta dibuixats nombrosos tatuatges de color lila. Porta pantalons morats lligats amb un ampli cinturó marró i daurat amb la bandera pirata dels Pirates Bèsties estampada en ell i una espasa a l'esquena amb l'empunyadura verda.

Un cop activa la seva fruita de el diable, el seu pèl es torna més llarg i arrissat, com la llana de l'ovella i apareixien marques de rínxols en els seus braços.

PersonalitatEdita

En Sheepshead és un home molt ansiós i està obsessionat amb assassinar als seus oponents, negant-se a detenir-se fins que estiguin morts. A l'igual que la resta de la seva tripulació, és un home sàdic amant de la violència i va participar en la destrucció del 'ducat de Mokomo. Es també molt prepotent, sobreestimant en gran mesura el seu potencial en combat i burlant-se dels que ell considera més débils. Tendeix a enfadarse quan algú parla malament dels seus superiors i es conegut per ser obertament irascible i malhumorat, reprenent la Ginrummy per denominar a en Raizo "samurai" en comptes de "ninja", un detall menor i sense importància.

Habilitats i PodersEdita

Va ser nomenat líder dels gifters a causa de la seva habilitat per controlar la seva fruita SMILE a voluntat i de forma molt eficient, podent comandar fins i tot a altres estrelles com Ginrummy. Al ser el líder dels gifters es pot suposar que Sheepshead era el més poderós de tot el grup, podent enfrontar-se amb nombrosos mink Tot i així, seva destresa en combat no va ser suficient per resistir l'atac d'en Sanji i Brook.

Fruita del Diable Edita

En Sheepshead va menjar-se una SMILE d'ovella que li proporciona la capacitat de transformar les seves mans en les banyes d'un moltó i el seu pèl es transformava en llana.

Armes Edita

En Sheepshead porta una espasa a l'esquena, tot i així es desconeix la seva destresa amb ella.

Grans BatallesEdita

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 "One Piece Manga"- Capítol 795 (p.5-9), en Sheepshead fa el seu debut.
  2. "One Piece Manga"- Capítol 808.