FANDOM

Esbós
Article incomplet

Shirahoshi
Manga - Anime

Shirahoshi anime

Informació
Nom japonès: しらほし
Nom anglès: Shirahoshi
Nom català: Shirahoshi
Afiliació: Família Neptú; Regne Ryugu
Ocupació: Princesa del Regne Ryugu
Sobrenom: "Princesa Sirena" (人魚姫, Ningyo Hime?); "Posidó" (ポセイドン, Poseidon?)[1]
Edat:
Aniversari: 4 d'abril
Alçada: 17 m
Recompensa:
Edat: 16[2]
Doblatge català:
La Shirahoshi, coneguda també com Princesa Sirena, és una sirena gegant sil·lagínid i la filla més petita de la família Neptú, i per tant, princesa de l'Illa dels Tritons. A més, ella és l'arma ancestral Poseidó. Va ser esmentada per primera vegada per en Pappug dient que la coneixia i que la presentaria als Pirates del Barret de Palla quan arribessin a l'Illa dels Tritons.

Aparença Edita

La Shirahoshi és una sirena gegant de la mida, aproximadament, de la seva mascota Megalo, però és encara més petita que el seu pare. En la seva introducció es va descriure com "bonica però enorme". És tan gran que en Ruffy cap a la seva mà. Segons en Caribou la seva mida és de set a vuit vegades la mida d'una sirena de mida humana.[3] Fins i tot quan era un nadó era més gran que la seva mare i germans.[2]

Porta el cabell llarg i recollit amb una pinça amb forma de peix. Té uns figura esvelta, i la poca roba que porta, és per tapar-se una mica els pits. La seva cua és a ratlles roses i acaba en un volant al voltant de la cintura.

Porta un escot cobert de perles. També porta arracades de cloïssa i cadenes a la cintura amb una petita peça de roba que penja.

Quan tenia quatre anys, portava una brusa entallada amb amb tires que suraven darrere del seu cap i només la seva cua era més gran que la seva mare. Als sis anys, portava una brusa entallada de color clar amb bandes flotants.

Galeria Edita

Mare i fills
La Shirahoshi bebè amb la seva mare i els seus germans
Shirahoshi 4 anys
La Shirahoshi amb 4 anys
Shirahoshi 6 anys
La Shirahoshi amb 6 anys
Shirahoshi en color
Shirahoshi a color al volum 63
Shiraoshi plorant
La Shirahoshi plorant a l'anime

Personalitat Edita

Quan es va introduir per primera vegada, la Shirahoshi deia que no tenia por d'un possible atacant (que és el que creu que és en Ruffy), però malgrat la seva mida ella es va espantar amb bastanta facilitat. Ella sembla tenir una personalitat molt fràgil i de seguida es posa a plorar cada vegada que s'enfada, com quan en Megalo desapareix, quan en Ruffy estava saltant sobre els seus pits (sense saber-ho) en el moment que es van conèixer i quan en Ruffy va dir que no li queia bé per ser un ploranera. La seva tendència a plorar es demostra quan en Ruffy la crida.[4]

No obstant això, ella és molt agraïda. Es demostra quan voluntàriament amaga a en Ruffy dels guàrdies després que ell la salva d'una destral llançada per en Vander Decken IX i també quan li dóna les gràcies per rescatar a en Megalo. És molt amable i es dirigeix ​​a tothom amb el sufix "-sama" (l'equivalent al "vostè" en japonès).

A causa de que porta 10 anys tancada en una torre, té un coneixement molt limitat del món de fora de la torre. Per això pregunta a en Ruffy sobre el sol, els animals i els boscos, fins i tot li pregunta com pot menjar tant sent tan petit. Està mal acostumada i va assegurar que ningú l'havia cridat abans i que en Ruffy era el primer que ho feia. Sembla que no té coneixements sobre les Fruites del Diable, com quan va anomenar "maledicció" al poder d'en Vander Decken IX.

També ha rebutjat la proposa de casament d'en Vander Decken durant deu anys perquè "no era el seu tipus", encara que pot ser que ella no conegui la personalitat ni l'aspecte d'en Decken.[5] També podria ser la seva forma educada de rebutjar-lo.

Història Edita

Passat Edita

Infància Edita

Fa setze anys, la Shirahoshi tan sols era un nadó. Tot i així, ja era més gran que la seva mare o els seus germans grans. Quan la seva mare era fora predicant a la seva gent, els seus germans eren qui la cuidaven al palau.

Quan tenia quatre anys, se l'ha vist reconfortant la seva mare exhausta i atenent a les seves classes quan l'Otohime ensenyava la superfície del món.

Dos anys després, es va produir un gran enrenou quan va arribar a l'illa un Noble Mundial en un vaixell naufragat. Els quatre fills de la família reial van apropar-se a l'escena ràpidament, i quan la Shirahoshi va veure la seva mare essent amenaçada pel noble al que estava protegint, es va posar a plorar i, sense saber-ho, va cridar als Reis del Mar, deixant atònita a tota la gent que hi havia present i matant al noble de la sorpresa.

Després d'això, la reina decideix acompanyar als nobles a la superfície, fet que fa preocupar als seus fills. Al cap d'una setmana, però, torna sana i salva, i porta un paper que podria, diu, marcar una diferència. Tant la Shirahoshi com la resta de la família s'alegren moltíssim del retorn de l'Otohime i de l'èxit que tenia aconseguint firmes de la gent. Però l'alegria va durar poc.

