FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Shelly" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Shelly
Manga - Anime

Shelly

Informació
Nom japonès: シェリー
Nom anglès: Sherry
Nom català: Shelly
Afiliació:
Ocupació: Mascota
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Shelly és l'euga d'en Tonjit i un animal natal de Long Ring Long Land.

Aparença Edita

La Shelly és una euga que no s'assembla a qualsevol altra, el coll i les potes les té llargues, juntament amb la cua, assemblant-se més a una girafa que un cavall. Té el pelatge blanc i una llarga crinera del mateix color.

Història Edita

Durant la seva visita a Long Ring Long Land, en Ruffy, l'Usopp i en Chopper van trobar un cavall anomenat Shelly prop d'una casa durant 10 anys. Ella estava esperant al seu amo Tonjit a que tornés. Quan va tornar Tonjit, ella estava feliç de veure-ho. Però la reunió va ser interrompuda per Foxy qui la va ferir amb la seva pistola en una pota. Aquesta acció va causar que en Ruffy participés en el joc del Davy Back Fight.

Després de que en Ruffy guanyés el Davy Back Fight, es descobreix que Shelly s'estava recuperant a casa d'en Tonjit. Després tots es troben amb l'Aokiji, un Almirall de la Marina qui s'ofereix a ajudar en Tonjit i la Shelly perquè tornessin amb els nòmades. Llavors, l'Aokiji utilitza el poder de la Hie Hie no Mi per congelar el mar perquè poguessin reunir-se amb els seus companys nòmades, on Tonjit porta a la Shelly en un carro ja que encara no podia caminar.

Diferències entre Manga i Anime Edita

En el manga, en Foxy la dispara en una pota fent-incapaç de moure fins que es recuperés, mentre que a l'anime en Foxy simplement atrapa a la Shelly amb una xarxa fent-que ensopegui i caigui a terra i llavors en Foxy la fa part de la seva tripulació. Llavors en un dels jocs del Davy Back Fight addicionals de l'anime, en Ruffy la recupera.