Les amenaces d'en Hody Jones i en Vander Decken IX Edita

Un dia, a la Plaça Gyoncorde, la caixa que contenia totes les firmes es va cremar. Mentre els soldats intentaven salvar-les, l'Otohime va ser rebre un tir. Entre tot el caos, en Vander Decken IX va marcar la Shirahoshi amb els seus poders de la fruita del diable Mato Mato no Mi (Fruita Objectiu). La Shirahoshi, però, estava tan atordida veient com disparaven a la seva mare que no es va adonar de la seva presència. A punt de cridar, els seus germans Ryuboshi i Manboshi aconsegueixen calmar-la cantant i ballant malgrat el dolor, evitant així que invoqués els Reis del Mar inconscientment. Mentre la seva mare perdia la vida, la Shirahoshi i els seus germans van tocar-se els dits petits amb ella per última vegada. En Magalo, l'únic testimoni de l'assassí de l'Otohime, li explica a la Shirahoshi, però tot i així, la princesa no ho diu a ningú per tal de complir el desig de la seva mare de no odiar el culpable.

En Vander Decken IX, qui va posar la seva mirada sobre la Shirahoshi per casar-s'hi després de presenciar el seu poder, va començar a enviar-li cartes. Abans del funeral de la reina, els quatre fills de la família reial li expliquen al seu pare, Neptú, el tema de les cartes que no paren d'arribar a la Shirahoshi. Ell els diu que no vagin al funeral, ja que el perill encara no se n'ha anat. Tot i així, durant el funeral, tant la Shirahoshi com els seus germans van aparèixer a una pantalla per transmissió visual mentre en Fukaboshi donava el seu discurs.

En Decken seguia enviant cartes a la Shirahoshi una vegada a la setmana, i aviat aquestes cartes es van convertir en paquets. Quan va començar a enviar-li amenaces de propostes de casament, estava tan espantada que va tancar a la Torre Hard-Shell durant deu anys per la seva seguretat. Durant deu anys havia volgut anar a visitar la tomba de la seva mare, a més que tenia un munt de coses per dir-li.

Referències Edita

  1. One Piece Manga - Capítol 649, la Nico Robin revela que la princesa sirena amb el poder de controlar als reis del Mar és l'arma ancestral Posidó.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime - Capítol 621 i Episodi 540, la Shirahoshi és un bebè en el flashback de fa 16 anys.
  3. One Piece Manga i Anime - Capítol 620 i Episodi 539, en Caribou estima la grandària i el preu de la Shirahoshi.
  4. One Piece Manga i Anime - Capítol 613 i Episodi 532, la Shirahoshi plora quan en Ruffy la crida.
  5. One Piece Manga i Anime - Capítol 618 i Episodi 537, la Shirahoshi diu que en Vander Decken IX no és el seu tipus.

Navegació Edita

[v · e]
Illa dels Tritons
Residents
Homes-Peix: Arlong  •  Hatchan  •  Chew  •  Kuroobi  •  Pisaro  •  Kaneshiro  •  Take  •  Shioyaki  •  Octopako  •  Jinbe  •  Hammond  •  Kasagoba  •  Hody Jones  •  Fisher Tiger  •  Ammo Knights  •  Dosun  •  Zeo  •  Daruma  •  Ikaros Much  •  Harisenbon  •  Junan  •  Papaneel  •  Togare  •  Gotan  •  Meverly  •  Nuru  •  Tom  •  Hack
Tritons: Keimi  •  Hyouzou  •  Sirenes Medaka Quintuplets  •  Ishilly  •  Kairen  •  Hiramera  •  Seira  •  Mero  •  Lulis  •  Adele  •  Fillonce  •  Sora  •  Fukaboshi  •  Ryuboshi  •  Manboshi  •  Shyarly  •  Neptune  •  Ministre de la Dreta  •  Ministre de l'Esquerra  •  Shirahoshi  •  Den  •  Aladine  •  Otohime  •  Maria Napole  •  Luca  •  Garcia
Animals: Pappug  •  Hoe  •  Megalo  •  Surume  •  Daidalos
Habilitats
Tècniques de lluita: Karate Home-Peix (Jujutsu Home-Peix)  •  Merman Combat  •  Merman Gujutsu  •  Rokutoryu  •  Hattoryu
Armes: Kiribachi  •  Kirisame
Altres: Haki  •  Esteroide d'Energia  •  Coral Bubbly
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Totland
Localitzacions: Regne Ryugu  •  Palau Ryugu  •  Cova Sirena  •  Coral Hill (Cafè Sirena)  •  Gyoverly Hills  •  Bosc Marí  •  Criminal Brand Company  •  Districte Home-Peix  •  Dojo Karate Home-Peix  •  Fàbrica de dolços  •  Plaça Gyoncorde  •  John's Candies Shop
Vaixells: Noè  •  Ryugu
Organitzacions: Shichibukai  •  Pirates del Sol  •  Pirates de l'Arlong  •  Pirates d'en Macro  •  Nous Pirates Home-Peix  •  Pirates Voladors  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Barbablanca
Altres: Esclavitud  •  Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Tamatebako  •  Princesa Sirena (Posidó)